Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, den situasjonen havner jeg i hele tiden.

Noe så slitsomt. De kunne da i det minste sagt i fra på forhånd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Ja hele tiden!

Det skulle stått antall cm og omkrets i panna på de,tenk og lurer rundt med sånne minipikker :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var kjekk, høy, veltrent osv., så klart det var overraksende at han hadde en så tynn og liten en. Som en liten babygulrot. Da blir det bare sånn "hjelpes, han må ut". I slike situasjoner er det helt uaktuelt å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann

Jeg vil tro det er mer vanlig enn man skal ha det til, så jeg mener mange menn kan tjene på å bli vesentlig mer kresne på hvilke kvinner de blir med hjem fra byen, kanskje disse mennene bør bli bedre på å ikke minst fange opp noen av verdiene til slike kvinner som har svart ovenfor?

Jeg har selv vært heldig med "mine" kvinner, de fleste har vært nyskjerrige, respektfulle og generelt flotte mennesker, og har sannsynligvis ikke forfektet slike primitive meninger som de over meg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke poenget med å legge dette innlegget på Kvinneguiden. Det er greit at du synes utstyret var for lite, og hadde vett nok til å finne på en annen unnskyldning for at han skulle gå. Men ved å legge ut dette innlegget bidrar du jo sannsynligvis til at menn med lite utstyr får enda mer komplekser for det, og kanskje ikke tør nærme seg damer. Vil du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vil dere helst ha. En mann med stor penis som er elendig i senga ?

Eller en mann med liten som er fantastisk i senga ?

Stor penis er ikke det samme som god sex. Som det virker som kvinner tror

og liten penis er ikke det samme som dårlig sex som det virker som kvinner tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vil dere helst ha. En mann med stor penis som er elendig i senga ?

Eller en mann med liten som er fantastisk i senga ?

Stor penis er ikke det samme som god sex. Som det virker som kvinner tror

og liten penis er ikke det samme som dårlig sex som det virker som kvinner tror

Men en liten penis er det samme som god sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

En kollega på min jobb fortalte at hun hadde hatt seg men en annen felles kollega av oss. Denne mannen var veldig høy, kjekk osv men det viste seg at han hadde pikk på størrelse med en pekefinger. Hun hadde bare stukket av da hun merket det. De fleste menn skryter på seg får jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig disse mennene med snilepikker. Kan de ikke bare holde seg unna sjekkemarkedet, ingen kvinner som vil ha de uansett. De bare ødelegger for oss andre menn med utstyret i orden.

Hilsen stolt mann med 18 stive cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig disse mennene med snilepikker. Kan de ikke bare holde seg unna sjekkemarkedet, ingen kvinner som vil ha de uansett. De bare ødelegger for oss andre menn med utstyret i orden.

Hilsen stolt mann med 18 stive cm

Tror du hvirkelig at noen bryr seg om hvor stor du er ?

hilsen en med 24 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mann_*
Tror du hvirkelig at noen bryr seg om hvor stor du er ?

hilsen en med 24 cm

Sannsynligheten for at du er 1 av 5000 som har størrelse på 24 cm som tilfeldigvis er på kvinneguiden?? Du er jo bare dum da. Hørt om målebånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trescolors

Dette er noe vi kvinner ikke kan vite på forhånd. Danser man med en staut, høy, kjekk og stødig kar tenker en vel at han også er stor andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at du er 1 av 5000 som har størrelse på 24 cm som tilfeldigvis er på kvinneguiden?? Du er jo bare dum da. Hørt om målebånd?

Målebånd beklager hva er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med tanke på at han hadde samboer og barn så får jeg litt mindre sympati for fyren i og med at du snøt han for et ligg. Du fortalte han heller ikke den virkelige grunnen men kom opp med en grei nødløgn som han sikkert kjøpte.

Jeg mener at det skal være lov å trekke seg om en plutselig mister tenning.

Det finnes nok av menn som kaster en ons på dør etter at de har fått sitt,så jeg synes det var greit av deg å avslutte slik du gjorde.

Men om du er veldig opptatt av en viss størrelse så vil jeg anbefale deg å lure hånden inn i smekken på neste mann du vil ha med deg hjem,sånn får å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Må si jeg er glad på hans vegne at du fant på en dårlig unnskyldning og hev han på dør, du er sannsynligvis ikke verdt den mannen uansett! Prøv å sett deg i hans situasjon og ha litt mer empati med medmenneskene rundt deg. Du er blant de personene som skaper utrygghetsfølelse og dårlig selvfølelse hos folk som ikke faller inn under det som er normalen og gjennomsnittet. Det er så mye annet som teller hos en person enn penis, bryst, vagina størrelse, utseende, kropp osv osv......!!

Forhåpentligsvis så er denne posten scam, men uansett så er jeg redd der finnes kvinner og menn som tenker og oppfører seg slik som ts :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligsvis så er denne posten scam, men uansett så er jeg redd der finnes kvinner og menn som tenker og oppfører seg slik som ts :(

Det er den ikke. Den er selvopplevd og sann. Klart en lurer på om dette har skjedd med andre. Mannen får jo ikke vite den egentlige grunnen, så han ble ikke såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...