Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

På 28.6.2018 den 12.25, An0nymBruker skrev:

Hei  Hoppeprinsessa. Ble du litt forferdet over videoopptakene? Jeg burde kanskje ikke postet de.

Post i vei du. Helt i orden. :)  

Han skuespilleren over her er jeg bekymret for for tiden. Rus og kaos, skilsmisser, mishandling av x-kone
og alt som ikke er bra og bilde på nett som viser veldig endring i kroppsvekta...håper at han har gode venner
som når inn til han og et hjelpeapparat som fungerer. Vi har ingen Depp å miste på denne kloden. :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Post i vei du. Helt i orden. :)  

Han skuespilleren over her er jeg bekymret for for tiden. Rus og kaos, skilsmisser, mishandling av x-kone
og alt som ikke er bra og bilde på nett som viser veldig endring i kroppsvekta...håper at han har gode venner
som når inn til han og et hjelpeapparat som fungerer. Vi har ingen Depp å miste på denne kloden. :klem: 

Tusen takk :klemmer: Jeg håper som deg at det går bra med han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kose seg i kjølerommet som er installert i denne fine tråden som jeg aldri har vært i før* ❄️ :nigo: ❄️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*kose seg i kjølerommet som er installert i denne fine tråden som jeg aldri har vært i før* ❄️ :nigo: ❄️

Ja der har du det nok som plommen i egget :jepp: Sylteagurker har du også :spise:

_658490038.jpg

d53f2b31-60f4-4c7e-9a48-8aacbb051a45.jpg

c297091c077048f5aee7db2cc7604021.png?max

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Helt nydelig faktisk! :tommelopp: 

:jepp: Og deilig brunost :ninuskapus: til vaflene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og svelene. :rodmer:  De er nylaget og har en overflate som lune, myke lepper.... :rodme: Upps...hehe...øøø...har jeg lest. :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og svelene. :rodmer:  De er nylaget og har en overflate som lune, myke lepper.... :rodme: Upps...hehe...øøø...har jeg lest. :flau:

1cd17080fa86e94c898c8064f68acc70.jpg?t%5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og svelene. :rodmer:  De er nylaget og har en overflate som lune, myke lepper.... :rodme: Upps...hehe...øøø...har jeg lest. :flau:

Du har vel ikke kun lest om det? :) En liten  fugl kvitret  om dette bildet: zopfie_umarm.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei, det blir ikke så mye trivsel for min del, men dette rommet er alltid sint, selv når jeg aldri har vært her før. :) 
 

På 7.7.2018 den 18.16, An0nymBruker skrev:

Du har vel ikke kun lest om det? En liten  fugl kvitret  om dette bildet: zopfie_umarm.gif

@An0nymBruker:
Det har jeg absolutt ikke noen info om. Det ser ut til at @Rumle har forkledd seg som meg og satt ut ryktet. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det blir ikke så mye trivsel for min del, men dette rommet er alltid sint, selv når jeg aldri har vært her før. :) 
 

@An0nymBruker:
Det har jeg absolutt ikke noen info om. Det ser ut til at @Rumle har forkledd seg som meg og satt ut ryktet. :fnise: 

:sjokkert:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det blir ikke så mye trivsel for min del, men dette rommet er alltid sint, selv når jeg aldri har vært her før. :) 
 

@An0nymBruker:
Det har jeg absolutt ikke noen info om. Det ser ut til at @Rumle har forkledd seg som meg og satt ut ryktet. :fnise: 

Er rommet sint? Hva mente du nå?
Noen tok et forfriskende bad :ninuskapus:
WaterfallKiss.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

giphy.gif

Snart er det lunsj. Slik ser det ut i hodet mitt .

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 18.38, An0nymBruker skrev:

Er rommet sint? Hva mente du nå?

Upps...nei, jeg mente ikke det. Det snek seg inn en skrivefeil og jeg mente FINT. Det gjør jeg ennå. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Upps...nei, jeg mente ikke det. Det snek seg inn en skrivefeil og jeg mente FINT. Det gjør jeg ennå. :) 

Det er bra :jepp: Nå er det tid for morgenbading

baldurrist.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...