Gå til innhold

nett-dating, når slutt?

Gjest halvsingel

Anbefalte innlegg

Gjest halvsingel

Hei, og hjelp meg litt nå. Jeg har møtt en mann på nettet, vi har datet live i to månder, vært mye sammen, litt kjærsteaktig, men også litt vakling og begge er litt usikre. Jeg har min profil opp på nettet, men kontakter ikke andre på nettet nå, går inn av og til for å se om det er noe post osv. Jeg ser at han er inne av og til. Saken er den at det liker jeg kke helt, han har profil m bilde, det har ikke jeg, men jeg er usikker på om jeg har noe med det, enda. Vi har jo ikke lovet hverandre noe, men jeg tar dette litt på dumme-ting ved mannen-lista, selvom jeg selv er inne der. Noen som har det likt? Lurer? Hva burde jeg gjøre? Slappe av og vente?

halvsingel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest donna julianna

Jeg sletta faktisk profilen min for 2 minutter siden! Jeg har vært sammen hunken min i snart ni måneder, og har på en måte ikke fått meg til å slette profilen. Vi er jo så og si gift, men det er jo veldig deilig med oppmerksomhet fra andre menn :filer: Og så har det kanskje vært en slags falsk trygghet, et støttehjul på en måte.

Men inspirert av deg begynte jeg å tenke. Og jeg kom frem til at jeg ikke ville ha likt det noe spess godt om han fremdeles hadde hatt en profil (noe jeg vet han ikke har). Tanken på at han skulle flørte med andre jenter, eller kanskje bli fristet, gjør meg full av sjalusi.

Så mitt råd til deg, gjør det når det føles naturlig, kanskje syns han det er like skummelt som deg. Spør om dere kanskje skal være esklusive og ikke date andre mennesker, det er jo en fin og forsiktig start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min profil opp på nettet, men kontakter ikke andre på nettet nå, går inn av og til for å se om det er noe post osv. [...] Jeg ser at han er inne av og til.

:klø:

Hvorfor er det verre at han fortsatt har profilen sin der, enn at du har det? Bare fordi han har bilde og ikke du? Begge har beholdt profilene sine. Kanskje han har den der fortsatt, fordi han ser at du har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta profilen min noen mnd etter at vi hadde vært sammen.. Men var aldri noe særlig inne på den når det var der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde åpne øya og slutte å tenke at det at han har profil er verre enn at du har profil!

Når jeg ble sammen med dama så fjernet jeg min bare noen dager etter at vi ble kjent, mens jeg oppdaget at hun fortsatt hadde sin 2 mnd etterpå. Jeg kommenterte det tørt og det viste seg at hun hadde 10-talls meldinger der inne som hun egentlig ikke har brydd seg med å sjekke opp og sletta profilen og alt med engang. Det trenger da ikke bety noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halvsingel

Det er helt riktig at det ikke behøver å bety noe, gjør jo ikke det for meg, det er fint å få dise svarene, for selvsagt er det ingen forsjell på at jeg har profilen inne, og han har det.Jeg blir bare litt sjalu og nervøs, men jeg skal bare la det være en stund, etterhvert vet vi jo hvordan forholdet utvikler seg.

Bra med litt nøytral tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sarah_*

Jeg var oppe i omtrent samme situasjon for et år tilbake.

Etter to mnd, der han hele tiden bedyret at vi var ordentlige kjærester, ble det slutt fordi jeg gjorde ham oppmerksom på at han fremdeles hadde profil på nettet. (jeg slettet min, men kunne gå inn som gjest likevel).

Han ble rasende, og gjorde det slutt pr sms. Sa han følte seg mistenkeliggjort osv.

I ettertid ser jeg jo at han var ikke noe å samle på likevel. Det var mange andre ting jeg reagerte på også. Og jeg angrer ikke at jeg sa det til ham.

Så slik kan også utfallet bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg slettet våre profiler samtidig, et par dager etter at vi ble kjærester.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...