Gjest ts Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Jeg er som så mange andre på leting etter en gutt å være glad i. Jeg liker veldig godt intelligente menn med et godt hjerte som brenner for noe, og da gjerne for å gjøre verden bedre slik jeg selv gjør. Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og lurer derfor på å melde meg inn i en veldedig organisasjon. Jeg er i og for seg interessert i å bidra i alle organisasjoner som kan bidra til at andre får det bedre, så sånn sett er det ikke så viktig for meg hva det er snakk om. Jeg vil derfor gjerne benytte muligheten til å melde meg inn i en organisasjon der man har gode muligheter til å treffe single, oppegående menn mellom 23 og 33. Så... Vet dere om noen organisasjoner i Oslo som gir mye interaksjon mellom medlemmene, og som har en overvekt av mannlige medlemmer? Tusen takk for alle svar og all hjelp - det må da være lov å gjøre det beste ut av fritiden sin, også med tanke på å treffe potensielle menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg er som så mange andre på leting etter en gutt å være glad i. Jeg liker veldig godt intelligente menn med et godt hjerte som brenner for noe, og da gjerne for å gjøre verden bedre slik jeg selv gjør. Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og lurer derfor på å melde meg inn i en veldedig organisasjon. Jeg er i og for seg interessert i å bidra i alle organisasjoner som kan bidra til at andre får det bedre, så sånn sett er det ikke så viktig for meg hva det er snakk om. Jeg vil derfor gjerne benytte muligheten til å melde meg inn i en organisasjon der man har gode muligheter til å treffe single, oppegående menn mellom 23 og 33. Så... Vet dere om noen organisasjoner i Oslo som gir mye interaksjon mellom medlemmene, og som har en overvekt av mannlige medlemmer? Tusen takk for alle svar og all hjelp - det må da være lov å gjøre det beste ut av fritiden sin, også med tanke på å treffe potensielle menn... Hva kan du? Alpin redningsgruppe; om det finnes, er nok overrepresentert av menn med muskler. Ville begynt der, tror jeg. Andre redningsgrupper også. Røde kors, Norsk folkehjelp, ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. november 2008 #3 Del Skrevet 26. november 2008 Hva kan du? Alpin redningsgruppe; om det finnes, er nok overrepresentert av menn med muskler. Ville begynt der, tror jeg. Andre redningsgrupper også. Røde kors, Norsk folkehjelp, ... Vel, jeg kan psykologi.... Har en skade i foten som gjør at de mest fysisk aktive greiene neppe er noe for meg...men trenger gjerne forslag til steder! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 Har tenkt i liknende baner, men motsatt. Hvor treffer man menn som sitter i rullestol? Ikke på byen i hvert fall! Jeg er lei av løshunder! Kanskje menn som har en skjebne, er mer å satse på ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå