Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er lang vanligere enn man tror. Det er sikkert ikke første gangen dette har skjedd med ham. Og mannen vet selvsagt grunnen. Han er pinlig klar over at han vurderes etter pikken når det gjelder en del kvinner, så det er en stor risiko han tar hver gang han sjekker opp kvinner. Det er mange kvinner der ute som er fantastisk late og som mener en stor pikk er alt som kan tilfredsstille dem. Det er gjerne disse som ligger der som melsekker og er like spennende som å se maling tørke. Dette er kvinner som disse mennene ikke vil ha uansett, så det er bra det blir oppdaget så kjapt.

At menn med små pikker i det hele tatt våger å begi seg ut på by'n for å sjekke med dagens kvinner, er en heltegjerning i seg selv, for han får definitivt ikke bedre selvtillit av disse møtene. Som nevnt ovenfor burde man hatt en merkelapp med pikkstørrelse/fittestørrelse, slik at man hadde sluppet tull og tøys....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er den ikke. Den er selvopplevd og sann. Klart en lurer på om dette har skjedd med andre. Mannen får jo ikke vite den egentlige grunnen, så han ble ikke såret.

Men det er ganske mange menn som leser på Kvinneguiden. Og noen av dem har lite utstyr. Det er klart de blir såret av at kvinner skriver inn og klager på det.

Forestill deg at du selv hadde små pupper, og en mann etterpå skrev inn på et forum om at du hadde så små pupper at han bare måtte avbryte. Og at han var sjokkert over denne oppdagelsen og lurte på om mange menn hadde vært ute for det sammen. Greit nok at du sikkert ikke hadde lest innlegget, men andre kvinner med små pupper ville ha lest det og fått enda mer komplekser...

Hvorfor ikke bare akseptere at alle ikke er like, uten å rakke ned på mennesker som ikke er like heldig utstyrt. Det er tross alt meningen at disse også skal ha et seksualliv, og ikke bli skremt fra å i det hele tatt prøve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvordummeerdere

Så latterlig.

Det er jo åpenlyst at dette innlegget er skrevet av en mann som vil ha litt bekreftelse på at "neida, hans penis er helt OK".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje penisen hans krympet da han så ts naken :ler:.

Tror jeg også, men som apropo: jeg har en penis som er nokså liten når den er slapp, men helt grei størrelse når jeg blir tent (jo mer tent, jo mer grei ;)). Er det sånn at jeg kan bli avvist pga det (kjenne bak smekken om han er stor)?? Haha, så latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er mer vanlig enn man skal ha det til, så jeg mener mange menn kan tjene på å bli vesentlig mer kresne på hvilke kvinner de blir med hjem fra byen, kanskje disse mennene bør bli bedre på å ikke minst fange opp noen av verdiene til slike kvinner som har svart ovenfor?

Jeg har selv vært heldig med "mine" kvinner, de fleste har vært nyskjerrige, respektfulle og generelt flotte mennesker, og har sannsynligvis ikke forfektet slike primitive meninger som de over meg gjør.

Jeg tror alle over deg i tråden - bortsett fra ts kanskje - var ironiske/gjorde narr av ts. Ikke menn.

En kollega på min jobb fortalte at hun hadde hatt seg men en annen felles kollega av oss. Denne mannen var veldig høy, kjekk osv men det viste seg at han hadde pikk på størrelse med en pekefinger. Hun hadde bare stukket av da hun merket det. De fleste menn skryter på seg får jeg inntrykk av.

Utrolig usympatisk gjort av din kvinnelige kollega!!

Og jeg skjønner uansett ikke sammenhengen i innlegget ditt.

Hva har det å gjøre med at han er høy og kjekk?

Og hadde han skrytt av noe som helst?

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje penisen hans krympet da han så ts naken :ler:.

Eller kanskje det bare var kaldt i rommet. :)

Å droppe en fyr på grunn av penisstørrelse høres teit ut. Om han hadde samboer og barn burde du ha droppet han lenge før klærne ble tatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å droppe en fyr på grunn av penisstørrelse høres teit ut. Om han hadde samboer og barn burde du ha droppet han lenge før klærne ble tatt av.

Nettopp. Dette tenkte jeg også. Men kanskje det med samboer og barn var turn-on'en i dette tilfellet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å droppe en fyr på grunn av penisstørrelse høres teit ut.

I alle fall om han er attraktiv atpåtil. Hadde jeg fått med meg en kjempesøt og nett jente hjem som det klaffet med, og så viste det seg at hun var voldsomt vid og våt der nede så hadde jeg trolig droppa tradisjonell sex med henne da verken jeg eller hun ville fått noe særlig ut av det, men aldri i verden om jeg hadde latt henne gå :) Er da mye annet man kan finne på enn penetrering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje penisen hans krympet da han så ts naken :ler:.

Det tenkte jeg også. Dersom den ikke var helt hard er det jo en viss mulighet for at han ikke syntes TS var så tennende heller, og syntes det var like greit å bli kastet på dør. Uansett når jo ikke penis full størrelse før den er helt stiv, og siden det hos mange menn er snakk om ganske stor forskjell, kan det jo være en fordel å ikke ta forhastede konklusjoner, dersom man synes penisstørrelse er så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens menn i forhold tar ikke fem øre for et nummer ekstra utenom forholdet. Og de sier hva som helst bare det får dem dit de vil.

Hadde ikke behøvd å legge til setningen med at han har samboer og barn: men valgte å gjøre det fordi jeg synes det burde nevnes.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens menn i forhold tar ikke fem øre for et nummer ekstra utenom forholdet. Og de sier hva som helst bare det får dem dit de vil.

Hadde ikke behøvd å legge til setningen med at han har samboer og barn: men valgte å gjøre det fordi jeg synes det burde nevnes.

For å rettferdiggjøre en fra før latterlig handling?

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens menn i forhold tar ikke fem øre for et nummer ekstra utenom forholdet. Og de sier hva som helst bare det får dem dit de vil.

Hadde ikke behøvd å legge til setningen med at han har samboer og barn: men valgte å gjøre det fordi jeg synes det burde nevnes.

Personlig så mener jeg du burde ha stoppet med en gang du fikk vite at han hadde samboer og barn. Greit at dette er mannens valg, men ville du virkelig ha vært den som brøt/ødela ett forhold hvor der er barn i bildet?

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så mener jeg du burde ha stoppet med en gang du fikk vite at han hadde samboer og barn. Greit at dette er mannens valg, men ville du virkelig ha vært den som brøt/ødela ett forhold hvor der er barn i bildet?

Det er opp til mannen om dette ødelegger hans forhold. Han ville jo ikke ha sagt noe til samboeren sin og jeg ville ikke ha møtt ham mer. Hva skal jeg mer en mann som er utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lotte_*

MEN, når det er sagt. Mannfolk kaster dama på dør så fort de har fått tømt seg. Hvorfor skulle ikke da dama kasta mannen på dør om hun finner ut at pikken hun har drømt om går opp i røyk? Det er ingen hemmelighet at one night stands ikke er særlig bra sex, det er kun snakk om å få nytelse. For mannen er det enklere enn kvinnen. Kvinnen har da like mye rett til å kreve sin nytelse. Og ser hun at akkurat denne penetreringen av en stor kuk ikke kommer til å skje, har hun sin fulle rett til å ta på seg klærne og dra.

Jeg reagerer også på at folk her inne synes kvinnen har så dårlig moral, men hva med mannen i denne historien, som tilsynelatende er utro. Jeg synes det vitner om enda dårligere moral. Hva et menneske ser etter hos et annet menneske som en sex-partner, en kjæreste, venn eller hva det måtte være, det er ærlig talt vedkommendes "problem". Men i et ekteskap hvor det er barn tilstede er det en felles norm hvor trofasthet er en selvfølge. Å bryte denne normen krenker respekten ovenfor sin kone/ektemann, og ikke minst moralen til utøveren.

Og sånn helt til slutt... Gutter snakker om at de vil ha store pupper, men de skal jaggu meg være faste (noe som strider fullstendig imot tyngekraftsloven). Men alt skal også være ekte, ingen operasjoner, silikon eller sånt tull. Jenta skal også ha en spretten rompe som krever mye trening. Og ikke minst skal jenta godta å bli tatt analt, hun skal svelge og hun skal like det! Dere gutter har mange krav til jentene, men så fort jentene også krever sitt fra mannfolka - så begynner dere å furte! Og ja, jeg vet at disse kravene er krav som dere ikke kan noe for eller kan gjøre noe med, men det samme gjelder kravene dere stiller jenter! Rett skal være rett!

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann
MEN, når det er sagt. Mannfolk kaster dama på dør så fort de har fått tømt seg. Hvorfor skulle ikke da dama kasta mannen på dør om hun finner ut at pikken hun har drømt om går opp i røyk? Det er ingen hemmelighet at one night stands ikke er særlig bra sex, det er kun snakk om å få nytelse. For mannen er det enklere enn kvinnen. Kvinnen har da like mye rett til å kreve sin nytelse. Og ser hun at akkurat denne penetreringen av en stor kuk ikke kommer til å skje, har hun sin fulle rett til å ta på seg klærne og dra.

Hvor har du lest at mannfolk generelt kaster ut kvinnene på dør etter ONS?

