Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er slike som deg som sørger for at jeg sier nei til kvinner når de forsøker sjekke meg opp. Det er slike kvinner som deg som har sørget for at jeg nå lever et sexløst liv.

Hvor mange menn har ikke skapt dårlig selvfølelse hos kvinner som har småpupper? Hvor mange kvinner er det ikke som betaler masse for silikon i puppene sine? Mange kviner fpler at de ikke er tynne nok og ikke har store pupper nok og takker derfor nei til sex, de også.

Burde forresten ikke du sjekke opp kvinnene?! Det finnes kvinner som liker alle størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom trådstarter er så grunn at hun ikke vil ha sex kun grunnet en liten penis er det opp til henne. Han er nok sjeleglad for å slippe unna en personlighet som hennes, men det vil selvsagt såre hardt der og da. Det er kanskje ikke første gangene. Hva tror du dette gjør med mannen? Drar man med noen hjem er det alltid en risiko, og løser man den på en slik måte, har jeg ikke noe til overs for den personen.

Han fortjente det. Han var klar for å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange menn har ikke skapt dårlig selvfølelse hos kvinner som har småpupper? Hvor mange kvinner er det ikke som betaler masse for silikon i puppene sine? Mange kviner fpler at de ikke er tynne nok og ikke har store pupper nok og takker derfor nei til sex, de også.

Burde forresten ikke du sjekke opp kvinnene?! Det finnes kvinner som liker alle størrelser.

Så to gale gjør en rett? Tror du det er småpikkede menn som står for hetsen av kvinner? Stort sett har de mer enn nok med seg selv til å snakke dritt om andre.... Kvinner løser problemene med små pupper med silikon.... hva faen kan gutta gjøre?

Jeg sjekker aldri en kvinne igjen. Jeg er ferdg med å nedverdige meg. Dessverre har jeg nok et tiltalende utseende, for når jeg er ute med gutta kommer de jaggu meg bort for å forstyrre. Jeg gidder ikke mer nedverdigelse, så jeg sender dem bort. Uansett hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri en kvinne igjen. Jeg er ferdg med å nedverdige meg. Dessverre har jeg nok et tiltalende utseende, for når jeg er ute med gutta kommer de jaggu meg bort for å forstyrre. Jeg gidder ikke mer nedverdigelse, så jeg sender dem bort. Uansett hvordan de ser ut.

Bitre menn pleier ikke å slå an hos kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre menn pleier ikke å slå an hos kvinnene.

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Jeg vil holde meg unna dem... jeg gidder ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Jeg vil holde meg unna dem... jeg gidder ikke mer...

:klemmer: og beklager at der er kvinner som ikke kan se mannen for det han er verdt. Men, vil også gi klem til alle kvinner som opplever det samme med menn som ikke ser hva kvinnen er verdt. Er en trist verden vi har når vi ikke kan sette mer pris på indre verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jo, mange av oss kvinner får veldig, veldig masse bra ut av penetrering.

Den riktige størrelsen/lengden/tykkelsen på penis og selvsagt mannens evne til å bruke den under penetrering (og annet) gjør at mange kvinner føler seg som i himmelen.

For min del synes jeg munnsex er kjedelig. Klitoris? Ja visst, men det er bare en del av det hele. Penetreringens kunst er det ikke alle menn som kan. Men de som kan får kvinnelige tilhengere som vil igjen og igjen hele tiden.

Eh, ja, men du forventer ikke full behandling under et fylleknull vel? Når du tar med en ny mann hjem så må det jo være ok å "kun" få klitorisorgasme med enten fingre eller tunge... Hvor ofte er det dere har dere egentlig? Gjennomsnittet for single og virile norske ungjenter er vel ca 1 gang i mnd eller no? Da synes jeg det er litt tafatt å sende beilere på dør fordi du ikke kan bruke ham til å oppnå max penis-penetrering, er jo all verden mye annet man kan finne på. Blir du avtent av synet er det jo én ting selvsagt, men virker på meg som om mange gjør det ut av prinsipp... "Nei dette gidder jeg ikke for jeg kommer sikkert ikke til å kjenne han under selve penetreringen møømøø"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva som er grunnen til at man ikke har lyst til å fortsette sex-akten vel. Så lenge man sier det på en grei måte. Selv om fyren ikke er dum nok til å kanskje forstå hva det egentlig handler om, er ikke det jentas (eller en avvisende gutts) problem. Man kan når som helst si nei til å ha sex - UANSETT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hva som er grunnen til at man ikke har lyst til å fortsette sex-akten vel. Så lenge man sier det på en grei måte. Selv om fyren ikke er dum nok til å kanskje forstå hva det egentlig handler om, er ikke det jentas (eller en avvisende gutts) problem. Man kan når som helst si nei til å ha sex - UANSETT!

