Gjest lillelinn Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 men i går fikk jeg brevet.. om at hun skal inn å få tatt en 24 timers test av hjertet.. så til ultralyd. i 11 år har jeg sagt til legen at hun klager over at "hjertet hopper av gårde" som hun selv sier. men først da jeg tok henne med til BEDRIFTSLEGEN til mitt fars firma (!!) reagerte noen, fastlegen sier alltid at alt er en bagatell. hun er nå byttet ut. han reagerte med en gang og tok ekg av henne der, ble direkte henvist til kardiolog.. så nå er det bare å vente da.. timen er fredag 19 og 21 desember. skal bli godt å få svar, men jeg er likevel redd..
Bellatrix Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Bra at fastlegen ble byttet ut. Håper de finner ut av det og kan hjelpe datteren din.
Dåsa Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 i 11 år har jeg sagt til legen at hun klager over at "hjertet hopper av gårde" som hun selv sier. Usj det kan ikke ha vært noe behagelig å ha gått rundt med "hoppende hjerte" i 11år! Dumme fastlege. Klemmer til både deg og datteren din Lykke til! Håper det går bra!
Teriyaki Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Uff da...Høres ikke noe bra ut! Jeg har selv den følelsen en veldig sjelden gang. Kjennes ut som om hjertet hopper over noen slag. Men siden det ikke er så ofte, kanskje max to ganger i måneden, så er det ikke noe jeg bruker å bry meg noe særlig om. Håper det går bra med din datter.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Vil bare si at jeg har hatt det samme "hoppende hjerte" i mange år. Dette trenger absolutt ikke være noe dramatisk. Måtte selv gå med hjertemåler i 24t og påfølgende ultralyd av hjertet. De fant ingenting, må bare lære meg å leve med at hjertet løper litt løpsk av og til. Hjertespesialisten fortalte meg ellers at det er mange som får sjekket hjertet sitt på den måten, var veldig rutine i følge henne.
Gjest lillelinn Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Vil bare si at jeg har hatt det samme "hoppende hjerte" i mange år. Dette trenger absolutt ikke være noe dramatisk. Måtte selv gå med hjertemåler i 24t og påfølgende ultralyd av hjertet. De fant ingenting, må bare lære meg å leve med at hjertet løper litt løpsk av og til. Hjertespesialisten fortalte meg ellers at det er mange som får sjekket hjertet sitt på den måten, var veldig rutine i følge henne. godt å høre :D da satser vi på det! å grueseg er vel en del av jobben min..
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Vil bare si at jeg har hatt det samme "hoppende hjerte" i mange år. Dette trenger absolutt ikke være noe dramatisk. Måtte selv gå med hjertemåler i 24t og påfølgende ultralyd av hjertet. De fant ingenting, må bare lære meg å leve med at hjertet løper litt løpsk av og til. Hjertespesialisten fortalte meg ellers at det er mange som får sjekket hjertet sitt på den måten, var veldig rutine i følge henne. Samme her. Helt identisk. 24 timers registrering som riktignok viste at hjertet hoppet og spratt og levde sitt eget liv, men fikk høre at det ikke var unormalt og ingenting å medisinere. Kommer og går i perioder. Betyr jo ikke dermed at det ikke feiler datteren din noe, men som du ser, er urytmisk hjerte ganske vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå