Gjest K Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hei, Noen som vet hvordan man kommer seg med kollektiv fra Stavanger byterminal til Ikea på Forus på en hverdag?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ja, du tar bare bussen til sandnes/lura og ber om å bli sluppet av på forus, derfra er det bare 5 min å gå ned på ikea Finnes kanskje enklere måter, men har gjort det slik i 2 år nå, så regner med det går an
fløtepia Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ta buss nr 5 i fra 7 eleven ved byterminalen (men det er bussstoppet på siden mot veien om du sjønner hvor jeg mener) håper ikke bussen har endret holdeplass slik at jeg sender deg på villspor
ToveM Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Forus er jo stort da, mange bussholdeplasser der. Vet det er bussholdeplass ved parkeringen på Ikea. Så mulig det går noen busser helt til døren..Ellers ville jeg spurt i informasjonen på byterminalen.
Gjest marihan Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ta buss nr 5 i fra 7 eleven ved byterminalen (men det er bussstoppet på siden mot veien om du sjønner hvor jeg mener) håper ikke bussen har endret holdeplass slik at jeg sender deg på villspor Den stopper ikke ved 7 eleven, den stopper ved bussholdeplass nr 19, som er rett over veien av jernbanestasjonen. Pass på å ta 5A, ikke 5B. Og gå av bussen når du kommer til Esso sitt hovedkontor. Derfra er det ca 2 min å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå