Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Oppdatering herfra....

Da har jeg vært på date i dag! :) Det gikk strålende! En kjekk mann (på alle måter) med god humor... Og han vil treffe meg igjen! :)

Godt å høre! :tommelopp:

Lurer på om jeg skal lese "Besettelsen" av Pernille Dysthe jeg. Det er en bok som handler om det å blir besatt av nettdating :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre! :tommelopp:

Lurer på om jeg skal lese "Besettelsen" av Pernille Dysthe jeg. Det er en bok som handler om det å blir besatt av nettdating :)

Takk takk :)

Velger å tro jeg ikke er besatt da! Mulig en smule betatt... ;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbhelg så det blir en rolig kveld på meg etter jobb idag.

Hva skal du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest siren-gjest
Jeg har jobbhelg så det blir en rolig kveld på meg etter jobb idag.

Hva skal du da?

skal bare være hjemme, håper jeg greier å rive fra meg dataen for å rydde å vaske litt...

kjekt med date da, fortell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Samme mann ja... Gleder meg sååååå! :)

Åååå, nå ble jeg misunnelig. Jeg skal på julebord, skal jo prøve å ha det gøy og sånt, men det plager meg litt at jeg ikke hørte noe mer fra daten min :( Det verste er at jeg ikke en gang vet om han var en jeg kunne bli interessert i, men han var jo verdt å møte igjen, og jeg vil vite om han mener det samme om meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siren-gjest

synes julebord er kjekt, vis det er kjekke folk jeg jobber med da..

skal ut på tur, en vennine drar meg meg med:P

kommer kansje i kveld kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem fra jobb. Spist middag og slapper av foran tv`n.

Noen flere som er alene hjemme ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute i går og er fortsatt Preget. Derfor hjemme alene i kveld. Har sett siste greys anatomy og vurderer nå film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørdagen er her. Ikveld skal jeg ut og spise middag med ei venninne. Indisk mat! Nam! Gleder meg! Også drikke litt.

Hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*

Det blir sofaen på meg i dag......

Var på date i går med en jeg har møtt på nettet, første gang IRL :) Praten gikk lett som bare det og jeg må si jeg hadde det veldig hyggelig! Nå har han reist på juleferie.... Men håper på at vi treffes igjen da :rødme: Vi får se hva som skjer... Blir ofte fort betatt, men bruker laaang tid på å bli forelska....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen er her. Ikveld skal jeg ut og spise middag med ei venninne. Indisk mat! Nam! Gleder meg! Også drikke litt.

Hva skal dere?

Hvis Oslo : Hvilken Indisk var det og spiste på? Et sted å anbefale?

Selv skal jeg for første gang på evigheter UT på byen....får håpe det blir like gøy som det var for 10 år siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her alene og tør ikke logge inn på sjekkesteder i frykt for å fremstå som jeg ikke har noe liv på en lørdagskveld.

:ler:

Neida. Barna er i seng (og syke), så jeg har mer enn nok å henge fingrene i. Håper det skal roe seg nok til at jeg kan legge meg også. :natti:

Apropos første linje, hva slags sjekkesteder er det man registrerer seg på om man er ute etter seriøst forhold? Ordet "uforpliktende" finnes ikke på min ønskeliste, og jeg vil ha en mann mellom 30-40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*

Match synes jeg virker som et bra sted. Men har ikke vært inne der så lenge da.... Er vel litt flaks/uflaks hvem man møter tror jeg... Det viktigste er vel at man er ærlig i profilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...