Gjest Cederic Rueben Skrevet 26. november 2008 #1 Del Skrevet 26. november 2008 Det er alt jeg vil si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 26. november 2008 #2 Del Skrevet 26. november 2008 Å? Jeg er glad jeg har kjæreste, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
numb Skrevet 26. november 2008 #3 Del Skrevet 26. november 2008 Singel! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #4 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er også glad du er singel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 26. november 2008 #5 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, ja. Da får jeg vel si at jeg er glad for at du er glad for at du er singel og ønske deg lykke til videre på din singelvanding gjennom livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 26. november 2008 #6 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er også glad du er singel :gjeiper: Ikke så glad som du ville vært om du hadde vært sammen med meg :gjeiper: Var ikke den oppskrytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #7 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke så glad som du ville vært om du hadde vært sammen med meg :gjeiper: Var ikke den oppskrytt ? Jeg så den komme omtrent der borte med den meteoren som skal krasje i jorda i 2015 eller no. Men du var raskest Men jeg må spørre deg om noe...om du ikke hadde vært singel, hadde du da likevel postet poster som: "Om du leser denne tråden....." så dør du. ? Du er snål du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 26. november 2008 #8 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg så den komme omtrent der borte med den meteoren som skal krasje i jorda i 2015 eller no. Men du var raskest Får håpe det blir 2016.. Jeg har planer i 2015 Men jeg må spørre deg om noe...om du ikke hadde vært singel, hadde du da likevel postet poster som: "Om du leser denne tråden....." så dør du. ? Du er snål du Selvfølgelig hadde jeg postet slike tråder om jeg hadde vært i et forhold. Jeg skriver det jeg føler for og det hadde jeg gjort om jeg hadde vært i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #9 Del Skrevet 26. november 2008 Får håpe det blir 2016.. Jeg har planer i 2015 Selvfølgelig hadde jeg postet slike tråder om jeg hadde vært i et forhold. Jeg skriver det jeg føler for og det hadde jeg gjort om jeg hadde vært i forhold. haha, ja men da så! da skal jeg ikke klage Men jeg måtte jo spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 26. november 2008 #10 Del Skrevet 26. november 2008 Men jeg måtte jo spørre Hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #11 Del Skrevet 26. november 2008 Fordi jeg synes folk her på KG kverulerer for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 26. november 2008 #12 Del Skrevet 26. november 2008 Fordi jeg synes folk her på KG kverulerer for lite I am not amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #13 Del Skrevet 26. november 2008 I am not amused Nei, men det var da ikke poenget heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå