Gå til innhold

Nathalia er blitt prøver:-)

Nathalia

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige kommentarer, jenter! Det setter jeg pris på :jepp:

Kjøpte meg en sånn cb digital test i dag. Har litt lysst å prøve meg på den i morgen tidlig. Men alle graviditetstester jeg noen gang har tatt, har jo blitt negative :trist: Så jeg er usikker på om jeg orker en til. Eller om jeg bare skal leve i uvisshet og håp noen dager til.

Men jeg skal på fest på fredag, så jeg bør gjerne teste før det? Hva tror dere jenter??

Uff... skulle ønske noen bare kunne komme og fortelle meg at jeg er gravid :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men alle graviditetstester jeg noen gang har tatt, har jo blitt negative :trist: Så jeg er usikker på om jeg orker en til. Eller om jeg bare skal leve i uvisshet og håp noen dager til.

Men jeg skal på fest på fredag, så jeg bør gjerne teste før det? Hva tror dere jenter??

Uff... skulle ønske noen bare kunne komme og fortelle meg at jeg er gravid :pls:

Forstår deg såååå godt!! det er så utrolig KJIPT å se bare en strek gang på gang..

Men ja, nok lurt å forberede seg på neg. test og ny pp... Jeg blir egentlig mer skuffet av alle testene, enn at tanta bare heller kommer, og vi kan komme igang igjen.

Eneste trøsten.. du kan drikke på festen ;)

KRYSSER FINGRENE!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wings: JA! det er faktisk bedre å bare få besøk av tanta, enn disse helsikkes testene som bare IKKE vil!! hehehe.

Får ta den testen i morgen eller fredag, hvis den er negativ skal jeg drikke som en svamp og røyke som ei pipe :gjeiper:

Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskelig å ikke svi av noen tester når den helsikes tanta ikke vil dukke opp på rett tidspunkt.. :sinna: Men man blir jo så skuffet av at det bare er en strek der.. :sukk:

Tror det beste er å vente med testen til man enten må for at man vil gjøre noe som f.eks. drikke e.l. Eller at det begynner å gå over en uke på overtid :) hvis man klarer da :fnise:

Tror ikke psyken har så veldig godt av alle "nederlagene" ved negativ test.. Ikke min iallefall :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer, jenter! Det setter jeg pris på :jepp:

Men jeg skal på fest på fredag, så jeg bør gjerne teste før det? Hva tror dere jenter??Uff... skulle ønske noen bare kunne komme og fortelle meg at jeg er gravid :pls:

Da synes jeg du skal teste fredags morgen. :)

Jeg tar alltid en test før fest, da jeg ikke har hatt mensen på to år og ikke har TR å forholde meg til.

Lykke til med testing, vonde/gode tanker og fest på fredag! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wings: JA! det er faktisk bedre å bare få besøk av tanta, enn disse helsikkes testene som bare IKKE vil!! hehehe.

Får ta den testen i morgen eller fredag, hvis den er negativ skal jeg drikke som en svamp og røyke som ei pipe :gjeiper:

:Hehe::laugh:

Håper du IKKE trenger det! ;);)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser og ber alt jeg kan, selv her i gården. I dag er ca 17 dpo, og dag 31 i syklusen. Som sagt så er jeg usikker på hvor lang syklusen min har tenkt å være denne gang, i og med at den kan variere fra 25- 34 dager.

Ennå ingen mens, eller spotting... Men ikm kan jo være på søndag som kommer, i verste fall.. :kjefte:

Det er utrolig hvor mye man kan tolke som graviditetstegn i denne her venteperioden! :fnise: Hvis jeg ikke er gravid nå, er jeg redd jeg har blitt sprø :gjeiper: Noen andre som har trodd de var gravide og hatt masse symptomer, og likevel ikke vært gravid?

Jeg håper jeg slipper å være prøver så lenge. Heheh :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Bra du klarer å finne lyspunktene da :jepp:

Noen andre som har trodd de var gravide og hatt masse symptomer, og likevel ikke vært gravid?

:sjenert: Tror ikke alle prøvere slikt :klø:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med innbilt meg graviditet da jeg gikk på p-piller, samt i en pillefri syklus da det i såfall måtte ha blitt jomfru-fødsel...

Herregud, det er pinlig vettu :roll:

:fnise:

Men sånn er det når man har et stort ønske om en liten baby :hjerte:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. du er morsom du Zia. Jeg har faktisk mistenkt graviditet selv i en periode hvor jeg og sambo ikke hadde hatt sex på en god stund. Godt å vite at det ikke bare er meg. hehe

I morgen tidlig brenner jeg av den digitale testen jeg kjøpte. Prøver å forberede meg på den store skuffelsen :tristbla: for hvis den er negativ så har jeg ingen unnskyldning for å fortsette å håpe, selv om tante rød ikke har kommet.

Prøver å tenke positivt! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It ain't over 'til the fat lady sings :lur:

Eller oversatt til prøver-norsk: det er ikke over før tanta dukker opp! :fnise:

Lykke til med testing i morgen da :jepp: Blir spennende!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det spennende med testing i morgen! :popcorn:

Tror nok at vi alle har en eller annen gang innbilt oss at vi var gravide.. Jeg har iallefall det, sikkert flere ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIKS! Ingen baby her i gården! :tristbla:

Tok test i morges, og den viste " IKKE GRAVID"

Var skikkelig trist og lei i morges, og kan ikke begripe at jeg har innbilt meg alle disse symptomene. :grine:

Men det går bedre nå... vi får bare starte på an igjen. Men ingen TR enda da, så vi får se når den har tenkt å ankomme først. Dritt greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Like kjedeli hver gang den viser negativt den testen.. Har nok vært gjennom noen slike vi alle her inne :sjenert:

Men det kommer seg, er vel mest i begynnelsen at skuffelsen er størst, bare å tenke videre på neste PP :)

God helg til deg, håper ikke den er helt ødelagt av negativ test :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :klem:

Håper at du klarer å holde motet oppe og se fremover mot neste syklus i stedet! :Nikke:

Sikkert skikkelig kjedelig å måtte vente på tanta for å kunne kjøre på med en ny syklus :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor mye man kan tolke som graviditetstegn i denne her venteperioden! :fnise: Hvis jeg ikke er gravid nå, er jeg redd jeg har blitt sprø :gjeiper: Noen andre som har trodd de var gravide og hatt masse symptomer, og likevel ikke vært gravid?

Du eg er i pp6 og har HVER pp hatt såkalt innbillt svangerskap......eg tror alle små stikkinger er et tegn.....oppblåst(sikkert bare feil mat)....men så dukker jo *TR opp alikevel.

Eg blir til og med kvalm før EL....trodde siste pp at eg hadde blitt gravide i forrige pp siden eg kasta opp to ganger....men da viste det seg å være EL :sjenert: Merkelige greier

Håper du ikke lar neg. testene ødelegge for mye.....eg prøver å tenke sånn at da kan eg ha mer tid til kos med KUN mannen minn og ta et vinglass med god samvittighet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som Icechick også prestert å bli SKIKKELIG kvalm i tiden etter EL og før IKM - det er rett og slett pinlig å se hvordan kroppen omtrent lager symptomer fordi man så gjerne vil at spiren skal sitte...

Og dette var til og med før vi egentlig hadde begynt ordenlig prøving - det er jo først dette som er PP1 :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er merkleig atlså!! Ufattelig hva kroppen kan finne på, når en virkelig ønsker baby! hehe.

Har begynt å spotte lit nå.. så da kommer sikkert TR i kveld eller i morgen. Det som er så dumt, er jo da at syklusene mine ikke er stabile. Får være flink å bruke el- tester, men så kommer det jo an på hvor hyppig sambo er klar for :sengekos: . Jeg ba ham om at hvis han ville prøve på alvor, så ville jeg at han skulle lese seg litt opp, og sette seg litt inn i det hele. Fordi jeg synes det er tungt å leve i den verdenen alene. :fnise:

Nå må jeg jallefall kjøpe nye gr. tester i og med at jeg brant av alle 5 denne PP. :rødme:

Ha en flott helg, jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...