Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. juni 2013 #241 Del Skrevet 12. juni 2013 Lenge siden noen har skrevet her! Dagens irritasjon var en slengkommentar fra pappa. Jeg lager kjøttkaker, potetmos og salat til middag, og spør om hjelp. Pappa: åååh må jeg hjelpe? Jeg: Jeg hadde satt pris på det, da blir maten fortere ferdig Pappa: Jamen må vi lage så komplisert mat? Jeg: maten er overhodet ikke komplisert, det er bare at de små tingene tar litt tid Pappa: sutre sutre Kjenner jeg blir irritert over at han mener det er komplisert bare fordi han må hjelpe til LItT?! Jævla utakknemmelige fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. juni 2013 #242 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg er sliten. Har bært mye tung i dag. Vaska diverse. Må henge opp klær. Burde hatt en energidrikk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 15. juni 2013 #243 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg vil begynne med hest igjen!!!! Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmespill Skrevet 15. juni 2013 #244 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg har nå vært singel i ca seks timer. Jeg har klart å sove i ca tre kvarter. Plutselig forstår jeg alle klisjèer. Faen dette blir tøffe dager D: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 15. juni 2013 #245 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg har nå vært singel i ca seks timer. Jeg har klart å sove i ca tre kvarter. Plutselig forstår jeg alle klisjèer. Faen dette blir tøffe dager D: Skjønner hvordan du har det. Been there, done that. Og dette er kanskje den største klisjeen i hele verden, men jeg _lover_ deg: Det blir bedre. Kjapt også, om du går inn for å få det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. juni 2013 #246 Del Skrevet 15. juni 2013 Av en eller annen grunn havner jeg på KG hver kveld. Kanskje fordi jeg ikke har TV? Har sjelden så mye tiltakslyst og energi som jeg ønsker til å gjøre på morsomme ting på kveldstid. Ikke at jeg klarer å komme på hva som kan være morsomt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. juli 2013 #247 Del Skrevet 11. juli 2013 hvorfor er noen kalde og noen varme? Sitter å nyser i kulden og andre svatter, j**la aircondition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juli 2013 #248 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg har så jævlige smerter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. juli 2013 #249 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg har så jævlige smerter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juli 2013 #250 Del Skrevet 11. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juli 2013 #251 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: Jeg hørte ikke når telefonen min ringte før i dag! Gikk dermed glipp av et skift på jobben & flere hundrelapper! :murvegg: :murvegg: :murvegg: :murvegg: DRIT!!! Endret 12. juli 2013 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. juli 2013 #252 Del Skrevet 13. juli 2013 Lei av smerter og følelsen av å være utmattet. Lei av å slite med å formulere en setning eller avsnitt . Lei av å ikke klare å huske hva avsnitt er. Eller når jeg spiste sist. Eller bare lei av at hodet ikke funker ordentlig. Og når den gjør det i et par timer så er jeg så sliten etterpå og hukommelsen blir verre enn den pleier. Lei av å ha en hunger etter energirik mat når kroppen har kræsjet. Er lei av å måtte ta initiativ til utredning videre. Ja, endel av symptomene mine kan forklares med PTSD, men ikke alle! Hva med resten av symptomene?????? Dusteleger.... Dagens lille utblåsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 14. juli 2013 #253 Del Skrevet 14. juli 2013 Er jo faen meg aldri mulig å finne på noe med vennene sine:( Når jeg først har en uke fri fra jobb så skal alle andre noe.. og når de har fri så må jeg jobbe på sånne teite tider så jeg må legge meg tidlig og jobber hele dagen eller noe sånt. BLÆH. Og til høsten drar jo alle til hver sin kant av kloden. Jeg sitter jo bare her og koper når jeg ikke er på jobb! Og jeg jobber hver eneste helg!! Det er jo penger jeg trenger, så jeg bør ikke klage! Men man melder seg jo litt ut av sosiallivet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. juli 2013 #254 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg er møkklei stiv nakke og hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. juli 2013 #255 Del Skrevet 24. juli 2013 Er så lei av å være sliten. Drømmer om en dag hvor jeg ikke er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 24. juli 2013 #256 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg er lei av å være kvalm, sliten og trøtt hele dagen. Og jeg savner samboeren min:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juli 2013 #257 Del Skrevet 30. juli 2013 TRØTT! Dumme meg tok to Red Bull i går, og slet med å sove i natt. Aldri mer Red Bull på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. juli 2013 #258 Del Skrevet 30. juli 2013 Helvete!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juli 2013 #259 Del Skrevet 30. juli 2013 TRØTT! Dumme meg tok to Red Bull i går, og slet med å sove i natt. Aldri mer Red Bull på meg! Nå har jeg fått sove en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. juli 2013 #260 Del Skrevet 30. juli 2013 Helvete!!!!!! Hva har skjedd? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå