Vraket Skrevet 6. november 2008 #1 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har nettopp blitt singel. Etter mange lange år i et parforhold... Har dere noen gode råd å komme med? Skal jeg ut på byen og få meg en rebound? Bruke tid å finne meg selv? Er helt i ørska når jeg nå skriver dette, men Singelforumet regner jeg med har noen tips og kanskje litt støtte til meg...? Jeg er sjokka, dypt sjokka over måten forholdet endte på (nei det var ikke en annen en inne i bildet fra noen av oss)... Prøver å se lyst på dette nå, men spørsmålet jeg ville stille er rett og slett, Hva er det første jeg burde gjøre nå? Hva gjør jeg... rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. november 2008 #2 Del Skrevet 6. november 2008 Gjør akkuratt det du føler for du. Mur deg inne, gå ut på byen, kjenn på følelsene eller bare steng de ute. Du må nok gjennom noen vanskelige uker, men så plutselig begynner du å leve igjen. Jeg føler jeg har ganske god peiling etter å ha vært singel såpass lenge og blitt dumpet hver gang jeg har sett håp. Bare tillat deg å gjøre litt dumme ting, eller bare prøv å gjøre noe fornuftig. Det er så mye som skal bearbeides, men det må vel egentlig bare gå sin gang. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2008 #3 Del Skrevet 7. november 2008 jeg har også nylig blitt singel. Jeg synes det suger å være singel igjen. men nok om det! Jeg sliter også litt med å finne ut hva som er riktig. Skal jeg mure meg inne? Gråte hver gang jeg føler for det? Dra på byen? Eller skal jeg bare fortsatte som om ingenting har skjedd? Jeg har valgt å gjøre som jeg pleier å gjøre. Dra på jobb/skole og være sammen med venner. For meg er det viktig å vite at vennene mine er der for meg når jeg trenger dem. På begynnelsen synes jeg det var vanskelig å snakke med folk om bruddet men det hjelper å snakke om det. Få det ut, samme om man begynner å gråte eller ikke. Jeg tar en dag av gangen! ingen kan forvente at alt blir bra med en gang. Man må bare ta tiden til hjelp! Det blir bedre etter hvert! Detl føles rart å si det men det er sant! Bare du vet hva som er best for deg. Ingen andre! Så om du vil dra ut på byen, så gjør du det. Vil du mure deg inne, så gjør du det! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 7. november 2008 #4 Del Skrevet 7. november 2008 Puste ut, gråte litt, tenke litt og la humla suse så godt du kan. Pleie deg selv og la deg selv være i fokus. Det suger!!! Men det blir bedre etter hvert!! Livet går opp og ned, det er det eneste konstante vi har å forholde oss til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har nettopp blitt singel. Etter mange lange år i et parforhold... Har dere noen gode råd å komme med? Skal jeg ut på byen og få meg en rebound? Bruke tid å finne meg selv? Er helt i ørska når jeg nå skriver dette, men Singelforumet regner jeg med har noen tips og kanskje litt støtte til meg...? Jeg er sjokka, dypt sjokka over måten forholdet endte på (nei det var ikke en annen en inne i bildet fra noen av oss)... Prøver å se lyst på dette nå, men spørsmålet jeg ville stille er rett og slett, Hva er det første jeg burde gjøre nå? Hva gjør jeg... rett og slett? Rydd klesskapet, og kast alt du har kjøpt fordi eksen liker det bedre enn deg. kast også alt du av andre grunner ikke liker. rydd opp i livet ditt (ting, vaner, venner) og kvitt deg med en del av det som ikke "er deg". Tenk nøye igjennom hva som egentlig er deg som person, og bruk litt tid på å virkelig etablere deg som selvstendig person. Trenger du ny jobb, nye hobbyer, ny livsstil? Først når du har etablert det i noe som du er sikker på er helt deg, kan du begynne å tenke på dating. Det kan ta en dag, hvis du ikke har tilpasset deg din eks i særlig grad - eller det kan ta årevis, dersom du er av kamelontypen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveBug Skrevet 9. november 2008 #6 Del Skrevet 9. november 2008 Prat med noen om det som har skjedd, en god venn eller venninne, moren din eller noen andre du kan betro deg til. Bruk tid på deg selv, vær egoistisk og nyt det! Gjør ting du ikke hadde tid, råd eller samvittighet til å prioritere da du var i et forhold. Begynn å trene hvis du ikke allerede gjør det. Du vil føle deg bedre på alle måter, garantert! Håper det går greit med deg, tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå