Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Ser etter bolig på Finn.no og sendte en melding til et advokatfirma som er eiendomsmegler for en selgers bolig. Jeg skrev i meldingen "Hei, sender et bud på kr..." Advokaten ringte meg opp dagen etter og sa at jeg måtte bruke et standarisert budskjema, som han ville sende meg, som jeg kunne faxe tilbake til ham. Spørsmålet er: Jeg angrer litt på den summen jeg skrev i meldingen først...kan jeg redusere summen litt i det formaliserte budet skrevet i riktig skjema som faxes?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 ja, det kan du. Men når det skjema er sendt inn kan du ikke forandre summen. Du kan evt sette en tidsfrist på hvor lenge du vil ha budet inne. Men gir du virkelig bud på noe du ikke har sett i RL?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Men gir du virkelig bud på noe du ikke har sett i RL? ¨ Ja.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 I dag?! Det er sjokkerende nok under vanlige forhold, men nå?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 I dag?! Det er sjokkerende nok under vanlige forhold, men nå? hvorfor er det sjokkerende? Kanskje hun bød 200.000 på en leilighet til 1.2 mill? Well then again... hvorfor angret hun på budet... JO, det er rart å kjøpe noe usett i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå