Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morsom tråd :)

Synd jeg ikke så den i går mens jeg satt alene foran TV-en og gumlet smågodt! Hadde jo sikkert vært mye hyggeligere å møtt en/noen av dere og gått en tur på cafe, pub eller kino :)

Skal følge med her inne neste helg :)

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Morsom tråd :)

Synd jeg ikke så den i går mens jeg satt alene foran TV-en og gumlet smågodt! Hadde jo sikkert vært mye hyggeligere å møtt en/noen av dere og gått en tur på cafe, pub eller kino :)

Skal følge med her inne neste helg :)

Du trenger nok ikke vente til neste helg, det er ikke bare fredag vi sitter alene med laptopen på fanget og knasker godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok ikke vente til neste helg, det er ikke bare fredag vi sitter alene med laptopen på fanget og knasker godteri.

:)

Nei, når jeg tenker meg om så er det ikke kun fredager for meg heller :)

*knask knask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært alene i hele dag også jeg... :tunge1: Ikke spist snop enda, og nå ligger jeg på sofaen og prøver å finne gidd til å ta toget for å hente bilen min på verksted.

Latskapen lenge leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230 volt rett i skrævet.. Herlig... :ler:

hehe svidd høne fikk en ny betydning

Jeg gikk meg en tur på kino igår og vips..!: 3 timer svidd av ..mission complete

Fikk litt hetta av hele pc-bruken min i går. Jeg satte meg ned i stolen med laptopen på fanget (i bare undertøyet), satt her på kg og klikket . Når jeg skulle reise meg for å gå på do så oppdaget jeg at stua var helt mørk..! Her hadde jeg da sittet og tastet i flere timer uten å i det hele tatt få med meg at dagen for leeengst hadde gått over til kveld. Når jeg da først kom meg på do oppdaget jeg at jeg hadde merker etter laptopen på lårene..! hehe to runde merker. Da bestemte jeg meg for å gå på kino...

I dag da , folkens? Har dere store planer som kommer til å forandre verden? eller skal dere gjøre som meg: knaske godteri, se tv og smurfe på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neppe noe som kan endre verden, men i dag har jeg kjøpt godteri mens jeg var på butikken så jeg slipper å gå ned og opp 100 trapper når lysten melder seg senere i kveld :) og så blir det en lang løpetur snart -deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Planen for kvelden er å gå ut på byen. Kjenner alltid jeg jeg begynner å få små abstinenser etter for mangle kvelder hjemme med laptopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for kvelden er å gå ut på byen. Kjenner alltid jeg jeg begynner å få små abstinenser etter for mangle kvelder hjemme med laptopen.

oh yes! Rett og slett rastløs når helgen begynner å nærme seg, meeen dette blir nok en lørdag på sofaen.

Har egentlig en del her hjemme jeg skulle gjort men har ikke giddet enda. Gidder ikke mase på mine "etablerte" venner og kamerater heller i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... :popcorn:

Hvorfor sitte alene hjemme en fredagskveld - dere single ? Når du kan gå ut på byen alene uten noen veninner / kompiser med . Har mange gang gått ut alene , både som singel og mens jeg har vært i parforhold . Syns egentlig det er helt ok selv - for syns menn lettere tar kontakt og vil prate når jeg er alene - enn når jeg har flere veninner rundt meg hele tiden ! For jeg treffer alltids noen å prate med uansett - kjente eller ukjente .Så jeg har det like trivlig når jeg går ut alene .kanskje enda mer spennende - da jeg da lettere kommer i kontakt med andre folk og selv er mer sosial og utadvendt når jeg går ut alene . Å ha venner med kan ofte bli mer mas enn gøy faktisk : ) Så et godt råd til dere single - gå ut på dans likevell .... selv om ingen venner kan bli med ..... dere kan møte mange trivlige menn / kvinner da .... dere ellers aldri ville møtt ...om dere var " omringet " av kompiser / veninner . de fleste er nok for sjenert til å gå bort å prate til en som ser helt opptatt ut med sine kompiser / veninner . Er derfor en stor fordel å gå ut alene .... om en leter etter kjæreste .

Fant selv masse kjæreste slik .... opp igjennom årene . Er i dag samboer på 6 året ...

GÅ UT SINGLE - OG HA DET GØY I KVELD - LYKKE TIL : ) å sitte apatisk hjemme å vente på kjæreste ....det nytter ikke .... en må selv være aktiv , ta inisiativ , gå ut og lete ... ellers finner en aldri ....Og sørg for å se " tilgjengelig ut " ved å gå ut alene . Kompiser og veninner ..... skremmer bare potensielt intriserte i dere .... vekk fra å ta kontakt - husk det ! gjelder å se " ledig ut og tilgjengelig ut " for kontakt .Er derfor ypperlig å gå ut alene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lei av tv/pc så jeg tok en løpetur. Nå skal jeg legge meg i badekaret, sette varmeteppe på i senga og deretter krype til køys nystrigla og fornøyd.

Alt det jeg kunne gjort her hjemme er fortsatt ugjort, men regner ikke med det er noen som tar det fra meg om det ligger en dag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

womenwomen da... Les tråden så ser du at ikke alle av oss er single, eller sutrer for at vi er hjemme...

***

Nå har jeg vært sammen med "vennegjengen" i hele kveld. Kom nettopp hjem. Skal kose meg litt på sofaen før jeg køyer tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sitte alene hjemme en fredagskveld - dere single ? Når du kan gå ut på byen alene uten noen veninner / kompiser med . Har mange gang gått ut alene , både som singel og mens jeg har vært i parforhold . Syns egentlig det er helt ok selv - for syns menn lettere tar kontakt og vil prate når jeg er alene - enn når jeg har flere veninner rundt meg hele tiden ! For jeg treffer alltids noen å prate med uansett - kjente eller ukjente .Så jeg har det like trivlig når jeg går ut alene .kanskje enda mer spennende - da jeg da lettere kommer i kontakt med andre folk og selv er mer sosial og utadvendt når jeg går ut alene . Å ha venner med kan ofte bli mer mas enn gøy faktisk : ) Så et godt råd til dere single - gå ut på dans likevell .... selv om ingen venner kan bli med ..... dere kan møte mange trivlige menn / kvinner da .... dere ellers aldri ville møtt ...om dere var " omringet " av kompiser / veninner . de fleste er nok for sjenert til å gå bort å prate til en som ser helt opptatt ut med sine kompiser / veninner . Er derfor en stor fordel å gå ut alene .... om en leter etter kjæreste .

Fant selv masse kjæreste slik .... opp igjennom årene . Er i dag samboer på 6 året ...

GÅ UT SINGLE - OG HA DET GØY I KVELD - LYKKE TIL : ) å sitte apatisk hjemme å vente på kjæreste ....det nytter ikke .... en må selv være aktiv , ta inisiativ , gå ut og lete ... ellers finner en aldri ....Og sørg for å se " tilgjengelig ut " ved å gå ut alene . Kompiser og veninner ..... skremmer bare potensielt intriserte i dere .... vekk fra å ta kontakt - husk det ! gjelder å se " ledig ut og tilgjengelig ut " for kontakt .Er derfor ypperlig å gå ut alene : )

Er ikke singel men hadde jeg vært så hadde jeg ikke gått ut alene. Jeg liker ikke/stoler ikke på fulle menn. Ja jeg drikker selv men jeg gikk aldri ut alene når jeg var singel. Hadde alltid minst en kamerat med meg ut. Har sett og opplevd for mye på byen til at jeg hadde slappet tilstrekkelig av alene.

(Er forlovet med en sikkerhetsjef/livakt og er muligens blitt preget her)

Endret av jørnsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitte alene hjemme en fredagskveld - dere single ?

Fordi jeg synes det er grøssende kjedelig å gå "på byen" ;) - og det er uavhengig av om jeg går sammen med noen eller ei. Kino og konserter kan jeg fint gå på alene, men jeg går jo ikke hvis det ikke er noe jeg har spesielt lyst til å se eller høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

womenwomen da... Les tråden så ser du at ikke alle av oss er single, eller sutrer for at vi er hjemme...

***

Nå har jeg vært sammen med "vennegjengen" i hele kveld. Kom nettopp hjem. Skal kose meg litt på sofaen før jeg køyer tenker jeg. :)

Vi er ikke single, vi er alene og vil rotte oss litt i sammen og glede oss over alle finurlighetene alenetilværelsen har å tilby :ler:

Banditten min er borte i fire mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bor bare altfor langt unna hverandre, og med vanvittige priser på innenlandsfly kan vi ikke møtes hver helg. Eller annenhver helg for den saks skyld..

Og ikke er jeg venneløs heller. Selv om jeg satt alene hjemme i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjoko-bolla

Ugh..

Jeg har forspist meg på sjokoladeboller fra Deli Deluca.

Ellers har jeg en fin kveld alene, sitter tyllet inn i favoritt-teppet og hører på høljregnet og de drita menneskene utenfor.

Gå ut alene? Nei takk. Funker vel fint hvis man er veldig glad, omgjengelig og positiv, men for en bitter misantrop som meg er det en dårlig idé! Jeg syntes det var ille bare å gå det ene kvartalet ned til DeliDeluca nå nettopp pga rop og tilnærminger, å plassere meg selv alene i en bar på dette tidspunktet virker på meg som et levende mareritt!

Kommer kanskje av at jeg er klinkende edru og alle andre er møkings. Rart hvor godt man legger merke til idiotien som hersker ute på byen en lørdagskveld når man ikke er bedøvet av alkohol selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå er pysjbukse og tøfler på. Åpnet en pose med Sombreros og fylt opp glasset med pepsi max. Hoho... :sjokolade:

Nå frister du meg. Jeg må jammen ut å kjøpe pepsi max i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...