Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette blir jo bare tull, ettersom alle kvinner kan trene seg gode og muskuløse der nede...

Men la oss si at en mann møtte noen med ekstremt stor vagina (turn-off) som i tillegg var ekstremt vid (dårlig sex), og det ikke var noe å gjøre med den saken. Hva hadde han gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men la oss si at en mann møtte noen med ekstremt stor vagina (turn-off) som i tillegg var ekstremt vid (dårlig sex), og det ikke var noe å gjøre med den saken. Hva hadde han gjort?

Dersom han likte personen og slikt ellers, og hadde den store fordelen at han kunne trene opp pikken sin til å passe henne bedre, for at BEGGES sexliv skulle bli bedre, antar jeg han ville jobbet med saken.... ellers ville han jo vært en grunn drittsekk, synes du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la oss si at en mann møtte noen med ekstremt stor vagina (turn-off) som i tillegg var ekstremt vid (dårlig sex), og det ikke var noe å gjøre med den saken. Hva hadde han gjort?

Da er svaret A2M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kvinne, og synes det høres utrolig uhøflig ut å kaste ut noen (selv om de bare er en ONS) pga en fysisk skavank. Det krever kun et minimum av sosial intelligens og empati til for å forstå at noe slikt kan såre vedkommende kraftig.

Er det virkelig itbredt å kaste ut en person på grunnlag av noe slikt? I min omgangskrets har jeg i hvertfall aldri hørt om noe slikt. Tror ikke det er så vanlig.

Tror du må ha en veldig høflig vennekrets som har medlidenhetssex for å være snille og greie med andre.

Min vennekrets er også høflige men ikke i forhol dtil å sex med noen som ikke tenner dem. Selv har jeg avstått fra sex med en jeg ble kjent med samme kveld (ONS) et par-tre ganger. Dette fordi penisene deres var så tynne og bittesmå at jeg bare ville ha kjedet livet av meg om vi hadde hatt sex. Bare tanken på det er ekkel, fordi penisen var stygg.

Heldigvis skjer det ikke så ofte. De fleste jeg møter har saftig og stort nok utstyr til at sex blir en fryd. Og: mnoen av dem vet til og med hvordan de skal anvende sin penis. Bedre enn det blir det ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_BB_*

Hmm, min første reaksjon var at dette var tåpelig gjort. Sånn behandler man bare ikke folk. Men jeg har i grunnen også avvist en ons, men av motsatt grunn. Jeg ble helt perpleks da buksene falt og måtte bare le. Ikke ondsinnet, men av overraskelse! Han var vant til litt av hvert av reaksjoner og skjønte problemet. Jeg er 39 og har opplevd litt av hvert, men en sånn kjempelang og -tykk pikk har jeg ikke sett maken til. Det var ikke snakk om knulling, men jeg kastet ham ikke ut. Tvert imot snakket vi lenge og vel, og så gjorde vi det godt for hverandre på andre måter. Det er ikke bare knulling som er sex! Hvis han hadde vært pitteliten ville jeg også gjort det beste ut av det. Til syvende og sist er det snakk om folkeskikk og respekt for hveandre uansett hvordan du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, min første reaksjon var at dette var tåpelig gjort. Sånn behandler man bare ikke folk. Men jeg har i grunnen også avvist en ons, men av motsatt grunn. Jeg ble helt perpleks da buksene falt og måtte bare le. Ikke ondsinnet, men av overraskelse! Han var vant til litt av hvert av reaksjoner og skjønte problemet. Jeg er 39 og har opplevd litt av hvert, men en sånn kjempelang og -tykk pikk har jeg ikke sett maken til. Det var ikke snakk om knulling, men jeg kastet ham ikke ut. Tvert imot snakket vi lenge og vel, og så gjorde vi det godt for hverandre på andre måter. Det er ikke bare knulling som er sex! Hvis han hadde vært pitteliten ville jeg også gjort det beste ut av det. Til syvende og sist er det snakk om folkeskikk og respekt for hveandre uansett hvordan du er.

Jo jo, men ærlig talt: noen kvinner blir vel sjokkerte når de ser hvor liten penis er da. Om de er vant til kongekrabber skal det godt gjøres å bli fornøyd med rumpetroll. Blir man sjokkert fordi man er vant til så mye større, er det mange som ikke helt vet hvordan de skal reagere. I mangel på noe bedre å finne på kan man kaste mannen på dør på en høflig måte: si at man ble trett, at man plutselig kom på at det var nachspiel et annet sted, hodepine, osv.

Det er like sjokkerende hva du forteller, at man liksom bare skal holde ut. Jeg ville ikk eha godtatt å fortsette etter klining med en som hadde tynn og liten penis. Det blir som å si at du er invitert til festmiddag og galla, møter opp, og møter på Oluf fra Raikattlia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du må ha en veldig høflig vennekrets som har medlidenhetssex for å være snille og greie med andre.

Min vennekrets er også høflige men ikke i forhol dtil å sex med noen som ikke tenner dem. Selv har jeg avstått fra sex med en jeg ble kjent med samme kveld (ONS) et par-tre ganger. Dette fordi penisene deres var så tynne og bittesmå at jeg bare ville ha kjedet livet av meg om vi hadde hatt sex. Bare tanken på det er ekkel, fordi penisen var stygg.

Heldigvis skjer det ikke så ofte. De fleste jeg møter har saftig og stort nok utstyr til at sex blir en fryd. Og: mnoen av dem vet til og med hvordan de skal anvende sin penis. Bedre enn det blir det ikke. :)

Min vennekrets er høflig, ja. Men hvis du tror jeg eller vennene mine har medlidenhetssex med noen vi ikke tenner på, bare fordi vi greier å oppføre oss som voksne mennesker med dannelse, har du nok misforstått noe. :)

Men som sagt så tenner jeg på personlighet, utstråling og slike ting, så for min del spiller utseendet på penis veldig liten rolle. Synes ikke bare det er egoistisk og hensynsløst å kaste ut noen fordi kjønnsorganet deres ikke lever opp til en eller annen skjønnhetsskala man har laget i hodet sitt, det er umodent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativ39
Synes ikke bare det er egoistisk og hensynsløst å kaste ut noen fordi kjønnsorganet deres ikke lever opp til en eller annen skjønnhetsskala.

Men hva er alternativet? Det er å ha sex med de. Da går man jo på disakkord med sine prinsipper...: har sex med noen som en ikke kan tenke seg å ha det med: en man overhode ikke tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er alternativet? Det er å ha sex med de. Da går man jo på disakkord med sine prinsipper...: har sex med noen som en ikke kan tenke seg å ha det med: en man overhode ikke tenner på.

Mener du seriøst at man enten må kaste mannen ut, eller ha sex med han? Skal si du har lite oppfinnsomhet.. :klø:

Hva med å si på en høflig måte at du ikke orker å ha sex allikevel? Man trenger ikke å oppføre seg som en udannet drittkjerring bare fordi man ikke vil ha sex, forstår du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du seriøst at man enten må kaste mannen ut, eller ha sex med han? Skal si du har lite oppfinnsomhet.. :klø:

Hva med å si på en høflig måte at du ikke orker å ha sex allikevel? Man trenger ikke å oppføre seg som en udannet drittkjerring bare fordi man ikke vil ha sex, forstår du.

Om du har lest de mange innleggene ser du at TS ikke kastet ut ONS på en sårende og direkte måte, men at hun fant på andre unnskyldninger: hodepine, orket ikke likevel, måtte på et annet nachspiel, osv.

Så kommer andre i tråden og sier at mannen uansett blir såret, samme om man sier den ekte grunnen eller ei. Sier man sannheten er man bitchy og tar man en hvit løgn så er heller ikke det bra. Alternativet er medlidenhetssex og det er ikke et godt alternativ!

Man kan godt avvise menn som ikke virker seksuelt interessante på en pen måte, det er jeg enig i. Men at de må avvises, det er klart for mange kvinner som mister tenningen når de ser utstyret. Behøver ikke bare være størrelsen/tykkelen som er turn-off, det kan være andre ting ved mannen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
Men la oss si at en mann møtte noen med ekstremt stor vagina (turn-off) som i tillegg var ekstremt vid (dårlig sex), og det ikke var noe å gjøre med den saken. Hva hadde han gjort?

Det er vanskelig å si hva en enkelt person hadde gjort i et slikt tilfelle, da folk er ganske forskjellige, så spørsmålet må nok besvares på et mer generelt grunnlag.

Man kan selvsagt ikke utelukke at noen menn faktisk hadde vært så overfladiske at de hadde trukket seg i siste øyeblikk. Likevel er det langt vanligere at kvinner legger vekt på fysiske aspekter, som f. eks penisstørrelse. Det ser man jo her inne og på mange andre nettsteder, i tillegg til at det som sagt før er sosialt akseptert å hetse menn med små peniser. Til tross for påstander om at menn er "svin" som ikke respekterer og rakker ned på kvinners kropper kan det altså vise seg at det faktisk er motsatt. Det evige fokuset på størrelse her inne underbygger jo det, og når menn iblant skriver stygge tråder om kvinner (som jeg heller på ingen måte støtter) blir disse ihvertfall stort sett steng fordi de oppfattes som sårende for kvinner, noe jeg har forståelse for. Tilsvarende tråder om menn blir stort sett stående, det utøves altså forskjellig praksis overfor kvinner og menn, noe som kan tyde på at mange kvinner har noe å lære her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hva en enkelt person hadde gjort i et slikt tilfelle, da folk er ganske forskjellige, så spørsmålet må nok besvares på et mer generelt grunnlag.

Man kan selvsagt ikke utelukke at noen menn faktisk hadde vært så overfladiske at de hadde trukket seg i siste øyeblikk. Likevel er det langt vanligere at kvinner legger vekt på fysiske aspekter, som f. eks penisstørrelse. Det ser man jo her inne og på mange andre nettsteder, i tillegg til at det som sagt før er sosialt akseptert å hetse menn med små peniser. Til tross for påstander om at menn er "svin" som ikke respekterer og rakker ned på kvinners kropper kan det altså vise seg at det faktisk er motsatt. Det evige fokuset på størrelse her inne underbygger jo det, og når menn iblant skriver stygge tråder om kvinner (som jeg heller på ingen måte støtter) blir disse ihvertfall stort sett steng fordi de oppfattes som sårende for kvinner, noe jeg har forståelse for. Tilsvarende tråder om menn blir stort sett stående, det utøves altså forskjellig praksis overfor kvinner og menn, noe som kan tyde på at mange kvinner har noe å lære her.

Hvis du leser hvem som skriver hva her inne, ser du at mesteparten av penishysteriet faktisk kommer fra mennene selv. Det kommer jevnlig en rekke bitre menn innomg her og maser om kvinner og peniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
Hvis du leser hvem som skriver hva her inne, ser du at mesteparten av penishysteriet faktisk kommer fra mennene selv. Det kommer jevnlig en rekke bitre menn innomg her og maser om kvinner og peniser.

Selvsagt innser jeg at en andel av innleggene kommer fra menn som føler seg truffet, men er det egentlig så utrolig rart å forstå? Selv om jeg kan være enig i at disse mennene kan være mange iblant, så florerer det av innlegg av typen, som en annen skrev et stykke over:

Dette fordi penisene deres var så tynne og bittesmå at jeg bare ville ha kjedet livet av meg om vi hadde hatt sex. Bare tanken på det er ekkel, fordi penisen var stygg.

Dette er det mange reagerer på, inkludert meg selv. I tillegg til at det viser en preferanse, som i og for seg er grei nok i seg selv, så er det altså latterliggjøringa og den negtive fremstillingen man først og fremst reagerer på, fordi dette er det man legger merke til først. Tror du videre ikke kvinner reagerer med samme bitterhet dersom en mann beskriver små pupper i samme flavør for å nevne et eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt innser jeg at en andel av innleggene kommer fra menn som føler seg truffet, men er det egentlig så utrolig rart å forstå? Selv om jeg kan være enig i at disse mennene kan være mange iblant, så florerer det av innlegg av typen, som en annen skrev et stykke over:

Dette er det mange reagerer på, inkludert meg selv. I tillegg til at det viser en preferanse, som i og for seg er grei nok i seg selv, så er det altså latterliggjøringa og den negtive fremstillingen man først og fremst reagerer på, fordi dette er det man legger merke til først. Tror du videre ikke kvinner reagerer med samme bitterhet dersom en mann beskriver små pupper i samme flavør for å nevne et eksempel?

Slike innlegg tror jeg ofte er skrevet av mannlige, bitre gærninger som vil ha bekreftelse av kvinner på sitt eget sørgelige syn på penis, eller rett og slett forumstroll som kjeder seg.

Dere burde forstå at flertallet av kvinner ikke er så overflatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
Slike innlegg tror jeg ofte er skrevet av mannlige, bitre gærninger som vil ha bekreftelse av kvinner på sitt eget sørgelige syn på penis, eller rett og slett forumstroll som kjeder seg.

Jeg ser du har vanskelig for å godta at også kvinner kan være direkte ondskapsfulle. Litt latterlig påstand egentlig, det er jo ren og skjær spekulasjon.

Dere burde forstå at flertallet av kvinner ikke er så overflatiske.

Vel, det er vel vanskelig å si noe om det korrekte antallet. Men det er hvertfall mange nok til at det utgjør et problem etter min mening. Kvinner bør også stå til ansvar for de negative holdninger de har ovenfor menn, på samme måte som menn blir det. Det tror jeg kunne ført til et mer balansert samfunn der færre trenger å skamme seg over sin kropp, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en syting fra enkelt menn her da. Kutt ut klagingen.

Det er ikke noe galt i å beskrive sine preferanser og forteller om episoder som har skjedd en (avbrutte ONS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet mitt er ikke at menn tar opp dette på et forum fordi de er usikre. Hva menn mener bryr meg ingenting da det faktisk er kvinnen jeg er interessert i. Det er når disse sender meg hjem fra ONS, latterliggjør og bryter meg ned, jeg reagerer. Og dette har ikke skjedd bare et par ganger, nei.

Hadde dette vært en kvinne som hadde blitt behandlet slik, hadde man fått støtte og forståelse, mens man her inne får beskjed om å slutte klagingen, samt at det er veldig få som i det hele tatt gidder å kommentere det. Det er kanskje en del der ute med dårlig samvittighet? Og det burde dere ha. Jeg har aldri og vil heller aldri rakke ned på et annet menneske på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han likte personen og slikt ellers, og hadde den store fordelen at han kunne trene opp pikken sin til å passe henne bedre, for at BEGGES sexliv skulle bli bedre, antar jeg han ville jobbet med saken.... ellers ville han jo vært en grunn drittsekk, synes du ikke?

Jo, men ikke under et ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av lesere denne tråden er bare bullshit. Slike mennesker som Trådstarter osv finner du ikke i virkligheten (De sitter hjemme og har aldri fått seg).

Denne tråden består av:

Forum Troll med fritidsproblemer

Umodne kvinner

Menn som trenger bekreftelser, skryter på seg, eller som håper at alle bryr som om hvor lang pikk de har.

HILSEN MANN MED NORMALT UTSTYR 17CM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Han var nok glad til, tunnelåpning er ikke mye tess å ha ons med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...