Gjest europrisa Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen europris i gangavstand fra en t-bane stasjon eller tog rundt oslo, akershus. Ligger europris ved lillestrøm stasjon og en ved strømmen stasjon? Eller finnes det noen andre rundt oslo området. I buskerud har jeg allerede vært, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Og det kartet på europris sin nettside så er det jo ikke oppgitt noen t-bane stasjon med en t. Eller noen tog stasjon merker. Er det noen som vet?
Pjukset Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen europris i gangavstand fra en t-bane stasjon eller tog rundt oslo, akershus. Ligger europris ved lillestrøm stasjon og en ved strømmen stasjon? Eller finnes det noen andre rundt oslo området. I buskerud har jeg allerede vært, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Og det kartet på europris sin nettside så er det jo ikke oppgitt noen t-bane stasjon med en t. Eller noen tog stasjon merker. Er det noen som vet? Det ligger en Europris i Oslo Øst ikke så altfor langt unna Bryn stasjon, men ingen i Oslo sentrum så vidt jeg vet.
Gjest europrisa Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Det ligger en Europris i Oslo Øst ikke så altfor langt unna Bryn stasjon, men ingen i Oslo sentrum så vidt jeg vet. Takk for raskt svar. Er det langt å gå dit fra bryn stasjon? Tar det maks fem-ti minutter å gå? Jeg har heller ikke funnet noen i oslo sentrum og det stemmer det. Ingen i oslo sentrum.
Rosalie Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Den i nærheten av Bryn stasjon ligger rett ved busstoppet "Tveten bru". Ta buss 76 fra Helsfyr ogi retning Hauketo/Mortensrud. I følge Trafikanten er det 1100 meter å gå fra togstasjonen på Bryn til Tveten bru.
Gjest europrisa Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er så vanskelig å bytte buss og sånn videre. Men den europrisen på strømmen og på lillestrøm. Ligger de rett ved togstasjonen? Ligger den rett ved strømmen storsenter? Også skjønner jeg ikke hvorfor en europris butikk kan ligge i oslo sentrum siden det er jo omtrent alle butikker i oslo sentrum bortsett fra europris.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Til info så ligger det en Europris på Kløfta, langt fra togstasjonen- så det hjelper vel ikke, men. Enig i at disse butikkene burde ligge litt mer sentralt.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det er så vanskelig å bytte buss og sånn videre. Men den europrisen på strømmen og på lillestrøm. Ligger de rett ved togstasjonen? Ligger den rett ved strømmen storsenter? Også skjønner jeg ikke hvorfor en europris butikk kan ligge i oslo sentrum siden det er jo omtrent alle butikker i oslo sentrum bortsett fra europris. Den på Strømmen ligger på motsatt side av Strømmen storsenter i forhold til togstasjonen. Så vidt jeg ser på kartet er det omtrent 400 meter å gå. Hvis du ikke skal bære tungt er det ikke lange turen. På Lillestrøm er det omtrent like langt å gå fra stasjonen som på Strømmen. To kvartaler opp og ett til venstre.
Gjest europrisa Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Den på Strømmen ligger på motsatt side av Strømmen storsenter i forhold til togstasjonen. Så vidt jeg ser på kartet er det omtrent 400 meter å gå. Hvis du ikke skal bære tungt er det ikke lange turen. På Lillestrøm er det omtrent like langt å gå fra stasjonen som på Strømmen. To kvartaler opp og ett til venstre. Tusen takk Ja, jeg skal bære tungt ja. Fordi jeg skal kjøpe en stor tung ting der. Det er derfor det er greit med kort vei til toget. Ser man at det står europris sin logo når jeg går av på togstasjonen? Både på lillestrøm og på strømmen. Ligger ikke lillestrøm og strømmen veldig nært hverandre med bare en togstasjon imellom. Er det et senter på lillestrøm? Sånn som det er på strømmen? Lettere å finne et stort senter enn europris liksom.
Gjest europrisa Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 men den europrisen på østerås ligger den rett ved østerås t-banestasjon? Man må vell ringe rundt å høre om de har det jeg skal ha. Siden jeg bor langt ifra oslo. Den europrisen på østerås lå visst på østerås senter. Er det langt fra østerås senter fra østerås stasjon?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Tusen takk Ja, jeg skal bære tungt ja. Fordi jeg skal kjøpe en stor tung ting der. Det er derfor det er greit med kort vei til toget. Ser man at det står europris sin logo når jeg går av på togstasjonen? Både på lillestrøm og på strømmen. Ligger ikke lillestrøm og strømmen veldig nært hverandre med bare en togstasjon imellom. Er det et senter på lillestrøm? Sånn som det er på strømmen? Lettere å finne et stort senter enn europris liksom. På Strømmen følger du bare veien fra stasjonen mot Strømmen storsenter. Fortsett rett frem under gangbroen mellom p-huset og selve sentert. Når du kommer til lyskrysset ligger Europris på høyre side sammen med Rudo barneutstyrbutikk. På Lillestrøm går du til venstre når du kommer ned fra perrongen og ut fra stasjonen på siden bussstasjonen er. Litt til høyre for "torget" du kommer ut på da er det en minirundkjøring. Gå "rett over" den, to kvartaler oppover og ett til venstre. Europris ligger på baksiden av samme kvartal som bl.a. Jysk. Hvis du finner adressene i kartet på Gule sider kan du så velge "skråfoto" så er det lettere å se hvordan omgivelsene ser ut før du kommer dit.
Gjest europrisa Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Nå fant jeg også ut at det lå en europris på lindeberg. Men ligger den europrisen rett ved lindeberg t-bane stasjon? Unnskyld meg for mange forslag og spørsmål. Men jeg må plukke ut de jeg kan ringe til for å spørre. Og da er det greit å vite hvor de ligger hvis de skal holde av en vare når jeg ringer. Og da må jeg vite hvor de europrisene ligger. Også har jeg vært innom fire europris butikker fra før av i buskerud , og alle var utsolgt. Så det er visst veldig populær den jeg vil ha. Og det er derfor jeg spør etter så mange europris rundt om kring. Sånn i tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 men den europrisen på østerås ligger den rett ved østerås t-banestasjon? Man må vell ringe rundt å høre om de har det jeg skal ha. Siden jeg bor langt ifra oslo. Den europrisen på østerås lå visst på østerås senter. Er det langt fra østerås senter fra østerås stasjon? Det er ca. 300-400 meter fra Østerås stasjon til Østerås senter. Ta en titt på kartet i gulesider så får du opp hvor t-banen er i forhold til butikkene.
Gjest Chosa Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Den på bryn ligger ca 10 min gangavstand hvis du tar linje 2 eller 3 østover til hellerud stasjon;)
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Det er omtrent 300-400 meter å gå på Lindeberg også ser det ut som.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 På Strømmen følger du bare veien fra stasjonen mot Strømmen storsenter. Fortsett rett frem under gangbroen mellom p-huset og selve sentert. Når du kommer til lyskrysset ligger Europris på høyre side sammen med Rudo barneutstyrbutikk. På Lillestrøm går du til venstre når du kommer ned fra perrongen og ut fra stasjonen på siden bussstasjonen er. Litt til høyre for "torget" du kommer ut på da er det en minirundkjøring. Gå "rett over" den, to kvartaler oppover og ett til venstre. Europris ligger på baksiden av samme kvartal som bl.a. Jysk. Hvis du finner adressene i kartet på Gule sider kan du så velge "skråfoto" så er det lettere å se hvordan omgivelsene ser ut før du kommer dit. Ja, det var lurt det å gå på gulesider på skråfoto. Jeg synes det er mye lettere med skråfoto enn vanlig kart. For vanlige kart skjønner jeg ingenting av.
Gjest europrisa Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 jeg er trådstarter over. glemte å skrive europrisa der på nicket. sorry.
cypress Skrevet 15. desember 2008 #17 Skrevet 15. desember 2008 Nå fant jeg også ut at det lå en europris på lindeberg. Men ligger den europrisen rett ved lindeberg t-bane stasjon? Unnskyld meg for mange forslag og spørsmål. Men jeg må plukke ut de jeg kan ringe til for å spørre. Og da er det greit å vite hvor de ligger hvis de skal holde av en vare når jeg ringer. Og da må jeg vite hvor de europrisene ligger. Også har jeg vært innom fire europris butikker fra før av i buskerud , og alle var utsolgt. Så det er visst veldig populær den jeg vil ha. Og det er derfor jeg spør etter så mange europris rundt om kring. Sånn i tilfelle. Den ved Lindeberg ligger veldig nære bussholdeplassen som heter Furuset skole, både buss nr 414 (fra Bussterminalen i Oslo mot Lillestrøm), 401 og 411 kan du ta. Etter du har gått av bussen går du mot der du ser Jet og Rimi. Europris ligger litt nedenfor Rimi, i samme bygget, men litt nede i en dump så du kanskje ikke ser det fra holdeplassen. Tror det er kortere å går fra bussen enn fra banen.
~Minni~ Skrevet 15. desember 2008 #18 Skrevet 15. desember 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen europris i gangavstand fra en t-bane stasjon eller tog rundt oslo, akershus. Ligger europris ved lillestrøm stasjon og en ved strømmen stasjon? Eller finnes det noen andre rundt oslo området. I buskerud har jeg allerede vært, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Og det kartet på europris sin nettside så er det jo ikke oppgitt noen t-bane stasjon med en t. Eller noen tog stasjon merker. Er det noen som vet? Den som ligger på Vollebekk er grei å komme seg til. Du tar da t-bane nr 5 retning Vestli og går av på Vollebekk. Adressen er Vollebekkveien 52 så du kan jo se på et "skråkart" hvor det ligger i forhold til t-banen. Ikke langt å gå. Ligger en stor Meny-butikk i samme bygget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå