Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare smyger meg ned på verdens mykeste og nokså tykke skumgummimadrass som er full av alle slags puter og pledd...til og med reinskinn ligger det borti der, men jeg dropper det, for mine sorte klær blir så fulle av stive hår som aldri slipper taket igjen. Jeg har gjort det før irl.  :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia zover og znorkeznakker i zøvne. Jeg legger meg stille på den andre rommet og lukker de doble dørene mellom rommene. Ahh...det ble bedre ja. Endelig skal jeg åle meg ned og få litt søvn. :Gjesp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Zenobia zover og znorkeznakker i zøvne. Jeg legger meg stille på den andre rommet og lukker de doble dørene mellom rommene. Ahh...det ble bedre ja. Endelig skal jeg åle meg ned og få litt søvn. :Gjesp: 

:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En odør ligger i lufta. Kan det ha vært en skunk her inne mon tro? :spy: *lufter over alt før hun slapper av i godsenga*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

                                             Slemme Cid.                                                                                                    :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

                                             Slemme Cid.                                                                                                    :( 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                                                                   :sove: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

...når det kommer søte damer på besøk? :lur: 

Ja da går han og gjemmer seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ifører jeg meg fullstendig ugjenomtrenglig forstyrrelsesfilter og legger meg i fred og ro
for å brunchehvile på dette fine stedet. :sove:  (Cid-alarmen er satt på og kan ikke fjernes) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prokrastinerer jeg ivrig på dette stedet istedenfor å gjøre det jeg burde gjøre. :veslejenta:

Isbilen var her, men hadde ikke isen jeg ville ha, så da fikk det bare være.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (3 minutter siden):

Nå prokrastinerer jeg ivrig på dette stedet istedenfor å gjøre det jeg burde gjøre. :veslejenta:

Isbilen var her, men hadde ikke isen jeg ville ha, så da fikk det bare være.

Dette er det hyggeligste stedet å prokrastinere på 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...