Gå til innhold

DEN O`STORE SYTETRÅD!

Full_Storm

Anbefalte innlegg

Hallo, nå må vi ha fler sytere her inne:))

Jeg er irritert på ei venninne/"venninne"? Som absolutt skulle drite meg ut og rippe opp i ting.

Vi var på fest og jeg var helt kanakas dritings, og klarte å gjøre noe egentlig ganske respektløst. Det hele var jo bare harmløst, ingen ble skadet, men i noen situasjoner bør man jo bare holde kjeft. Var bare denne venninnen som fikk det med seg da. Jeg sa unnskyld og holdt kjeft med en gang hun påpekte hva jeg faktisk drev med. (Vil ikke si hva det var, er for flaut :P)

Snakket med henne på face dagen etter og hun dro det opp da. Jeg ble flau og unnskyldte meg... Jeg var for full til å tenke fornuftig..

Men det verste er at.. Vi hadde avslutning med klassen, og hun klarte å fortelle alt dette foran hele klassen, læreren også! Og hun fortalte det som om jeg var edru! (Det høres jo bare enda verre ut)

Så jeg måtte bare si til alle at jeg var dritings, ikke visste hva jeg drev med og at det ikke var meningen. Jeg så tydelig at flere ble støtt av å høre det jeg hadde gjort, mens venninna mi bare lo...

Herregud. Greit nok at jeg dreit meg ut, men jeg skjerpa meg med en gang og sa unnskyld. Hele greia som skjedde ble bare overveldende for meg, så jeg reagerte helt feil. Det er så sykt dårlig gjort at hun ikke bare kan la det være. Greit nok, si det til venner, men ikke foran hele Jævla klassa med lærer til stede!

Hva feiler det sånne folk? Jeg tror hun blir glad av å se andre drite seg ut... Hun kommer til å leve på denne historien lenge! Neste gang hun evt tar det opp igjen så skal hun få høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er irritert idag fordi jeg var på konsert igår med samboer. Han drakk seg dritings og jeg var sjåfør. Når jeg våknet idag tidlig hadde jeg så sinnsykt hodebank at man skulle tro det var jeg som hadde drukket, mens han er helt fin i formen :P urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...