Ingen her som snakker om tvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er det dere har dere egentlig? Gjennomsnittet for single og virile norske ungjenter er vel ca 1 gang i mnd eller no?

Tror nok gjennomsnittet heller mer mot 1 gang i uken.

Mange synes det blir for kjedelig og for lite trykk med munnsex. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i at man prøver og feiler, enten det nå er i utvelgelsen av en partner eller i jakten på en PV: Det er nå engang slik at noen passer bedre sammen enn andre. Men jeg forsvarer ikke denne mangelen på folkeskikk, som jeg kaller det hvis en av partene trekker seg straks klærne faller. Det tyder på manglende respekt og er forkastelig. Jeg har møtt enkelte menn med et utstyr langt under det jeg foretrekker, men vi har da hatt sex likevel. Dog av varierende kvalitet. Størrelsen har faktisk betydning, og jeg vil gjerne ha en tykk pikk som ikke minst gir meg glede under penetrering. Andre kvinner har andre prioriteringer, men det er alltid noen som finner hverandre. Det burde være unødvendig å såre hverandre i situasjoner som egentlig er svært så lystbetonte.

Bitten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med en pikk på 18 cm og veldig grov omkrets. Dessuten er den rett og fin og pen å se på.

Damene er veldig glade i denne pikken min, heldigvis.

Og nesten ALLE kvinner sier rett ut at de er så happy for at jeg har en stor pikk, fordi små peniser er turn-off. Det er noe med å bli "fylt opp" ordentlig, hvilket gir større nytelse.

Er egentlig litt sjokkert over dette, fordi jeg er flasket opp med uttalelser (fra kvinner) om at størrelsen er uten betydning. Dette har stått i alle blader og har vært en "sannhet".

I virkeligheten har altså størrelsen meget stor betydning for kvinner.

Jeg skjønner godt at menn blir veldig usikre når størrelse på penis diskuteres så åpent og fremstilles som avgjørende viktig. Menn med små peniser betraktes som mindreverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at det er mer vanlig at kvinnene forlater en mannlig sexpartner pga. hans "lille penis", enn det er at menn kaster damene på dør etter ONS?

Den må du lenger på landet med.

Og det er vel heller vanlig at damene godtar menns fantasier og blir med på analsex og trekant (med en ekstra jente), enn menn blir med på jentenes fantasier som f.eks. trekant med en ekstra mann. Og hadde det vært snakk om at mannen skulle få seg en dildo opp i analsen, det er fullstendig uaktuelt!

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt. Kjenner ingen som har blitt kastet ut etter en ONS, hverken menn eller kvinner. Vanligvis spiser man frokost sammen og er høflige mot hverandre, også går man, hvis det ikke er aktuelt med noe mer.

Angående trekant er mitt inntrykk at det er vanligere at jenter vil ha med en ekstra jente, enn en ekstra mann også, og det samme for menn. Uansett ser de fleste dette med trekant som en fantasi de ikke nøvendigvis må prøve ut.

Og mange gutter liker å få ting i analen, siden de får ganske stort utbytte av det, rent fysisk. Og jeg kjenner omtrent like mange jenter som elsker analsex, fordi de synes det er godt, dersom det gjøres med litt tålmodighet. Har hørt fra ei jente jeg kjenner at de fleste menn blir ganske sjokkert når hun foreslår det, men blir med på å prøve, fordi hun er så begeistret for det. Så det tyder jo på at det er mange menn som hverken forventer eller forsøker å presse det igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med en pikk på 18 cm og veldig grov omkrets. Dessuten er den rett og fin og pen å se på.

Damene er veldig glade i denne pikken min, heldigvis.

Og nesten ALLE kvinner sier rett ut at de er så happy for at jeg har en stor pikk, fordi små peniser er turn-off. Det er noe med å bli "fylt opp" ordentlig, hvilket gir større nytelse.

Er egentlig litt sjokkert over dette, fordi jeg er flasket opp med uttalelser (fra kvinner) om at størrelsen er uten betydning. Dette har stått i alle blader og har vært en "sannhet".

I virkeligheten har altså størrelsen meget stor betydning for kvinner.

Jeg skjønner godt at menn blir veldig usikre når størrelse på penis diskuteres så åpent og fremstilles som avgjørende viktig. Menn med små peniser betraktes som mindreverdige.

Det er bare for at det er poltisk korekt og si det!

Damer går på størrelse og ikke cm pr min (altså om du kan bruke utstyret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare for at det er poltisk korekt og si det!

Damer går på størrelse og ikke cm pr min (altså om du kan bruke utstyret)

Hva har dette med "poltik" å gjøre?

Om man er over 14, elsker kjæresten og sexen er tilfredstillende så bryr man seg selvsagt ikke om hvor stor pikken er. Det betyr ikke at man ikke ønsker at kjæresten skulle hatt større om man fikk velge, men utover det har det ikke noe å si. Ergo har ikke størrelsen noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en mann med en pikk på 18 cm og veldig grov omkrets. Dessuten er den rett og fin og pen å se på.

Damene er veldig glade i denne pikken min, heldigvis.

Og nesten ALLE kvinner sier rett ut at de er så happy for at jeg har en stor pikk, fordi små peniser er turn-off. Det er noe med å bli "fylt opp" ordentlig, hvilket gir større nytelse.

Er egentlig litt sjokkert over dette, fordi jeg er flasket opp med uttalelser (fra kvinner) om at størrelsen er uten betydning. Dette har stått i alle blader og har vært en "sannhet".

I virkeligheten har altså størrelsen meget stor betydning for kvinner.

Jeg skjønner godt at menn blir veldig usikre når størrelse på penis diskuteres så åpent og fremstilles som avgjørende viktig. Menn med små peniser betraktes som mindreverdige.

Selvsagt betraktes vi som mindreverdige. Hvor ofte har man ikke hørt at kvinner som har møtt noen er så heldige om den har vært stor, og tilsvarende uheldig om den har vært liten. Det siste blir gjerne etterfulgt av en latter med et sukk om at man er glad man slipper å se ham mer. Det er nok noen som ikke tenker slik, men det er ikke verdt å gå igjennom ydmykelsen i forsøk på å finne dem. De kvinnene som setter andre kvaliteter enn en kroppsdel høyest. Og om jeg skulle finne en å være sammen med, vil jeg måtte leve med å vite at hun definitivt ville ønske den var større. Så jeg lar heller være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Jeg er en av de mindreverdige.... Slapp penis 4 cm, stiv ca. 12 cm og tynn (10 cm omkrets). Jeg er glimrende med fingre og tunge, men altså for liten penis.

Er vel like greit at jeg melder overgang til kvinnene. Har kropp til det manglar vel bare større bryster og vagina. Pent ansikt, slanke lange ben, små hender nydelige negler. Jeg regner med å melde meg inn i hylekoret om stor pikk så snart jeg er blitt operert. Vil da ha minst 18 cm og 14 cm i omkrets. I tillegg må han være genial i sengen, ellers kaster jeg han ut :-)

Nei håper små peniser dør ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen som har blitt kastet ut etter en ONS, hverken menn eller kvinner. Vanligvis spiser man frokost sammen og er høflige mot hverandre, også går man, hvis det ikke er aktuelt med noe mer.

Det er ganske vanlig at menn kaster ut damer etter en ONS...frokost er ikke vanlig. I O¨slo er det mange menn som hiver ut dama midt på natten etter at det er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...