Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #21 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja, jeg tror det er det du vil. Du har allerede ropt på moderatorer i tråden til Barbie. (hvorfor ikke rope inne på ris&ros - du er jo med på å ødelegge Barbies tråd du også, faktisk...) Så hvorfor skal du lage en egen tråd for å irettesette Minnie? Selvfølgelig kan du få rope på moderatorerer så høyt du bare vil, når du vil, hvor ofte du vil!! Kom igjen, rop på!! (men da bør du slutte å kritisere Minnie for at hun tipser moderatorer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 18. juni 2003 JA legg deg du Minnie, er ikke stort fornuftig å få ut av deg alikevel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke ennå... jeg sa snart. Venter bare på at hodet til Kreps skal eksplodere Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juni 2003 #24 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan jeg få spise restene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke ennå... jeg sa snart. Venter bare på at hodet til Kreps skal eksplodere Minnie Nå skal du huske at jeg jobber med psykiatriske folk minnie, Jeg har stoor tolmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juni 2003 #26 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er ikke pent å lyve. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juni 2003 #27 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja, har ikke moren din lært deg det, Minnie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. juni 2003 #28 Del Skrevet 18. juni 2003 At dere gidder... Bli heller med på rekefesten, da vel! Væren trynte i en palmestol og Litago beskyldes for å være ku. Slikt er da myyye gøyere å lage avsporinger av. Så det så. Nei, nå blandet visst jeg meg inn i noe, jeg også... Sorry. Snart leggetid, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. juni 2003 #29 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg ser vel ikke helt poenget i at denne diskusjonen skal fortsette. .... KABOOM!!! sånn, da var det over. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er ikke pent å lyve. Minnie hvem lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. juni 2003 #31 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvis du jobber med folk psykiatriske lidelser (ikke psykiatriske folk), Kreps, vet du sikkert hva splitting er, det synes jeg du driver med nå. Måten du angriper dette på er også heller lite terapeutisk... God natt. *no bad feelings* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 18. juni 2003 God Natt Lisa Beth. JA jeg vet hva det er , og sorry hvis det ble litt feil på skrivemåten, men det går litt fort her, Og til minnie, Jeg vet vel best selv hvor jeg jobber, og hva jeg jobber med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Hanne~ Skrevet 18. juni 2003 #33 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvilken tålmodighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 18. juni 2003 #34 Del Skrevet 18. juni 2003 God natt da! Ser dere har lagt dere, alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg har nok ikke lagt meg enda, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 22. juni 2003 #36 Del Skrevet 22. juni 2003 At du orker... klokken er over ellve Kreps. Minnie Elleve skrives med tre e'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. juni 2003 #37 Del Skrevet 22. juni 2003 Elleve skrives med tre e'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juni 2003 #38 Del Skrevet 22. juni 2003 Elleve skrives med tre e'er. Norsk er ikke mitt førstespråk. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. juni 2003 #39 Del Skrevet 22. juni 2003 Er så utrolig irriterende med folk som henger seg opp i små skrivefeil her inne :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juni 2003 #40 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg må bare le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå