Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #41 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vet ikke jeg, Glamann. Jeg har prøvd nett-dating i flere år. Uten hell. Nå skal det sies at jeg ikke er aktiv hele tiden, ei heller har betalt medlemsskap hele tiden, men er jevnlig innom og oppdaterer profil og bilde. Jeg er i følge kildene pen, fotogen og sjarmerende, både IRL og live. Har fått tilbakemelding på at folk ikke har turd å ta kontakt med meg fordi jeg ser for pen ut. Jeg prøvde nettet fordi jeg ville bli sett for det jeg har på innsida, og ikke bare det som er utenpå. Men dessverre, folk tar ikke kontakt med meg uten bilde, ei heller med... (jada, noen vil sikkert komme med stikk om at jeg er innbilsk nå, men det er ikke det dette handler om) Jeg opplever det samme på byen eller generelt når det gjelder å komme i kontakt med menn. Så det er tydeligvis flere grøfter å falle i her Glamann. Jeg prøver leve et aktivt og godt liv, et liv hvor jeg er lykkelig med eller uten en partner. Kanskje du skulle flytte fokuset ditt dit, og ikke fokusere på at du gir opp, og alt som er eller blir feil med det du prøver å gjøre. Se på det gode i det som allerede er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 4. november 2008 #42 Del Skrevet 4. november 2008 Hva med å konsentrere seg om å utvikle seg som menneske, før man søker etter partner. Det å være åpen og glad er ett stort pluss og det ser man vel ikke på et nettsted, ....sjarm, varme, humor. Finn deg ei dame på normalt vis etter du har gjort noe med sjenansen m.m. Og vær ikke redd for å bli skuffet, du må ikke gi opp hvis du ikke vil forbli singel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymine Skrevet 4. november 2008 #43 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm... Kanskje du heller bør begynne å henge på et forum? Ikke nødvendigvis kvinneguiden, men et forum som har noe med noen av interessene dine å gjøre f.eks, musikk, teknologi etc. etc? Jeg fant min mann gjennom et slikt (internasjonalt) forum, og vet at mange på samme forumet også har funnet kjærligheten der. Ofte lettere å komme i kontakt med folk der, siden slike steder ikke er ment som sjekkesteder, men kun et sted for likesinnede å diskutere sin lidenskap. Dermed blir det ikke noe spesielt press i henhold til dateforpliktelser o.l, men en mindre anstrengt dialog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #44 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vet ikke jeg, Glamann. Jeg har prøvd nett-dating i flere år. Uten hell. Nå skal det sies at jeg ikke er aktiv hele tiden, ei heller har betalt medlemsskap hele tiden, men er jevnlig innom og oppdaterer profil og bilde. Jeg er i følge kildene pen, fotogen og sjarmerende, både IRL og live. Har fått tilbakemelding på at folk ikke har turd å ta kontakt med meg fordi jeg ser for pen ut. Jeg prøvde nettet fordi jeg ville bli sett for det jeg har på innsida, og ikke bare det som er utenpå. Men dessverre, folk tar ikke kontakt med meg uten bilde, ei heller med... (jada, noen vil sikkert komme med stikk om at jeg er innbilsk nå, men det er ikke det dette handler om) Jeg opplever det samme på byen eller generelt når det gjelder å komme i kontakt med menn. Så det er tydeligvis flere grøfter å falle i her Glamann. Jeg prøver leve et aktivt og godt liv, et liv hvor jeg er lykkelig med eller uten en partner. Kanskje du skulle flytte fokuset ditt dit, og ikke fokusere på at du gir opp, og alt som er eller blir feil med det du prøver å gjøre. Se på det gode i det som allerede er? Menn tør ikke å ta kontakt med deg? I så fall kan du jo kanskje vurdere å ta kontakt med dem selv da. Det er det jeg gjør. Det er sjelden de som tar kontakt med meg er av interesse, så da blir det heller jeg som tar kontakt, noen ganger får jeg svar og noen ganger får jeg ikke. Jeg tror ikke det går ann å bli for pen til å finne seg en partner, da må det i hvertfall være et eller annet man gjør veldig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #45 Del Skrevet 4. november 2008 Som jeg skrev i innlegget mitt var det ikke min eventuelle skjønnhet eller meg dette handlet om. Jeg tar kontakt med menn jeg, men får da ofte tilbakemeld på det jeg sa over her. Pene jenter er overfladiske og dumme, for eks... Poenget mitt Glamann, er at jeg ikke syns du bør henge deg så veldig opp i det med utseende, verken ditt eller andres. De som kan se forbi det, er de som er verdt å bruke tid og krefter på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #46 Del Skrevet 4. november 2008 Som jeg skrev i innlegget mitt var det ikke min eventuelle skjønnhet eller meg dette handlet om. Jeg tar kontakt med menn jeg, men får da ofte tilbakemeld på det jeg sa over her. Pene jenter er overfladiske og dumme, for eks... Poenget mitt Glamann, er at jeg ikke syns du bør henge deg så veldig opp i det med utseende, verken ditt eller andres. De som kan se forbi det, er de som er verdt å bruke tid og krefter på! Så merkelig! Svarer virkelig menn at du må være overfladisk, dum osv når du prøver å ta kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #47 Del Skrevet 4. november 2008 De svarer at de har dårlig erfaring med pene damer, ja- Flere av dem. Og endel av dem tilbyr sex, men forhold med pen dame er utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #48 Del Skrevet 4. november 2008 De svarer at de har dårlig erfaring med pene damer, ja- Flere av dem. Og endel av dem tilbyr sex, men forhold med pen dame er utelukket. Så merkelig, kanskje du velger feil type menn? Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #49 Del Skrevet 4. november 2008 Nå renner det ut i sanda for Glamanns del her, og det er ikke noe greit. Jeg er 30+. Og jeg snakker generelt om menn, ikke menn jeg velger eller menn jeg faller for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #50 Del Skrevet 4. november 2008 Nå renner det ut i sanda for Glamanns del her, og det er ikke noe greit. Jeg er 30+. Og jeg snakker generelt om menn, ikke menn jeg velger eller menn jeg faller for. Jeg synes ikke det går ann å snakke generellt om noe som er så individuellt som valg av partner. Det spiller da ingen rolle om det er 100 stk som ikke finner deg intressert, det er jo dene ene som er intressert man skal lete etter. Men til Glamann: Bare se deg rundt, se på alle de rare menneskene som har funnet seg en partner! Det burde absolutt være en mulighet for deg også da. Jeg har faktisk begynt å få igjen troen på at til og meg jeg skal møte noen, (hvorfor skulle jeg ikke det egentlig?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #51 Del Skrevet 4. november 2008 Hm, nå snakket jeg ikke om valg av partner, men om menn generelt. Og det er en forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #52 Del Skrevet 4. november 2008 Hm, nå snakket jeg ikke om valg av partner, men om menn generelt. Og det er en forskjell. I så fall skjønner jeg ikke hva du mener, trodde tråden handlet om hvordan man skulle finne en partner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestedama Skrevet 4. november 2008 #53 Del Skrevet 4. november 2008 .. mhm og jeg sier til TS at han ikke bør henge seg for mye opp i at han ikke selv syns han er så flott. Det kommer an på øyet som ser, og hvordan man selv syns man ser ut og hvordan andre oppfatter en, hva som er pent å se på kontra hva som er deilig å ta på osv osv osv. Det å oppfattes som pen trenger ikke være et pluss. Men det å være trygg på seg selv, og glad i seg selv kan være vel så tiltrekkende, syns jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. november 2008 #54 Del Skrevet 4. november 2008 Men det å være trygg på seg selv, og glad i seg selv kan være vel så tiltrekkende, syns jeg iallefall. Det vil jeg si er et must. En person som ikke er glad i seg selv har jo ikke mye utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensgutt Skrevet 4. november 2008 #55 Del Skrevet 4. november 2008 Gjestedama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 4. november 2008 #56 Del Skrevet 4. november 2008 Det jeg egentlig vil ha svar på og de som er hemmende for meg er at jeg aldri har fått noen tilbakemelding på hvordan jeg ser ut om jeg har et akseptabelt utseende eller om jeg er stygg som juling. Begynner å bli litt usaklige innlegg her. Passer på et annet fora det. Det du bør gjøre er å drikke noen øl eller vin/drinker og ta deg en tur ut på byen. Da finner du fort ut av om noen jenter ser på deg og smiler? Du er sikkert ok, men bør kanskje by mer på deg selv og opptre mer selgende. Ellers forstår ikke andre der ute i verden at du ønsker kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 4. november 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Har sett og notert at det er mange mindre pene med dame og barn, men tydleligvis gjelder ikke det meg. Ute på byen har jeg vært ofte både med og uten alkohol innabords. Har aldri blitt sjekka opp eller smil til som jeg har sett. Hvordan jeg skal virke selgende er jeg usikker på. Er inne på flere forum enn dette, er eller har vært på ganske mange. Hvordan andre oppfatter meg er problemet, har som nevnt aldri fått noen beskjed om at jeg har et akseptabelt utseende, når jeg har nevnt noe om det til andre har det blitt prata bort. Når man går daglig i flere år å hører det samme uten noensinne å få korrigert oppfatningen selv om man spør de nærmeste så er det tilfelle. Endret 4. november 2008 av Glamann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 4. november 2008 #58 Del Skrevet 4. november 2008 Tjukke folk har kjærester Stygge folk har kjærester Pene folk har kjærester Tynne folk har kjærester Dumme folk har kjærester Kloke folk har kjærester - og slik kunne jeg fortsatt i det uevindelige.....og tilogmed pene folk har IKKE kjærester......tenk det, Hedda! Skjønner poenget? Ikke sett likhetstegn mellom det å ha kjæreste og det å være pen! Og ikke tenk så mye på hva andre synes om deg. De fleste av oss får sjelden tilbakemeldinger fra andre. Prat med folk, vær hyggelig og blid - enten det er menn eller damer, unge eller gamle, stygge eller vakre. Ta bort litt fokus fra hva andre hele tiden måtte synes. Nå snakker jeg litt generelt. Ikke sikkert at folk tenker så mye på hvor andre befinner seg på penhetskalaen, kan bare prate for meg selv. Men noen ganger treffer man folk som man føler seg skikkelig på bølgelengde med og finner tonen med, uavhengig av innpakningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. november 2008 #59 Del Skrevet 4. november 2008 Tråden er ryddet mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 4. november 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg er faktisk over 30 og har enda ikke funnet ei og det at folk i alle former og fasonger finner ei vet jeg. Setter ikke noe likhetstegn mellom kjæreste og være pen. Setter likhetstegn mellom meg og mine problemer. Prater med masse folk jeg og er alltid hyggelig å bli. Vet ikke jeg, men det er det indre som teller men ytre som avgjør. Hva andre synes er det som er problemet, går ikke å la være å tenke på det så lenge jeg aldri har fått noen tilbakemelding. Vet heller ikke hvordan jeg skal gå fram for å finne ut om noen er interessert. Det er fortsatt ingen som har gitt noen tilbakemelding på hva jeg har skrevet jeg ønsker her i flere innlegg. Endret 4. november 2008 av Glamann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå