Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
På besøk? Har dere møttes før eller? Ska han bli lenge? Lykke til ;)

Takk for det :)

Han kommer på onsdag og skal være til lørdag eller søndag. Det blir vårt første møte, så jeg er kjempespent. Vi har pratet sammen på nett og telefon i over tre måneder nå, så det er jammen på tide vi møtes!

Og jeg skal nok holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Takk for det :)

Han kommer på onsdag og skal være til lørdag eller søndag. Det blir vårt første møte, så jeg er kjempespent. Vi har pratet sammen på nett og telefon i over tre måneder nå, så det er jammen på tide vi møtes!

Og jeg skal nok holde dere oppdatert :)

Oi, du er jammen tøff som tør å treffe han over så lang tid første gangen. Jeg synes det er tryggest å la første møte være veldig uforpliktende jeg, så man kan gå etter 10 minutter hvis man føler seg ukomfortabel. Nå er jeg veldig skeptisk av meg da, men du vet sikkert hva du gjør, så det går vel bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som vi trodde:) Han var opptatt med å lese hele i går og i dag, sånn at han kunne rekke å treffe meg:) Han sendte sms i stad. Så det lønner seg å være tålmodig. I'm going out on a date:) Wish med good luck, ladies :)

Ja men ikke alltid like lett å være tålmodig nei.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Nei, tålmodighet er en dyd (visstnok) :sukk:

Vil gjerne ha en kjæreste uten å måtte gå gjennom den usikre fasen jeg. Det å bare treffes hver dag i starten hadde vært ypperlig for meg.

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tålmodighet er en dyd (visstnok) :sukk:

Vil gjerne ha en kjæreste uten å måtte gå gjennom den usikre fasen jeg. Det å bare treffes hver dag i starten hadde vært ypperlig for meg.

Helit enig! Bare være sikre på at man liker hverandre og vil være sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Helit enig! Bare være sikre på at man liker hverandre og vil være sammen!

Ja, det ville vært topp :hjerter_rundt:

Håper jeg opplever dette en gang....

I dag skal jeg forresten på den daten da. Jeg lover å holde dere oppdatert på hvordan det går, dere får nok en aldri så liten rapport i kveld :) Både gruer og gleder meg. Er redd for at jeg liker han og han ikke er interessert tilbake, eller at han ikke er noe særlig, eller verst av alt at han virker sånn 70% interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ville vært topp :hjerter_rundt:

Håper jeg opplever dette en gang....

I dag skal jeg forresten på den daten da. Jeg lover å holde dere oppdatert på hvordan det går, dere får nok en aldri så liten rapport i kveld :) Både gruer og gleder meg. Er redd for at jeg liker han og han ikke er interessert tilbake, eller at han ikke er noe særlig, eller verst av alt at han virker sånn 70% interessert...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, Stjernedryss! :)

Jaaa, om daten min i går, ja.,.... Den var kort sagt vellykka!:) Han var fortsatt pen, men han så litt annerledes ut enn på bildene. I tillegg til at det var to ting med utseende hans jeg ikke lar være å tenke på, (han skulle hente kaffe til oss, og så kikket jeg på ham, det så ut som han var litt tynn i håret, altså som om han skal få en måne om noen år. Og så var det en tann som var litt annerledes enn de andre, ar det på grunn av røyk, eller skade, vet jeg ikke....Han var gentleman og hyggelig å prate med. Han spurte meg om jeg hadde lyst til å treffes igjen (denne uken), og kanskje lage middag til meg hos han. Treffes igjen ville jeg men ikke hos han, ikk ennå

Tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, Stjernedryss! :)

Jaaa, om daten min i går, ja.,.... Den var kort sagt vellykka!:) Han var fortsatt pen, men han så litt annerledes ut enn på bildene. I tillegg til at det var to ting med utseende hans jeg ikke lar være å tenke på, (han skulle hente kaffe til oss, og så kikket jeg på ham, det så ut som han var litt tynn i håret, altså som om han skal få en måne om noen år. Og så var det en tann som var litt annerledes enn de andre, ar det på grunn av røyk, eller skade, vet jeg ikke....Han var gentleman og hyggelig å prate med. Han spurte meg om jeg hadde lyst til å treffes igjen (denne uken), og kanskje lage middag til meg hos han. Treffes igjen ville jeg men ikke hos han, ikk ennå

Tilbakemeldinger?

Sånn er jeg og. Legger merke til sånne små ting som jeg ikke vet om jeg liker eller ikke. Første gang du traff han igår? Alt i alt, hva synes du om han? Prøv å ikke tenke så mye på de feilene eller hva man skal kalle dem, men tenk på hva synes om han helhetlig. Hvis du skjønner?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Oi, du er jammen tøff som tør å treffe han over så lang tid første gangen. Jeg synes det er tryggest å la første møte være veldig uforpliktende jeg, så man kan gå etter 10 minutter hvis man føler seg ukomfortabel. Nå er jeg veldig skeptisk av meg da, men du vet sikkert hva du gjør, så det går vel bra :)

Tja, om jeg er så tøff vet jeg ikke. Men vi har så god tone på telefon, at jeg tror vi får det koselig sammen, uansett om det blir kjærestekjemi eller ikke.

Og vi er begge voksne, og har prøvd litt før, så vi har snakket mye om forventninger osv. Tror det går kjempefint jeg.:)

Og krysser fingra for lynnedslag og fyrverkeri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg og. Legger merke til sånne små ting som jeg ikke vet om jeg liker eller ikke. Første gang du traff han igår? Alt i alt, hva synes du om han? Prøv å ikke tenke så mye på de feilene eller hva man skal kalle dem, men tenk på hva synes om han helhetlig. Hvis du skjønner?!

Ja, det var første gang jeg traff ham IRL i går. Jeg synes han virket søt og oppegående. Det er mye man kan si om noen etter første inntrykk, men ikke alt, da man må se vedkommende i forskjellige sammenhenger. Ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var første gang jeg traff ham IRL i går. Jeg synes han virket søt og oppegående. Det er mye man kan si om noen etter første inntrykk, men ikke alt, da man må se vedkommende i forskjellige sammenhenger. Ikke sant? :)

nettopp! Jeg synes du burde treffe han en gang til. Fordi da blir det en annen setting og da er dere kanskje litt mer avslappet siden dere har møttes en gang allerede. Det kan hende man er nervøs på første daten vettu.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Da er min date også overstått! Det var veldig hyggelig og sånt, så nå gjenstår der bare å se hva som skjer videre. Han var søt og sånt, så jeg vil treffe han igjen, får bare vente og se om han tar kontakt med meg igjen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er min date også overstått! Det var veldig hyggelig og sånt, så nå gjenstår der bare å se hva som skjer videre. Han var søt og sånt, så jeg vil treffe han igjen, får bare vente og se om han tar kontakt med meg igjen da...

Bra jobba! :tommelsmil:

Vi har avtalt vi skulle møtes igjen i dag, men får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Bra jobba! :tommelsmil:

Vi har avtalt vi skulle møtes igjen i dag, men får se hva som skjer....

Blir spennende for dere med 2. date da. Er litt usikker på om min vil møte meg igjen jeg, siden han ikke har sagt noe om det.. Har så vidt snakket med han på msn da, han sa det hadde vært hyggelig, men nevnte liksom ikke så mye mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens mannfolk ass! Nå hadde jeg fyren min på kroken de luxe, og så treffes vi, har middelmådig(?) sex, og han blir tyst igjen. Faen! Jeg må få dette inn i skallen, at mange bare vil leke og jakte. Blir så oppgitt, voksne folk.

På en måte er det greit, det hadde vært verre om jeg digga sexen, da ville jeg blitt såra, nå blir jeg mer SUR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss

Uff, jeg skjønner at du blir sur. En periode sluttet jeg å ha sex i et par år pga dette problemet, tror jeg kommer til å gjøre det igjen nå, begynner å bli litt smålei igjen.

Lurer sånn på om han jeg var på date med vil treffe meg igjen jeg. Føler det er litt sånn 50% sjanse. Vi har forøvrig ikke hatt sex eller gjort noe som helst fysisk, så jeg kommer ikke til å bli sur om han ikke vil, men skuffet blir jeg jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt Stjernedryss!

Jeg var også på en hyggelig date for noen dager siden(jadda, her er det flere på gang). Jeg sendte han en mail samme kvelden og takka for møtet og sa at jeg ville gjenta det. Fikk et hyggelig svar tilbake. Stille i en dag eller to...utålmodige meg sender en ny mail i går ettermiddag, med litt småprat og den har han ikke svart på.

Tror virkelig han kan være en fyr for meg, vi har mye til felles og vi snakket godt sammen, så jeg blir virkelig overraska hvis han ikke svarer igjen.

Men ja, det blir sexnekt i lange tider nå ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min date også overstått! Det var veldig hyggelig og sånt, så nå gjenstår der bare å se hva som skjer videre. Han var søt og sånt, så jeg vil treffe han igjen, får bare vente og se om han tar kontakt med meg igjen da...

Hyggelig å høre! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har ikke hørt noe mer, så jeg begynner å miste litt troa. Hadde han ville møte meg igjen hadde han vel spurt allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...