Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

han er sikkert minst like nervøs som deg! Og tenk hvor flott det blir hvis dere finner tonen :) Kanskje han er din fremtidige kjæreste, hihi... Vet ikke om det hjalp da, men tenk POSITIVT du :) Det at du er nervøs er jo egentlig bare bra. Det tyder jo på at du vil gi han et godt inntrykk av deg!

Du får all den styrken jeg kan gi bort :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ikke jobber, så gjør jeg svært lite. TV, PC og det meste for å distrahere meg fra å føle meg mutters alene. Ikke er det noe bra på tven heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleneidag

'Godt' å se at jeg ikke er alene om å være alene en lørdagskveld. Har lest til eksamen, og titta rundt på nettet (helst det sistnevnte). Venter enda febrilsk på en melding på nettdateside.

Til deg som skal møte en fra nettet: Kan være litt bra at dere har snakket såpass lite. Da har dere hvertfall masse å snakke om når dere møtes ;) Spennende da!!

har aldri møtt noen fra nettet, så jeg vet ikke helt hvordan det er. Men må si det virker litt skummelt. Kan slå ut begge veier. Vi krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt flere fra nettet. En var jeg sammen med i 3 år... har aldri truffet noen det var veldig dårlig kjemi med, eller som var skumle eller noe.

Men jeg snakker alltid med dem på msn/ cam/ tlf før jeg treffer dem... Denne gangen blir det litt drlig tid for det da... Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleneidag

Så kult! Kanskje du forteller i morgen hvordan det gikk? :)

Jeg skulle gjerne ha møtt han jeg snakket med for et par dager siden. Helst i dag! Men det er nok fordi han er så opptatt, og det er ikke jeg. Teite eksamensperiode. Er så typisk. Om en gutt er skikkelig frempå, så dropper jeg han. Men om han er treig til å svare, svarer sjeldent osv, ja da blir jeg gaaaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg kan jo oppdatere dere litt nå da! Jeg sende litt meldinger og sånn med han i kveld, og snakket med han i telefon også på vei til byen. Antakeligvis må han ha blitt full og sloknet eller noe sånt for han dukker i hvertfall ikke opp, og jeg hørte ikke noe mer. Det er jo litt rart om han ikke ville møte meg da, for da kunne han jo bare ha latt være å sende meldinger eller ringe i det hele tatt. Jeg kommer til å klage litt på han i morgen. Greit med sånne man ikke har møtt i grunn, for da er det i hvertfall ikke noe følelser inne i bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo oppdatere dere litt nå da! Jeg sende litt meldinger og sånn med han i kveld, og snakket med han i telefon også på vei til byen. Antakeligvis må han ha blitt full og sloknet eller noe sånt for han dukker i hvertfall ikke opp, og jeg hørte ikke noe mer. Det er jo litt rart om han ikke ville møte meg da, for da kunne han jo bare ha latt være å sende meldinger eller ringe i det hele tatt. Jeg kommer til å klage litt på han i morgen. Greit med sånne man ikke har møtt i grunn, for da er det i hvertfall ikke noe følelser inne i bildet :)

Men man blir jo litt skuffet allikevel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg hadde nok blitt litt skuffet likevel ja...

Jeg ble skuffet ja, men hadde det vært en jeg hadde møtt fra før hadde jeg nok vært helt knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Har du hørt noe fra han i dag, om hvorfor han ikke dukket opp?

Nei, det har jeg ikke... Men jeg antar at han ble for full og slokna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Oppdatering: Han ringte meg nettopp. Teorien min stemte han hadde visst slokna, men han ringte i hvertfall i dag for å unskylde seg :) Nå ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til alle sammen med meldinger osv.. håper det går bra for dere :)

Det er ikke lett det der.. Også jeg som elsket å leve ut singel livet og feste på byen osv.. så sier det plutselig en dag bare pang >_< og nå er jeg like nervevrak som resten av dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Oppdatering: Han ringte meg nettopp. Teorien min stemte han hadde visst slokna, men han ringte i hvertfall i dag for å unskylde seg :) Nå ble jeg glad!

Hurra, det er på sin plass å ta kontakt etter slik hendelse hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra....

Da har jeg vært på date i dag! :) Det gikk strålende! En kjekk mann (på alle måter) med god humor... Og han vil treffe meg igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...