Gjest Gjest1 Skrevet 14. november 2008 #1 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Hannkjønn her - skal på et lite stevnemøte med ei ung dame i morgen (lørdag). Har lyst til å ta med en liten gave som oppmerksomhet til henne - men lider av akutt idétørke. Noen som kan hjelpe med tips? Hva ville dere ha satt pris på jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. november 2008 #2 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Hannkjønn her - skal på et lite stevnemøte med ei ung dame i morgen (lørdag). Har lyst til å ta med en liten gave som oppmerksomhet til henne - men lider av akutt idétørke. Noen som kan hjelpe med tips? Hva ville dere ha satt pris på jenter?? Dersom det er første date ville jeg ha droppet gave. Viktig at det ikke blir for mye så du skremmer henne vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 14. november 2008 #3 Del Skrevet 14. november 2008 Dersom det er første date ville jeg ha droppet gave. Viktig at det ikke blir for mye så du skremmer henne vekk. Enig i det, men det er ikke første date - og jeg mener det skal falle i god jord :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 14. november 2008 #4 Del Skrevet 14. november 2008 Tja, en enkel blomst kanskje? Mange som blir sjarmert av en enslig rose feks. Både sjarmerende og casual. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest donna julianna Skrevet 15. november 2008 #5 Del Skrevet 15. november 2008 En boks fin sjokolade eller flaske musserende vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #6 Del Skrevet 15. november 2008 Hvor skal dere møtes? Skal du hjem til henne, er sjokolade eller vin et godt forslag. Skal dere møtes ute på byen, bør du tenke på at hun må bære med seg gaven hele kvelden. Hva har dere snakket om fram til nå? Har hun nevnt noe om hobbyer, om forfattere hun liker, musikk hun liker, filmer hun har lyst til å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #7 Del Skrevet 15. november 2008 Kommer an på hva slags person denne damen er. For noen kan en musserende vin bli helt overkill, i hvertfall hvis dere ikke har truffet hverandre så lenge (noe jeg antar dere ikke har, siden dere fremdeles er på date-stadiet). Det er lettere å komme med forslag hvis vi vet litt mer om hvordan hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 17. november 2008 #8 Del Skrevet 17. november 2008 jeg hadde løpt det bena kunne bære meg om jeg hadde fått blomster på første date.... men nå hater jeg alt som er nusselig og romantisk. grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #9 Del Skrevet 17. november 2008 Du må kjøpe noe som du tenker når du ser henne, og da mener jeg SER henne. Hva gjør hun med deg, og hva assossierer du med henne. En gave for gavens skyld er bare svada---. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 17. november 2008 #10 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe, en gang fikk jeg et smykke på første date etter at jeg hadde møtt han på en fest! Ølbrillene var borte, og fyren ikke helt det jeg husket, men smykket gjorde at jeg tok bena fatt og løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. november 2008 #11 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe, en gang fikk jeg et smykke på første date etter at jeg hadde møtt han på en fest! Ølbrillene var borte, og fyren ikke helt det jeg husket, men smykket gjorde at jeg tok bena fatt og løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp! Hehehe, dater har en av en eller annen grunn en tendens til å bli sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå