Miew Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 http://www.ba.no/nyheter/article692112.ece Hehehe, uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Uhh...forresten noen fra andre steder av landet som har fått med seg denne sære personen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Fått med meg han ja. Må si han har vært ganske så effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 spesiell fyr ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Jada jeg har fått med meg hva han har holdt på med..Og jeg gliste godt under intervjuet av han på tv'en i kveld. Litt av en luring det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Synes dere virkelig det er artig at han fikk en boreplattform evakuert for terror dagen etter NY 11 september?? Hvordan ville du følt deg hvis du var på jobb den dagen?? For en DUST. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Hehehe, vel, han er så nerd som det går an å bli, stakkers... Har gjort mye sykt og unødvendig, ja... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Syns det er ganske utrolig at en 18-19 år gammel gutt klarer å lure "hele verden" så trill rundt som det han har gjort. Men det er klart at det var galt det han gjorde. Ingen tvil om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 16. juni 2003 Det står jo i artikkelen at han begynte da han var 17 år... Går en del rykter om andre ting han har bedrevet med, som media ikke vet om....menmen... Nei, uff, godt han endelig tok til litt fornuft, dah.. Synes du det er utrolig at han klarte det? Naaah, egentlig ikke... Er enklere enn man skulle tro, er bare om å gjøre å være psykopatisk nok til å klare å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Innlegg slettet. Les våre regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. ~Sissan - Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. juni 2003 Hehehe, den har du ikke fortalt om :D ...hørtes ut som noe han kunne ha funnet på, jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er ikke særlig smart alt det han har funnet på, men altså fyren må jo være intligent som pokker! Han har drevet med dette siden han var 17, jeg hadde ikke klart og funnet på en tiendedel av alt det han har drevet med! Ikke for det, han og jeg har kanskje litt forskjellige innteresser, men men...... Har lest litt her og der om han, og er imponert over oppfinnsomheten og dumheten hans. Lurer på hvor stolte foreldrene hans er av ham, jeg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Innlegg slettet. Les våre regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. ~Sissan - Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 17. juni 2003 Her er jo også en godbit fra gutten http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=54294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 Synes mye av det det har stått at han har gjort er skikkelig tøft, men noe av det er også direkte usmakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 17. juni 2003 Starie Jupp, direkte usmakelig Litt credit skal han få av meg, for at han har tort å gjøre det. Man skal søren meg være splitter pine gal for å faktisk fullføre noe så usmakelig! Å lage teorier er greit, det kan vi alle til tider gjøre, men å gå hen å praktisere det...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #17 Del Skrevet 17. juni 2003 Her er jo også en godbit fra gutten http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=54294 den med Bondevik er god, men han har gjort en del som er temmelig usmakelig, men må gi han kredit for at han har klart å lure så mange mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 17. juni 2003 Hehe, ja, han har sikkert hatt det moro, det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #19 Del Skrevet 17. juni 2003 Synes du det er utrolig at han klarte det? Ja jeg syns igrunn det. Det blir som MarianneE sa, jeg heller hadde aldri klart å være så oppfinnsom (og sleip) som 17-18-19 åring :blunke: Ja, ikke at jeg er blitt det nå heller da, men.. Og gudsjelov for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, gudsjelov og amen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå