Glamann Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Føler medlemskapet på møteplassen er bortkastede penger. Har prøvd å kontakte x antall damer de siste ukene, men har kun klart å få en date og noen svar på kortfattede brev til de andre, men ved andre brevet er det slutt på skrivingen. Store flertallet får jeg ikke svar ifra. Har kontaktet stort sett nye medlemmer de siste dagene, men det er ikke noe bedre der. Orker snart ikke bruke mer tid å energi på å skrive brev. Eller er jeg på feil nettdatingside, virker som de ikke er interessert i kontakt med noen der. Annet enn å være der. Tror ikke jeg er så talentløs til å skrive at jeg gjør med fullstendig uinteressant- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nettreff er en flopp. Funker best for de uten sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evaliten Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjære Glamann! Ikke gi opp! Jeg er også på Møteplassen, og har vært der i flere måneder. Leste nettopp om ei som hadde vært der i 4 år, før hun nå slettet profilen sin og la i vei med sin hjertens kjær i RL. Noen finner hverandre etter 4 år, noen sikkert etter 4 dager eller 4 måneder. Jeg opplever nettdating slik som deg; ingen som er interessert i å bli videre kjent med meg, bare et par meldinger og så vips, borte. Har også hatt et par dater, som ikke førte til noe mer. Jeg syns sjøl at jeg har mye å bidra med i et forhold, og syns ikke jeg er hverken kravstor eller kjedelig. Ser heller ikke ut som et takras, om noen lurte på det. Får ofte høre at jeg er flott og ser "spennende ut." Men det er liksom ikke i den enden jeg har lyst å starte. Nettdating krever tålmodighet.- Eller flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg kommer ikke til å betale VIP-medlemskap i 4 år. Det må jeg ha ettersom ingen damer tar kontakt med profiler. Vilken ende vil Evaliten starte på da? Høres mer ut som åpningsetning å skrive at de ser flott eller spennende ut. Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evaliten Skrevet 1. november 2008 #5 Del Skrevet 1. november 2008 Det jeg mente var at jeg får mange komplimenter for utseendet, men så stopper det der - ingen som spør meg hva jeg interesserer meg for. Skulle ønske noen la merke til hva jeg er opptatt av, siden det står ganske så tydelig i profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Hvorfor kan du ikke finne noen fra utlandet da? Slik jeg ser det helt ærlig, norske damer er vel så bra som russiske eller fillipinske damer i snitt. Det er bare det at de gode norske damene rundt 30 er kronisk opptatt. Damer som ikke er urealistiske kresne finner en mann uten å gå på nettdating sider, og hvis de gjør det, så har de funnet noen i løpet av et par uker. Det er ikke det at russiske eller østasiatiske damer er noe bedre enn norske damer. Det er heller slik at det finnes bra damer i de landene som er enslige selv om de er over 25 år gamle, uten å bli overøst av tilbud fra en haug av aktuelle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Glamann_* Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 Kan være inne på noe der Peewee. Kankje derfor jeg sliter på de sidene. At de som er inne der er urealistisk kresne. Er for sjenert til å ta kontakt med tanke på forhold andre steder, hvet faktisk ikke vordan jeg skal gå fram pga at jeg aldri fikk lærdommen i ungdommen. Er ikke så mange utenlandske på de sidene der, men tror jeg har kontakt med ei nå, selv om det tar noen dager mellom vert svar. Virker det lettere å få kontakt. Glamann, ikke innlogget da jeg sitter på jobb i pausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ikke slik at alle som er på de sidene er urealistisk kresne, det er bare det at de som ikke er det ikke forblir på de sidene så lenge. Det er også unntak blant de andre, det gjelder bare å være heldig å sende melding til en av dem på det rettet tidspunktet Det er noen forholdsregler du kan ta for å unngå de værste damene. Du burde unngå å skrive til følgende: * Damer som er registrert på flere steder. Det kan være greit med to, men det å skrive til noen som er registrert mer enn to steder er bortkastet tid. * Unngå de som bruker mye sminke og har fine klær på bildene, de er gjerne posører. * Unngå de typiske dronene, de som er "sporty" og elsker å reise. Dette er disse som kun vil fremstå som fine og presentable utad, og som ikke makter å tenke selv, og derfor forsøker å være som alle andre. Det kan også være greit å unngå de fineste. Dette gjelder både kvinner og menn, de mest attraktive som er okei mennesker finner noen uten å oppsøke slike sider. Når man ser en veldig attraktiv person som er på disse sidene, så kan man være rimelig sikker på at det er noe galt med dem. Jeg skal også nevnes at jeg har en bekjent som har høyst middelmådig utseende, er helt uerfaren med damer, er litt over 30 år og ikke har en skikkelig jobb(kun NAV tiltak). Han begynte tidlig i år, og har vært sammen med en dame fra Møteplassen. Det gikk ikke i lengden, men han mailer nå fast med to andre damer. Så det er absolutt mulig. Virker som om det er en slags hemmelig kode, som noen forstår og andre ikke forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Glamann_* Skrevet 1. november 2008 #10 Del Skrevet 1. november 2008 Tror jeg har skrevet til de som passer beskrivelsen din Peewee og de som ikke gjør det. Sporty og liker å reise gjelder det profilen til menn også tro? Står i profilen at jeg liker å trene, å gå i fjellet og at jeg liker å reise. Er tilfelle når det gjelder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. november 2008 #11 Del Skrevet 1. november 2008 Da er det nok noe galt med måten du skriver på tenker jeg. Uten at jeg ser noen ekspert på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_glamann_* Skrevet 1. november 2008 #12 Del Skrevet 1. november 2008 Har tenkt på det, men hvet ikke hva jeg skal skrive. tar utgangspunkt i hva de skriver i profilen og viser litt interesse for noe som står der, men ikke lett det heller når mange damer også har noen setninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. november 2008 #13 Del Skrevet 1. november 2008 Det er også en fordel med utenlandske. Siden de sannsynligvis er dårligere i engelsk enn de fleste nordmenn, så merker de ikke at meldingene er klønete skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_glamann_* Skrevet 1. november 2008 #14 Del Skrevet 1. november 2008 Sant det, men blir både langt å dyrt vis man skal besøke de. Eller får de til å komme hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singeljenta Skrevet 1. november 2008 #15 Del Skrevet 1. november 2008 Hei gladmann, synes ikke du skal gi opp! Kan du skrive litt eksempel på hva du har med i brevene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #16 Del Skrevet 1. november 2008 Hei gladmann, synes ikke du skal gi opp! Kan du skrive litt eksempel på hva du har med i brevene dine? Ja, jeg vil også høre/lese hva du skriver Når man kommuniserer over nett så er det håpløst å se kroppsspråk, ansiktsutrykk osv. Jeg var mye på nettdating før, men mistet interessen fordi jeg følte jeg ble tilnærmet på feil måte. Nettdating er jo heller ikke den eneste veien til det å møte noen! Har du vurdert kontaktannonse? Det koster litt tror jeg, men da tror jeg man får mange svar, og også seriøse svar! Aldri gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 1. november 2008 #17 Del Skrevet 1. november 2008 For min del, så har jeg kun fått svar fra slike jeg virkelig liker. Når jeg tenker tilbake så har mailene jeg har skrevet til de jeg bare skriver til for å skrive til noen ganske uinspirerte, så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre. Tror du må skrive som om du virkelig ønsker kontakt med akkurat den dame, ikke bare skrive som om du bare kontakter en hel haug på måfå. Du kan jo også lage en profil på en side med russiske eller østasiatiske damer. Ikke for å sjekke dem opp, men på slike sider får også gutta en rekke meldinger. Det kan være en grei måte å få litt innblikk i hvordan norske damer føler seg på dating sider, da damene på de stedene ofte oppfører seg som norske menn Man blir faktisk ikke spesielt motivert til å besvare meldinger som helt åpenbart er masseproduserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullet76 Skrevet 1. november 2008 #18 Del Skrevet 1. november 2008 Det fins jo andre steder enn møteplassen du kan prøve. Nettby er jo gratis, i utgangspunktet ikke et datingsted men mange som møtes der. Jeg har hatt flaks og møtt to på Nettby som det klaffet med. Første forholdet tok slutt, fant ut at avstanden ble for stor og vi var for ulike på noen plan. Nå er jeg sammen med en fantastisk mann som jeg også møtte på Nettby. Han bor i nærmiljøet. Vi har nå kjøpt hus og skal flytte sammen. Min anbefaling er at hvis du føler at det "klikker" med en person via brev, få det raskt over på telefon og møte slik at forventningene ikke blir altfor store. Man lager seg jo et bilde av personen utfra det de skriver, greit å finne ut om den personen i brevet faktisk eksisterer i virkeligheten. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #19 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg synes du skal ta deg den kostanden det koster å lage en profil med abbonement. Tror det koster 180 kr i måndeden på møteplassen. Traff kjæresten min der, etter at jeg hadde hatt profil i 1 1/2 år. Da var det bare full klaff. Hadde forut for det hatt mange dater med menn som var veldig hyggelige, men som bare ikke passet for meg. Hvis du vil satse seriøst på å få en kjæreste, hvorfor ikke legge noen kroner i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 2. november 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 2. november 2008 Nettby er det samme som Blink på Dagbladet. Skrev litt med noen på blink faktisk, men de ble borte etterhvert, mye pga. lang avstand. Nå er det mest for fjortiser der virker det som. På møteplassen har jeg full profil og er VIP-medlem. Tre måneder VIP koster 149 kroner. Problemet mitt er at jeg nesten aldri får svar, mulig jeg er for lite attraktiv å se på. De jeg skriver til er inne å ser på profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå