Zia Skrevet 29. november 2009 #61 Del Skrevet 29. november 2009 Det er greit at mennene også har en viss basiskunnskap om hvordan det hele går til ja! Jeg har små minikurs for mannen stadig vekk - han synes nok det er litt interessant, men det er jo jeg som kjenner alle syklus-endringer på kroppen, så ikke så rart at han ikke er helt like engasjert som meg synes jeg. Men nå har han iallfall fått med seg at tempen helst skal øke som bevis på EL, at lutealfasen normalt er 14 dager (og ikke minst hva den fasen betyr), og at man kan teste ved IKM. Ikke værst bare det spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 29. november 2009 #62 Del Skrevet 29. november 2009 Ja det er vel ikke alt disse mennene klarer å holde styr på Min har endelig begynt å lese seg litt opp på ting å spør og styrer om hvor jeg er i syklusen og prøver å fortelle meg hva jeg skal gjøre for at det skal gå Som om ikke jeg vet det fra før! Det blir litt lettere på oss når mannen også kan ta sin del av "stresset" har lettet veldig på meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. november 2009 #63 Del Skrevet 30. november 2009 Neiii, håper det ikke er TR men et tegn på noe annet! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 30. november 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for gode kommentarer Ja, det kan være greit at mennene skjønner litt hvordan vi har der underveis i syklusen :gjeiper: hehe... den siste uken har jeg vært sååååååååååååååå urimelig, sutrete og sint! Ser det jo etterpå, men der og da er jeg inni min lille boble! Ingen TR enda!! Whasher`a????? Har fremdeles et øøøøøørlite håp om at det kan være graviditet... men testen jeg tok på fredag burde vel være positiv da???? Nå er skikkelig lei av å vente.hehe... Kan jeg likevel være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 30. november 2009 #65 Del Skrevet 30. november 2009 Hei hei Kjenner meg igjen i det å innbille seg en hel del Jeg merker at kroppen min er igang nå. 7 DPO i morgen, dvs 5-6 dager til jeg venter tantebesøk. Blææ.. Jeg har prøvd såpass mange mnd nå at jeg er blitt vant til TR som dukker opp like nøyaktig hver mnd. Blir litt redd kroppen av og til, siden jeg aldri har vært gravid tidligere aner jeg jo ikke hvordan symptomene er.. Men synes jeg kjenner stikninger og små kramper helt der nede, så jeg er sikker på att noe må være på gang. Men.... Nesj da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. november 2009 #66 Del Skrevet 30. november 2009 RARE greier! Hvor lenge over ikm, og har du stabile sykluser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 30. november 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 30. november 2009 Wings: Jeg trodde at jeg hadde ikm forrige mandag. Men fant plutselig ut ( når jeg kikket tilbake i journalen) at syklusene mine har variert fra 25- 34 dager. Men nå er jeg på dag 35 i syklusen. Fatter ingenting jeg nå.. begynte jo å spotte sent lørdag.. så har jeg hatt bittelitt på søndag og bittelitt i dag. Prøvde å sjekke livmortappen, men har ingen anelse på hvordan den skal være eller pleier å være Men den er lengre oppe, enn den var tidligere. hehe.. Har litt mensmurringer nå... eller mer sånn ilinger nedover lårene. Har ikkje sånne "rett før mens" smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. desember 2009 #68 Del Skrevet 1. desember 2009 Fremdeles ingen TR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 1. desember 2009 Zia: NEI!! ingen TR enda!! Tror det er sant som samboer sier, at hvis jeg bare slutter å stresse sånn med det, så kommer den jo snart. Og hvis ikke så er jeg jo gravid. Er jo ikke noe å gå å stresse med. hahaha... lettere sagt enn gjort. Nå har jeg ingen flere gr. tester igjen.. og vet ikke om jg orker å teste igjen.. den jeg brukte på fredag viste jo tydelig IKKE GRAVID , så da er jeg vel ikke det??! Men i forhold til de lengste syklusene mine, så burde TR jallefall ha værther på søndag som var. Er jo et øøøøøøøøøøøøøøørlite håp om at fedag var for tidlig å teste?! Men jeg tør ikke teste igjen nå.....den er jo helt sikkert negativ!!? Og da er det kanskje noe galt med meg? Heheh... alt som virrer i hodet for tiden, altså!! Blir jo helt gærn av det her! Har enda ikke fått disse her " rett før mensen" smertene heller. De kan komme fra 2 dager til 2 min før TR kommer. Gode råd, eller trøstende ord, anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 1. desember 2009 #70 Del Skrevet 1. desember 2009 Akkurat de samme tankene som du har nå hadde jeg sist PP. Da fant syklusen min ut at den skulle gå fra stabilt på 25 dager til plutselig å være 30 dager! Man blir jo helt tullete i hodet av disse ustabile syklusene.. Og tror nok ikke at man går rundt å håååper at den ikke skal komme gjør sakene noe bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. desember 2009 #71 Del Skrevet 2. desember 2009 Er du 100% sikker du hadde EL denna syklusen??? Uansett så er det de aller regelmessige som en gang i blandt ikke slipper et egg og dermed Hopper over en syklus hvis du skjønner.....det kunne jo ha forklart litt....men det kan selvfølgelig være at du produserer hcg hormonen sagte og at du rett og slett testet for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. desember 2009 #72 Del Skrevet 3. desember 2009 Zia: NEI!! ingen TR enda!! Tror det er sant som samboer sier, at hvis jeg bare slutter å stresse sånn med det, så kommer den jo snart. Og hvis ikke så er jeg jo gravid. Er jo ikke noe å gå å stresse med. hahaha... lettere sagt enn gjort. Nå har jeg ingen flere gr. tester igjen.. og vet ikke om jg orker å teste igjen.. den jeg brukte på fredag viste jo tydelig IKKE GRAVID , så da er jeg vel ikke det??! Men i forhold til de lengste syklusene mine, så burde TR jallefall ha værther på søndag som var. Er jo et øøøøøøøøøøøøøøørlite håp om at fedag var for tidlig å teste?! Men jeg tør ikke teste igjen nå.....den er jo helt sikkert negativ!!? Og da er det kanskje noe galt med meg? Heheh... alt som virrer i hodet for tiden, altså!! Blir jo helt gærn av det her! Har enda ikke fått disse her " rett før mensen" smertene heller. De kan komme fra 2 dager til 2 min før TR kommer. Gode råd, eller trøstende ord, anyone??? Hvordan går det med deg Nathalia? Har TR kommet? Skjønner godt alle tankene som virrer frem og tilbake, sånn er jeg også Ønsker deg en fin dag, og sender deg litt beroligende vibber - så du får roe ned og snart ta helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 4. desember 2009 God morgen! Javisst wings.. der kom Tr! Den kom på onsdags kveld.. dag 37 i suklusen???!!!!!!! Greit å få den, på et vis.. så kan vi endelig begynne igjen.. men nå har jeg jo ikke snøring på når, hva og hvordan suklusen blir denne gang! Får bare handle inn massse el- tester og begynne å teste neste uke, tror jeg. Takk for beroligende vibber, Wings! Det trengte jeg! Nå er det snart helg.. wooohooo! Ønsker dere alle en nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. desember 2009 #74 Del Skrevet 4. desember 2009 Uff da....kjedelig....men da kan du ikvertfall begynne ny PP! Lykke til denna mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. desember 2009 #75 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjedelig at tanta kom likvel da... Men som du sier er det bare å hamstre inn EL-tester og gjøre seg klar for neste runde! Krysser fingre for at jule-syklusen bringer med seg en liten til dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. desember 2009 #76 Del Skrevet 4. desember 2009 Æsj DUMME TR!!! Håper desember blir lykkemnd for oss! :kose: Ja begynn å test for el, så skal du se det klaffer GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 4. desember 2009 #77 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Så kjipt at syklusen skal begynne å tulle med deg.. Men vi får krysse alt for at Desember e måneden for oss alle! God helg! Endret 4. desember 2009 av frkhøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 4. desember 2009 #78 Del Skrevet 4. desember 2009 God morgen! Javisst wings.. der kom Tr! Den kom på onsdags kveld.. dag 37 i suklusen???!!!!!!! Greit å få den, på et vis.. så kan vi endelig begynne igjen.. men nå har jeg jo ikke snøring på når, hva og hvordan suklusen blir denne gang! Får bare handle inn massse el- tester og begynne å teste neste uke, tror jeg. Takk for beroligende vibber, Wings! Det trengte jeg! Nå er det snart helg.. wooohooo! Ønsker dere alle en nydelig helg! Jo versågod, vibbene var da altså fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 4. desember 2009 OI.. beklager Smaragd!! Tusen hjertelig takk for gode vibber SMARAGD :gjeiper: Sånn går det når en er skikkelig trøtt i trynet! hehe. Fy søren, jeg er så trøtt om dagene jeg! Vil bare sove og sove og sooooove. Tidligere har jeg hatt endel problemer med søvn, og vært skikkelig plaget av insomnia. Men det er i hvertfall helt borte nå. Når jeg kommer hjem fra jobb, må jeg skikkelig fighte med kroppen for å holde meg våken. Tenker at jeg bare må benytte meg av det, så lenge kroppen vil sove. Men blir dårlig med alle de andre tingene jeg gjerne skulle ha gjort. I tilegg er jeg virkelig sur og grinete. Tenkte det var pms.. men det har jeg i såfall hatt i 2, 5 uke nå. hahahaha.. stakkars sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. desember 2009 #80 Del Skrevet 5. desember 2009 OI.. beklager Smaragd!! Tusen hjertelig takk for gode vibber SMARAGD :gjeiper: Sånn går det når en er skikkelig trøtt i trynet! hehe. Fy søren, jeg er så trøtt om dagene jeg! Vil bare sove og sove og sooooove. Tidligere har jeg hatt endel problemer med søvn, og vært skikkelig plaget av insomnia. Men det er i hvertfall helt borte nå. Når jeg kommer hjem fra jobb, må jeg skikkelig fighte med kroppen for å holde meg våken. Tenker at jeg bare må benytte meg av det, så lenge kroppen vil sove. Men blir dårlig med alle de andre tingene jeg gjerne skulle ha gjort. I tilegg er jeg virkelig sur og grinete. Tenkte det var pms.. men det har jeg i såfall hatt i 2, 5 uke nå. hahahaha.. stakkars sambo! Det går helt fint, regnet med det var en leif Men du som har vert trett nå en stund.... noen få får jo mens de første mnd etter de er blitt gravide...... ikke for å skape falske forhåpninger altså, bare nevner det. Ei jeg kjenner hadde tre eller fire "menstruasjoner" når hun var gravid for mange år tilbake. Trodde hun bare var to mnd på vei når hun fant det ut, og fikk sjokk på UL når hun var to mnd lenger på vei enn hun trodde! Kanskje like greit å brenne av en liten test om noen dager, om du fortstt er like trett? Så sant du ikke er syk eller noe såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå