Gå til innhold

DEN O`STORE SYTETRÅD!

Full_Storm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er trøtt og lei og alle dør eller drar til avdelinger og jeg orker ikke å fikse ting som trenger å fikses. Sånn som livet. Eller andre. BLÆH, FOR F***! Der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få ut litt frustrasjon..

Skal i et møte imorgen som jeg gruer meg til der jeg garantert kommer til å få litt kjeft. Er noe jeg har ansvar for der noen rutiner ble utført feil.. Ehe..

Saken er at jeg ikke fikk opplæring om dette av hun jeg tok over for, så det er jo ikke min feil. Men det vet ikke de "sjefene".

Jeg må jo bare forklare at jeg fikk feil opplæring og at det er umulig for en ny en å skjønne ting når en ikke får opplæring.. Jeg bare håper de ikke tror jeg juger, for jeg har inntrykk av at hun før meg egentlig gjorde en god jobb.. Hvertfall som det vistes på "utsiden", men jeg har jo forstått at hun har gitt blanke i diverse ting nå. Også bare latt meg ta støyten når det ble oppdaga.

Det var jo også en sak jeg fikk ansvar for med en gang jeg tok over som da hadde "gått ut på dato" dvs at hun skulle tatt den saken lenge før jeg tok over. Men den venta de med til jeg kunne ta den, og jeg hadde jo ikke kompetanse til det i det hele tatt.

Jeg føler jeg kunne tatt den saken greit nå når jeg har mer erfaring. Men det irriterer meg fremdeles at hu slang ansvaret over på meg da jeg var fersk.

Heldigvis vet disse "sjefene" om at den saken ble forsinka fra hennes side.. Tror jeg. Så jeg har jo et bevis på at hun har lagt fra seg ansvar. Så kanskje de tror på meg.

Jeg kan jo ingenting for det når jeg ikke har fått tilstrekkelig med opplæring.

Jeg kommer jo til å si at det aldri skal skje igjen og at vi er nødt til å lage nye rutiner for det da.

Men sure kommer de nok til å være likevel. Blæh.

Måtte bare få det ut. Tør ikke si det til noen jeg kjenner, for jeg vil jo fremstå som seriøs i det her, og folk kan misforstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj. Skrev om et møte her inne tidligere. Må bare få ut mer frustrasjon. Driter i om folk ikke bryr seg men..

Jeg fikk knapt sagt noen ting for de andre skulle prate hele tiden. Nå i etterkant kom jeg på at jeg skulle bare hevet stemmen og sagt det sånn det er. Men jeg klarte ikke, og det kom bare frem litt her og litt der men ikke alt jeg hadde ønsket å si.

Jeg fikk jo sagt noe, men jeg føler at de tror jeg jugde for de klarte liksom ikke å forstå at jeg ikke kan noe for ting ingen har fortalt meg. Og jeg føler de heller ikke forsto at jeg faktisk ville ta det seriøst og fikse opp i det.

Men de spurte jo om det var noe de kunne bidra med. Jeg sa en ting jeg gjerne kunne få vite mer om og få hjelp om.

Fikk bare et dumt spm om vet du ikke hvordan man gjør det???

Også fikk jeg ikke beskjed om hvordan jeg kunne gjøre den greia.

Så jeg er litt irritert nå og. Virker som de bare tror jeg jugde.. For de gadd ikke fortelle meg ting jeg faktisk trenger å vite for å rette opp i det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Er drit trøtt for tiden, gått rundt som det her i en uke. Tror jeg må få i meg mer mat elsn, har ikke nok energi!

Jeg kjenner den følelsen.. Har du prøvd å gå deg en tur? Frisk luft hjelper innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av å høre på "problemene" til en i familien, for meg er det en ikke-sak, men for dem handler det om himmel og helvete :fnise: Jeg prøver å si "Den beste måten man kan få ro på, er bare å akseptere at sånn er det, man kan være uenig valget til andre, men man kan ikke styre andres valg" men da sier personen "Jeg kan aldri akseptere det".

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mrs. Random Nick

Å være vikar = følelsen av å være

* annenrangs

* en av mange

* tilknyttet jobben kun på lånt tid

* konstant på jakt etter å knytte bånd med de andre slik at man kanskje, men bare kanskje kan bruke dem som referansepersoner i senere jobbsøk

* underbetalt, får mindre betalt nå enn da jeg fikk minstesats hos NAV. (Egentlig er lønna grei, det er bare så få timer jeg får jobbe).

:murvegg: :cry: :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...