Modeus Skrevet 5. mars 2014 #341 Del Skrevet 5. mars 2014 Faaen alt går på skinner... driid kjedeligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2014 #342 Del Skrevet 4. april 2014 I dag så jeg for langt inn i fremtiden og husket plutselig klinkende klart at nå går det mot sommeren og de knallvarme tidene, med netter hvor lufta står stille og dirrer og jeg får ikke sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. april 2014 #343 Del Skrevet 5. april 2014 Luta lei ubrukelig kundeservice. Luta lei ubrukelige meg for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #344 Del Skrevet 5. april 2014 Fikk en jævla faens bot av politiet idag. Note to everyone, ikke kjør 5 meter for langt inn i en gate for å snu når du har innsett at du har kjørt feil. Da får du bot av onkel blå på 4500 kr jaddaaaaa.... aejøgejaedgjdjoæåaæsjrhaæhsrf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 5. april 2014 #345 Del Skrevet 5. april 2014 Fikk en jævla faens bot av politiet idag. Note to everyone, ikke kjør 5 meter for langt inn i en gate for å snu når du har innsett at du har kjørt feil. Da får du bot av onkel blå på 4500 kr jaddaaaaa.... aejøgejaedgjdjoæåaæsjrhaæhsrf Faen den er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #346 Del Skrevet 5. april 2014 Faen den er lei! Jeg som har 400 kr på konto til den 15. også, JIPPPIIIIIIII. not. Jævla flussa av ei politidame, like før jeg prøvde å rive av håret hennes. NEI, du får ikke snu siden du så det var gjennomkjøring forbudt, for du har allerede kjørt inn der. Hva. Faen. I. Helvete. Feiler. Folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 5. april 2014 #347 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg som har 400 kr på konto til den 15. også, JIPPPIIIIIIII. not. Jævla flussa av ei politidame, like før jeg prøvde å rive av håret hennes. NEI, du får ikke snu siden du så det var gjennomkjøring forbudt, for du har allerede kjørt inn der. Hva. Faen. I. Helvete. Feiler. Folk. Auch. Fuck the police! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #348 Del Skrevet 5. april 2014 Auch. Fuck the police! Yeep! Glad denne tråden finnes Nå skal jeg ut og banne og røyke 10 røyk og legge meg, eventuelt havne i fengsel i 7 dager. Free vacation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 5. april 2014 #349 Del Skrevet 5. april 2014 Yeep! Glad denne tråden finnes Nå skal jeg ut og banne og røyke 10 røyk og legge meg, eventuelt havne i fengsel i 7 dager. Free vacation Hehe damn det hørtes ikke helt på topp ut! (Ta en sig for meg og.) Du får gi en lyd her på KG om du havner i fengsel, så skal vi komme med noen støttende ord. (Eventuelt rive av henne håret.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #350 Del Skrevet 5. april 2014 Hehe damn det hørtes ikke helt på topp ut! (Ta en sig for meg og.) Du får gi en lyd her på KG om du havner i fengsel, så skal vi komme med noen støttende ord. (Eventuelt rive av henne håret.) Tar en sigg for deg og, håper på jailen egentlig. Staten trenger ikke mer penger, de kan heller gi meg gratis ferie I will find her, and I will rip her hair off. And possibly pee on it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 5. april 2014 #351 Del Skrevet 5. april 2014 Tar en sigg for deg og, håper på jailen egentlig. Staten trenger ikke mer penger, de kan heller gi meg gratis ferie I will find her, and I will rip her hair off. And possibly pee on it. I'm down! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 5. april 2014 #352 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg hater at jeg er så ensom og at jeg aldri får meg en bedre halvdel ... life is harsh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 5. april 2014 #353 Del Skrevet 5. april 2014 AUJEGHARSÅNNMENSVERK!!!!! skyt meg!! Nåååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #354 Del Skrevet 5. april 2014 I'm down! Fram med tissefantene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #355 Del Skrevet 5. april 2014 AUJEGHARSÅNNMENSVERK!!!!! skyt meg!! Nåååå!! Know the feel.. Det er grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 5. april 2014 #356 Del Skrevet 5. april 2014 Know the feel.. Det er grusomt Ja..Får ikke sove eller noe jeg så vondt som jeg har nå.. Ligger bare og vrir meg buhu! (Hjelper å syte litt da hehe. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 5. april 2014 #357 Del Skrevet 5. april 2014 Ja..Får ikke sove eller noe jeg så vondt som jeg har nå.. Ligger bare og vrir meg buhu! (Hjelper å syte litt da hehe. ) Syting er den beste kuren for alt vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 5. april 2014 #358 Del Skrevet 5. april 2014 ååååh jeg vil bare droppe den siste uken før påske og ha ferie med engang. SKOLELEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 5. april 2014 #359 Del Skrevet 5. april 2014 Syting er den beste kuren for alt vondt! I knoooow hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 8. april 2014 #360 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner at jenta sliter med ting, men jeg syns det er litt dårlig gjort å bare forsvinne når jeg spør om noe eller venter på svar. Jeg har prøvd å være hyggelig og hjelpsom og være der for henne hvis det er noe. Og være tålmodig. Nå føler jeg at ting begynner å gå litt ut over meg og. Men hun forsvinner bare i stedet for å innrømme at hun har det vondt. Og da funker det dårlig å prøve å planlegge enten noe viktig eller hyggelig med henne. Lurer på om jeg bare skal spørre om det går bra og hva det er for noe.... Men hun vil tydeligvis ikke at jeg skal vite noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå