Gå til innhold

Uoffisiell julekalender


Bellatrix

Anbefalte innlegg

3. desember.

Det er tidlig i desember, men førjulstiden er koselig den også. Hva koser du deg med i adventstiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser The Julekalender, handler julegaver og har begynt på litt julemat. Lammerullen er laget og ligger i salt. Ellers blir det å glede meg over at det er snø ute og håper den blir liggende. Litt julemusikk hører jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nynner til julemusikk og lurer paa hvilke norske tradisjoner jeg skal bringe videre til svigers siden jeg skal feire jul med dem i aar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager lister :fnise:

Julegaveliste - julekortliste - handleliste og så koser jeg meg med å handle julegaver i beg. av måneden - så jeg slipper stresset før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager noen hjemmelagede julegaver, og ikke minst hjemmelagede julekort som skal sendes til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julekalendere på Tv og litt julemusikk, masse adventslys, og starter julebakst denne uka :) Skal også handle inn litt julegaver i dag, og ta bilder av Lillegutt til julekort med nisse-outfit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekalender på tv (og dvd) er viktig.

Ja, i år ser jeg Jul i blåfjell, the julekalender og ikke minst jul i skomakergata.

Også koser jeg meg med alle de små og store forberedelsene, og lister ja. Julegaveliste, julekortliste, forberedelsesliste...

Og kakao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Jeg bruker tiden min på å finne gaver, lage dem og pakke dem inn. Lager også hjemmelaga julekort, syns det er så koselig å sende ut. I år har jeg også planlagt å bruke lillejulaften, litt av julaften og romjulen på å besøke eldre på aldershjem, og de som sitter hjemme alene i hjemkomunen min sammen med ett knippe venner. Egentlig er det noe av det jeg gleder meg aller mest til, og vi koser oss med å sitte og lage program for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på julemusikk, ser på barne-tv (elsker jul i blåfjell), baker, går rundt og smiler hele tiden.

I går laget to typer julegodteri som jeg satt og hadde i former samtidig som jeg så på The julekalender og Jul i blåfjell. Gullet som nå er tenåring synes jeg er fryktelig barnslig. Det er mulig hun har rett, men jeg storkoste meg :ler:

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager også lister! Om hvem som skal få hva, hva jeg må kjøpe, lage, ordne i huset osv.

Også går det i julemusikk, stearinlys og julekalender på TV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet mye, men når jeg er hjemme koser jeg meg med stearinlys, av og til litt kongerøkelse og ikke så mye mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ett år laget jeg julekort, men det syntes jeg ble for mye styr. Etter det har det gått i ferdiglagede julekort, gjerne som en støtte til vedledige organisasjoner eller lignende. I år sendes julekortene til Folkehelsen.

PS. Jeg har fått noen udefinerbare problemer med øynene og vet ikke hvor lenge det varer, så det kan hende jeg ikke får laget noe oppgave på noen dager. Det hadde vært fint om noen tok over, i hvert fall til jeg er på plass igjen. Angående dato, så kan dere spørre moddene om hjelp eller bare skrive datoen øverst i oppgave-innlegget sånn som jeg har gjort.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: god bedring, håper du blir bra fort.

Julekort: Jeg sender som regel hjemmelagde kort, jeg liker alt styret med å lage. Ellers syns jeg unicef-kort er et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Håper du kommer deg fort.

Ang. julekort - har fortsatt bilde av "barna" - selv om de nå vel er for voksne å regne. Bruker et fra noe vi har gjort i løpet av året - og skriver litt som oppsummerer året ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...