Gå til innhold

eyeliner som sitter på våtkanten


Sagittarius

Anbefalte innlegg

hei

jeg har slitt uendelig lenge med å finne en eyeliner som sitter på våtkanten. føler jeg har brukt for mye penger på å kjøpe eyelinere som ikke sitter i det hele tatt, eller forsvinner før jeg kommer meg ut av huset. har flere ganger spurt betjeningen om hvilke som fungere, med har likevell ikke funnet en som funker bra.

noen som har noe tips på noen som faktisk sitter??

setter stor pris på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg har slitt uendelig lenge med å finne en eyeliner som sitter på våtkanten. føler jeg har brukt for mye penger på å kjøpe eyelinere som ikke sitter i det hele tatt, eller forsvinner før jeg kommer meg ut av huset. har flere ganger spurt betjeningen om hvilke som fungere, med har likevell ikke funnet en som funker bra.

noen som har noe tips på noen som faktisk sitter??

setter stor pris på svar

kan anbefale gosh sin faktiskt. den skal sitte hele kvelden, gjør det på meg vertfall;)

du må skrive hva merker du har prøvd også, sånt folk ikke anbefaler de du allerede har prøvd som ikke har fungert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan anbefale gosh sin faktiskt. den skal sitte hele kvelden, gjør det på meg vertfall;)

du må skrive hva merker du har prøvd også, sånt folk ikke anbefaler de du allerede har prøvd som ikke har fungert

Skriver under på denne. Gosh waterproof.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Dior kohl er kjempebra! Dessverre har brunfargen "min" gått ut, men kanskje du liker en av de fargene som er igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mildrid

jeg liker veldig godt de "gele-linerne". en liten krukke og en tynn pensel. flere merker som har den bl.a mac, clinique, face of stockholm etc. sitter veldig godt særlig de to siste jeg nevnte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loreal sin er den eneste som funker syns jeg. den som er gullaktig i fargen, ikke den nye svarte. (som ser mer fancy ut, men funker ikke like bra)

Den vanlige sitter godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...