Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linda_*

Jeg slækkern på sofan og ser på senkveld. Har kjempelyst på noe digg, men skal motstå fristelser! I morgen skal jeg på fest og kapre en gutt, så får vel bare lade opp i dag da..

Godt vi er flere single :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Endelig fredag og helg!

Hva er deres planer idag da?

Jeg skal spise middag hos en venninne. Det blir koselig tror jeg. Lenge siden jeg har hatt sånne hjemme alene fredager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er middagen fortært og bare jeg får dyttet den litt lenger ned i systemet så skal jeg sette på oppvaskmaskina.

Koser meg jammen med litt klesvask også :ler: . Ellers blir det vel meg og sofaen og en bok, tenker jeg. Er enda ikke ferdig med gjennomlesning nr. 2 av "Ringenes Herre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syyyk :tristbla:

Har ligget hjemme alene i TO dager nå og harket opp slim og bekymret meg for alle arbeidsoppgavene jeg burde fått unnagjort. Og hatt utrolig lyst til å feste, hadde egentlig planlagt å være frisk i dag.

Men en kompis som påstår han har utrolig sterkt immunforsvar har meldt seg frivillig til å komme innom med film og snop for å holde meg med selskap slik at fredagskvelden blir levelig.

Ser egentlig frem til å våkne uten bakrus i morgen. Håper bare jeg våkner uten kløe i halsen og rennende snue og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal være hjemme i sofaen og bare se på tv. Skal ellers jobbe hele helgen så det er tidelig opp i morgen og søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest s.a.t.s

Slapper av hjemme i kveld, skal se på tv og kose meg. Synes det er deilig med en rolig kveld for i morgen blir det bursdagsfest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir pizza, cola, potetgull og Pippi langstrømpe sammen med datteren min. Når hun har gått og lagt seg skal jeg logge inn på E-kontakt og flørte videre med daten min, kanskje lese litt i en bok og så SOOOOOOOOOOOOOVE!

Så dere at jeg skrev "daten min", jeg er så glad så glad...jeg skal jo på date...første daten i mitt liv! Har hatt mange kjærester, gift, skilt, har et barn, men ALDRI vært på date.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
Da er det fredag igjen. Godt med helg nå. Hva skal dere for noe idag da?

Jeg har akkurat spist mat - orker ikke lage middag idag. Også tror jeg det blir en rolig kveld hjemme idag. Lang uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å denne helgen her tror jeg blir koselig:D

I kveld skal jeg være med familien. Spise deilig lam, fløtegratinerte poteter og deilig tilbehør. Så tenkte jeg å se en film i kveld.

I morgen feirer gjengen en venninne (som endelig blir 20) og ut på byen etterpå.

På søndag kommer endelig en fyr jeg er ganske betatt av hjem fra jobben, etter nesten en måned borte. Det blir koselig å se han igjen!:D

Å så deilig det er å være ung!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så deilig det er å være ung!!

Ikke verst å være "gammel" heller :) . Skal snart jumpe i bilen og kjøre til flyplassen for å hente to gamle skolevenninner som skal besøke meg i helga. Blir koselig. Vi bor godt spredt i landet så det er ikke ofte vi klarer å få til å treffes alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer enda, men sendt en forespørsel om reservasjon av sengeplass og armkrok :fnise:

Vi får se;)

Edit: Blir nok ingen armkrok på meg :sukk:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sitter her hos farmora til snuppa mi, vi har vært her på besøk noen uker, koser meg masse.

Deilig å ikke sitte hjemme alene hver kveld etter at jenta mi er lagt.

Koser meg med pcen og tven :)

Nettopp blitt medlem her så gleder meg til å bli kjent med folk, nettopp slettet meg fra ett annet sted for det var ikke så bra der :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Da er snart arbeidsdagen over og det er endelig helg igjen.

Har dere noen spennende planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da er snart arbeidsdagen over og det er endelig helg igjen.

Har dere noen spennende planer for kvelden?

Jeg skal hjem til mine foreldre og glo på tv :P Tjohei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storvask her i gården... Akkurat satt på tre maskiner med klær og tenkte å shine rommet mitt i dag.

Blir nok likar i måra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...