Gå til innhold

DEN O`STORE SYTETRÅD!

Full_Storm

Anbefalte innlegg

Jeg er så forbaska lei av de såkalte vellykkede menneskene som er sååå perfekte og har det så forbanna bra hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fan , fan klarte og betale 1500 for mye på en faktura og det er noe herk og styre med , for og få pengene tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er driiitforbanna over at jeg sitter og passer på to rotter som jeg ikke vil ha engang, på andre uka. Stinker dårlig ånde i hele jævla leiligheten og jeg har ikke BALLER nok til å si at om de ikke kommer å henter de små apejævlene så selger jeg de til en blotter!!!!!! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endelig en dag der jeg kan sove noen timer lenger. Men selvfølgelig begynner den stygge bikkja til naboen å bjeffe i timesvis på mårrakvisten så jeg blir vekt og ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er så DRITT lei av at folk skal si ting på andre folks vegne!!! Det viser seg alltid at det blir feil eller misforstått! Hvis jeg vil vite noe fra en person, så vil jeg høre det fra den personen selv!

Om man TROR man er 100% sikker på at man vet hva den personen har sagt, så DRIT I Å BLAND DEG UANSETT!!! Vent heller til jeg har snakket med personen det gjelder før du blander deg inn hvis du absolutt skal gjøre det! Jeg driter i om dere er romkamerater, bestevenner, gift eller hva faen og dere kanskje faktisk har snakka om det det gjelder... IKKE BLAND DEG! Spesielt når det gjelder viktige ting.

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

slutta på p-pillen og har vonde menssmerter... hhhhhaaaaaffffffff. Sier ikke noe til de rundt meg, for jeg vil ikke klage. Bare i denne trå'n. Takk ts.

ÆÆÆÆVVVVVV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt utslitt idag:( Føles ut som om jeg er fyllesjuk:(

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest utoginn

Tenk å ta sånn på veg fordi om noen flytter en tentamen. Dustehuer. Hvem har ikke vært med på å utsette en prøve??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder noen penger.. jeg betaler tilbake jeg, men det er nedbetaling hver måned fordi jeg er student og ikke har allverdens penger hele tiden. Jeg ble frastjelt lommeboka mi for noen uker siden, og har ikke før nå fått tilgang på konto og nytt kort og sånn.. Jeg betaler litt ekstra de månedene jeg har råd til det, men denne måneden hadde jeg ikke.

Da er det selvfølgelig: "jeg så på facebook at du var i oslo! da har du jo brukt penger der!"

Jeg forklarte at vi var i oslo på klassetur så jeg måtte dra dit. Han skjønte det da, men hvis jeg hadde vært der på "ferie" så hadde det vært ille.

Dessuten klager han over at jeg drikker ofte. Bruker penger på alkohol. (Jeg drikker ikke SÅÅ ofte, men drikker jo kanskje annenhver helg, hver tredje eller noe)

Snart skal jeg på ferietur (spandert på av foreldre) og jeg får en tatovering i gave. Vurderer om jeg bare skal skrive det til han, sånn så han vet at jeg ikke bruker penger på det selv '-.-

Faen så slitsomt.

Det er en ex forresten.

Har lyst til å bare slette han fra facebook, men da blir det vel bare helt krise for han...

Vi har lagd en avtale, og jeg har måtte minne han på den flere ganger, om nedbetalingsavtalen min til han... for han prøver hele tiden å lure ut fler penger av meg. Og han sliter selv IKKE med de pengene. Og han fikk beskjed om da jeg lånte de at jeg var nødt til å betale ned på de.

Men ting blir jo litt surere etter at man slår opp... Og jeg burde jo egentlig ikke lånt de pengene. Menmen. Ting er helt fint sånn som avtalen er nå.. Men plagsomt at han blander seg inn i hva jeg bruker pengene mine på, eller hva det ser ut som jeg bruker på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...