Gå til innhold
Mamma1

Dumme ting butikkansatte sier/gjør

Anbefalte innlegg

Oardnji
15 minutter siden, Cocosa said:

Sikker på at hun ikke mente «barn», altså at du kunne betale i barneavdelinga? 🙄

Barneavdelingen...rett borti gata? Skal hun liksom ta med seg varene ut av butikken? =D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cocosa
3 timer siden, Oardnji skrev:

Barneavdelingen...rett borti gata? Skal hun liksom ta med seg varene ut av butikken? =D

Tenkte kanskje hun hadde misforstått og ikke skrev ordrett her hva som ble sagt. Hvis man misforstår er det lett å huske feil når man tolker setningene i ettertid. Men hva vet vel jeg. Var bare et forslag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnus

Opplevde en gang på bik bok at to ansatte der baksnakket høylytt ei «venninne». Hun venninen hadde tydeligvis vært så sløtt i helgen å blitt med tidnes rundbrenner hjem fra byen den lørdagen, hørte navnet hennes og hele pakka.. Det var ikke vanskelig å finne ut av hvem denne venninna var for å si det sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddy
Skrevet (endret)

Tror en opplevelse som rett og slett gjorde meg dårlig var når jeg skulle få papirer på å få ta med meg vival tabletter til utlandet fra apoteket en sommer og hadde 2 sommervikarer som skulle hjelpe meg. Servicen var dårlig, de visste lite om programverene (forståelig siden de ikke jobber der til vanlig) Men det som gjorde meg frustert var jo... kan vel si at de vival tablettene var for kraftig angst, ( sto på selve pakningen) Og han ene sommervikaren var stressa og han tok opp tablettene mine og lo mens han kikket på meg: hahah ,bør vel ta meg en slik tablett jeg også .

Jeg tenker vel i relateten at han aldri mente noe vondt med det, men er det noe jeg misliker er det når ansatte skal kommentere tablettene du tar og halveis ''gjør narr av det'' uff a meg

Endret av Oddy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SnoopyBoy
På 29.6.2018 den 19.12, Oardnji skrev:

Meg her, nei hun sa "baren" ikke "barn". Hun var i dårlig humør, og det var ment frekt, ikke for å hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her