Gå til innhold

Da var det lørdag...


MissStiles

Anbefalte innlegg

Nå har vi en for fredag og en for søndag. Da kan vi ha en for lørdag og.

Hva gjør dere ikveld? Noen som har planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WildRider

Tja, jeg sitter temmelig mørbanka etter en hard tur på isen i det siste, så regner med jeg blir sittende inne og glo på KG som de siste par dagene, eventuelt jeg klarer å kave meg til å se film.. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute igår så det blir en rolig kveld inne idag. Akkurat spist pizza fra peppes. det var godt! tenkte jeg skulle se hva som gikk på tv ikveld, ellers blir det vel å se en film!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det på an igjen... :)

Sto opp kl 6 i dag, så jeg begynner faktisk å bli litt trøtt allerede. I kveld skal jeg bare sitte hjemme å koper forran tv`n. Litt småkjedelig, men har såå lite energi :fnise:

Og peppes pizza er godt ja, MEN dolly sin er 1000 ganger bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider

Peppes pizza, Pizza fra Dolly's, gi meg begge to nå med en gang!! Sulten på pizza nå, ja.. Hvem kan jeg "overtale" til å besøke meg med en pizza i kveld mon tro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Ingenting slir First Price pizzaen, dere. Deilig slappe, seige skinkebitlignende strimler på ett lag av uidentifisert rød saus og ett lag med fake fremstilt ost :sjarmor: ish, gjorde meg selv nesten småkvalm her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh... dolly er best! De har så god bunn. Og med ekstra ost på kanten, er jeg i HIMMELEN :sjenert:

Fantastisk skildring av firstprice pizzaen lenger oppe! Måtte le litt da :ler:

Anyway... blir pommesfrites (eller hvordan skrives det?) på meg i kveld :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Nææh... dolly er best! De har så god bunn. Og med ekstra ost på kanten, er jeg i HIMMELEN :sjenert:

Fantastisk skildring av firstprice pizzaen lenger oppe! Måtte le litt da :ler:

Anyway... blir pommesfrites (eller hvordan skrives det?) på meg i kveld :spise:

Den smaker som den skildres, så om du noen gang har 20 kr til overs og ikke vet hva du skal velge, så vet du nå hva du ikke skal velge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smaker som den skildres, så om du noen gang har 20 kr til overs og ikke vet hva du skal velge, så vet du nå hva du ikke skal velge :ler:

Da vet jeg det nå! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jess da vet vi det, hehe

Ellers da? noe nytt og spennende som har skjedd i det siste? Noe med mannfolk kanskje (siden vi liksom er på singelforumet) ? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg skal ut på byen i kveld. Var faktisk litt pågående og fikk en fra nettet til å møte meg igjen, så blir spennende å se om jeg får møtt han i kveld da, hehehe. Jeg aner jo ikke hvordan det kommer til å gå, men han ser veldig søt ut da :) Dette blir spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Jeg skal ut på byen i kveld. Var faktisk litt pågående og fikk en fra nettet til å møte meg igjen, så blir spennende å se om jeg får møtt han i kveld da, hehehe. Jeg aner jo ikke hvordan det kommer til å gå, men han ser veldig søt ut da :) Dette blir spennende..

Ja, dette blir spennende, oppdaterer du oss etterhvert? Her er det litt tørkeperiode for tiden, men det er i grunn bare kos. Mer tid til meg meg meg :sjarmor: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ut på byen i kveld. Var faktisk litt pågående og fikk en fra nettet til å møte meg igjen, så blir spennende å se om jeg får møtt han i kveld da, hehehe. Jeg aner jo ikke hvordan det kommer til å gå, men han ser veldig søt ut da :) Dette blir spennende..

Neimen, så spennende da..

Ikke noe spennende når det gjelder mannfolk her.. Ikke vært singel så lenge enda.. dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! Skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde turt å møtt noen jeg møtte på nettet i virkeliheten... Burde nok prøvd da, siden jeg har vært singel i 100000 år :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
så gøy! Skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde turt å møtt noen jeg møtte på nettet i virkeliheten... Burde nok prøvd da, siden jeg har vært singel i 100000 år :sukk:

Jeg har gjort det ett par ganger, men begge gangene hadde jeg venner rundt meg som kunne komme meg til unnsetning dersom det skulle vise seg at jeg møtte noen som ikke var helt bra for meg. Kan det være en idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Det kan være skummelt å møte noe fra nettet i virkeligheten ja, men nå skal jeg møte han på byen i trygge omgivelser da, så da blir det jo ikke så veldig skummelt. Man kan jo bare stikke av hvis det skjærer seg helt også, men ikke noe gøy hvis han gjør det da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...