Desverre er det du påstår en ekstremfeministisk myte som stadig vekk brukes som argument for enkelte kvinners motbydelige oppførsel. Det samme er ditt argument. Selvsagt kan man forvente en viss vilje til å gi den andre parten nytelse, men det er likevel langt mer vanlig at kvinner stiller høyere krav til dette i dag. Når menn gjør det samme, så er man mannsjåvinistiske svin, kvinner er jo stort sett bare seksuelt frigjorte og tøffe. Hvertfall om man skal tro kvinners og medienes holdninger til mannlig seksualitet.

Jeg reagerer også på at folk her inne synes kvinnen har så dårlig moral, men hva med mannen i denne historien, som tilsynelatende er utro. Jeg synes det vitner om enda dårligere moral. Hva et menneske ser etter hos et annet menneske som en sex-partner, en kjæreste, venn eller hva det måtte være, det er ærlig talt vedkommendes "problem". Men i et ekteskap hvor det er barn tilstede er det en felles norm hvor trofasthet er en selvfølge. Å bryte denne normen krenker respekten ovenfor sin kone/ektemann, og ikke minst moralen til utøveren.

Akkurat det er jeg enig i. Folk som har partner har ingenting på en ONS kveld å gjøre.

Og sånn helt til slutt... Gutter snakker om at de vil ha store pupper, men de skal jaggu meg være faste (noe som strider fullstendig imot tyngekraftsloven). Men alt skal også være ekte, ingen operasjoner, silikon eller sånt tull. Jenta skal også ha en spretten rompe som krever mye trening. Og ikke minst skal jenta godta å bli tatt analt, hun skal svelge og hun skal like det! Dere gutter har mange krav til jentene, men så fort jentene også krever sitt fra mannfolka - så begynner dere å furte! Og ja, jeg vet at disse kravene er krav som dere ikke kan noe for eller kan gjøre noe med, men det samme gjelder kravene dere stiller jenter!

Jada, for hvem er det som egentlig stiller de største kravene? Hvor mange innlegg teller du om menn som stiller urimelige kroppslige krav til kvinner. Hvor mange innlegg leser du fra mange kvinner som stiller krav til pikkstørrelse, store muskler e.l.? Det er faktisk langt flere. Kvinner er i større grad enn menn overfladiske.

Rett skal være rett!

Dette er bare et uttrykk for misforstått feminisme. Hører det stadig vekk, av typen: "Menn har vært fæle mot kvinner i alle år. Nå bør de få igjen". Hehe, vet virkelig ikke om jeg skal le eller gråte av akkurat det. Blir litt på samme måte som at jeg skulle hudflette dagens tyskere for det Hitler og co. bedrev under krigen. Like latterlig ville det hvertfall vært.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest En annen mann
Og sånn helt til slutt... Gutter snakker om at de vil ha store pupper, men de skal jaggu meg være faste (noe som strider fullstendig imot tyngekraftsloven). Men alt skal også være ekte, ingen operasjoner, silikon eller sånt tull. Jenta skal også ha en spretten rompe som krever mye trening. Og ikke minst skal jenta godta å bli tatt analt, hun skal svelge og hun skal like det! Dere gutter har mange krav til jentene, men så fort jentene også krever sitt fra mannfolka - så begynner dere å furte! Og ja, jeg vet at disse kravene er krav som dere ikke kan noe for eller kan gjøre noe med, men det samme gjelder kravene dere stiller jenter! Rett skal være rett!

Og en annen kommentar til disse kravene. Jeg kan godt si meg enit i at mange av dem er svært urimelige, men kvinner er pokker heller ikke alene om å oppleve disse kravene i dag. Menn skal jo stort sett helst være veltrente, samtidig som de er svært definierte (lite kroppsfett) og helst høy, mørk og litt "barsking". I tillegg til selvsagt å være godt utstyrt der nede.

Selv om menn riktignok har en noe lavere fettprosent enn kvinner fra naturens side, så er det like lite naturlig for menn å være ekstremt definerte samtidig som de er svært muskuløse som det er for kvinner å være helt radmagre samtidig som de har store pupper.

Enkelt blir det uansett ikke for de menn som sliter med kroppsbildet. Forskere har funnet ut at flere og flere gutter også sliter med at de ikke greier å nå opp til idealene samfunnet (og en del kvinner) forfekter. Men dette er man jo ikke så interessert i å diskutere i dag, for tross alt så "fortjener jo menn dette fordi de har utsatt kvinner for det samme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stilige, kjekke menn med små peniser holde seg unna sjekkemarkedet?

På ingen måte! :)

Men det er lov å bli skuffet når store staute menn stiller opp med et lite sugerør. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte! :)

Men det er lov å bli skuffet når store staute menn stiller opp med et lite sugerør. :sukk:

Du får ta med deg de små og slappe hjem da, så du ikke blir skuffet... Ikke noe prob for meg å holde meg unna jenter ute på byen, jeg liker ikke engang fyllesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...