Gå til innhold

Hvilke komplimenter liker dere?

Gjest Gjest_Morten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ina_*
Min erfaring er at komplimenter på utseende er fy-fy, mens komplimenter som ikke går på utseende er toppers...

Tull! Jeg liker komplimenter som går på utseende aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar gjerne komplimenter for det meste jeg -så lenge de er spontane og ektefølt. Planlagte "pliktkomplimenter" blir for meg bare dumt og egentlig litt provoserende -"jeg finner ikke noe ved deg som er verdt et ekte kompliment, så jeg finner på noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med daskedåsa, eventuelt kosekusa? Kunne det falle i smak? :)

Åh, ja.. Eller kozemuza, med trykk på z'ene og et sleskete lite smil lekende om munnen. :hjerter_rundt:

:sprettoy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Åh, ja.. Eller kozemuza, med trykk på z'ene og et sleskete lite smil lekende om munnen. :hjerter_rundt:

:sprettoy::ler:

....vedkommende som gir komplimentet må selvfølgelig ha jobb som eiendomsmegler eller et tilsvarende "sleskt" yrke :)

En av romkameratene mine i militæret hadde en venn som fikk se en fryktelig pen jente. Han tenkte han virkelig skulle slå på stortromma, bokstavelig talt, og løp bort til nærmeste lekebutikk, kjøpte en slik tromme man henger rundt halsen, løp tilbake til den (intetanende) pene jenta og begynte å synge en egenkomponert sang (av sine lungers fulle kraft) om hvor pen hun var mens han trommet vilt på leketromma.

Hun ble visstnok veldig pinlig berørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplimenter som går på utseendet kan jeg godt styre meg for med mindre jeg kjenner personen godt.

Personlighet, utstråling eller andre ting som går på hvordan jeg er som person syns jeg er ok om man skal gi komplimenter, så lenge det ikke blir for voldsomt.

Komplimenter helt i startfasen er egentlig unødvendig for meg, jeg skjønner at han liker meg om vi fortsetter å omgås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har erfart det at når jeg får ofte komplimanger så er de ikke like verdifulle som de som kommer sjelden. hvis en mann gir meg masse komplimanger så tenker jeg "hold kjeft" fordi det virker ikke som om at han sier det han mener.

jeg liker komplimanger som viser at han virkelig legger merke til MEG. eks. du har utrolig søte ører, du er så søt når du alltid sitter med tunga rett i munnen når du er opphengt i noe på dataen, du er vakrest på morningen uten sminke... slike småting sjarmerer meg i senk, for jeg blir alltid så positivt overassket over at han legger merke ting med meg :) liker å få komplimanger for utseende også da.. men ikke overdrevent. kan godt si at jeg ser pen ut når jeg har stellt meg. komplimanger med kroppsspråk er også veldig positivt. kikk på henne i smug, ligger dere i sengen bare ligg å se på henne mens du smiler, lek med håret, slike småting tar i alle fall jeg som komplimang.. han bryr seg liksom:) sjønner?

Etter en date, si en middag.. så kan dere jo gå tur i en park, kino, teater, ut å ta en drink.. kjører du bil og bor i nærheten av en strand kan dere dra å se på solnedgangen ^^ hihi

Er helt enig i dette:) Det beste er å høre noe om personlighet eller at han er stolt av noe du har mestret eller noe som er unikt ved deg. Det verste og kjedeligste jeg hører er at jeg er søt/pen/har digg kropp osv, spesielt hvis man hører det ofte, for da virker det så overfladisk og platt.. Som om han bare ser meg for utseende (som jeg er født med) og ikke ser den jeg er.. Nå virker det på meg som om fleste menn komplimenterer utseende fremfor personlighet/særegenheter, men det kan hende jeg har vært "uheldig..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gir man kompliment for personligheten og spesifiserer denne?

Må være forsiktig med komplimenter på første daten da altså?

Er det tredje daten det er lov å prøve seg? eller bør jeg prøve meg på første daten?

Hvordan går man fram for å finne ut om jenta er interessert i noe mer? eller hvordan finner man det ut?

jeg har funnet ut at jeg liker komplimenter som jeg aldri har hørt før. nå skal jeg ikke skryte meg selv oppi skyene å si jeg er noe veldig fin eller noe, siden komlimenter om utseende er gutter veldig flinke på å si noe om meg og det irriterer meg. noen tar bare rett og slett av. liker å få komplimenter om personligheten min eller noe annet jeg er flink til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Em_*

Ser at det er en del jenter i tråden som misliker komplimenter for utseende. Men jeg håper ikke gutter tror at dette gjelder alle jenter. Jeg - og mange andre jenter - liker å høre at vi ser bra ut. Så gutter, ikke slutt med å gi komplimenter for utseendet! :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er en del jenter i tråden som misliker komplimenter for utseende. Men jeg håper ikke gutter tror at dette gjelder alle jenter. Jeg - og mange andre jenter - liker å høre at vi ser bra ut. Så gutter, ikke slutt med å gi komplimenter for utseendet! :romeo:

Fikk komplimenter for ryggen min, det gjorde meg merkelig nok glad i lang tid :)

Ellers så pleier mine komplimenter til jenter å være enkle og ikke noe Ari Behn greier, alà: Satan! du er så jævla deilig!

Er det "bad" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...