Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe hvor typisk. Her sitter jeg å klager min nød, så banket naboen på døra og vil ha meg inn på vin og brettspill sammen med noen flere i kveld.

Så nå ligger en vinflaske i kjøleskapet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Singel og alene her også. Kjipt men sant!

Trives heldgvis i eget selskap, og kan vel ikke si annet enn at jeg har det bra. MEN er lei av å være singel!

Sløv kveld på sofaen, med hodepine, vond nakke og skikkelig frossen. Jaja, mangler bare at jeg blir syk...

Hvem i allverden lanserte ideen med denne prinsen på den hvite hesten? (eller arbeideren i en gammel Ascona om du vil...) Begge deler er utopi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og plutselig var ingen alene mer... :tunge1:

Jeg sa ja til naboen, men revurderer.. Egentlig trøtt og sliten så tror kanskje jeg blir hjemme istedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør egentlig ikke klage. Har en gjeng med venner som ville jeg skulle joine i dag, men de er i en annen by fire mil unna. Bilen min står på verksted så jeg er så lat at jeg ikke gidder å ta toget ned..

Jeg skal lage meg lasagne i kveld. Det blir vel middag for de neste fire dagene, men godt er det uansett.. Og har kjøpt meg ostepop. Har hatt lyst på det hele uka. ;)

Der har vi en fordel med å være alene. Ingen får se meg med ostepop-gule fingre eller lukte den fæle ånden man får av det. :fnise:

hehe ja .."harru løst på meg ??" (med ostepop-rester mellom hver tann og ostepop-støv rundt munnen)

Jeg prøver å se det positive ved å være alene..som feks:

Slippe en "freds-due" i stua uten at det er til sjenanse for noen..

Slippe at noen spiser kun de beste i godteskålen

Spille så høy musikk en ønsker uten å måtte skru ned å si:" hæ? sa du noe??

noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredsdue.. Hæhæ..

Se hva jeg vil på tv

Lage den maten jeg vil, og når jeg vil

Få godplassen i sofaen uten å slåss for den

Sitte på msn hele kvelden uten å være asosial :tunge1:

hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Subbe rundt i klær jeg ikke ville malt i engang

bruke myyye varmt vann i badekaret/dusjen uten at sambo trenger å stønne seg igjennom en kald dusj etterpå:kjefte:

Gjøre rare eksperimenter som feks: La vær å barbere leggene for å se hvor laangt det kan bli på en mnd..

hehehe

Gud bedre..! I have no life...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er morsom jørnsi. :)

Er du singel eller bare alene i kveld?

- Orgasme på to minutter, på akkurat den måten du vil ha det.

- Slipper å tenke på lukt på badet etter en tur på Porsgrunn porselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er morsom jørnsi. :)

Er du singel eller bare alene i kveld?

- Orgasme på to minutter, på akkurat den måten du vil ha det.

- Slipper å tenke på lukt på badet etter en tur på Porsgrunn porselen

hehe ja flaks for meg at jeg er i stand til å ha sex med meg selv..! Det finnes mye bra i plast! Minuset er baatteri-forbruket..hehe tror jeg snart må hente bilbatteriet.. Min bror brukte å kalle meg frustrert frue...nå kaller jeg meg kassert drue...

Jeg er forlovet med en banditt. Han reiste til guatemala 20 august og kommer ikke tilbake før i desember. Han jobber der nede.

Meeeen jeg reiser forhåpentligvis ned til guate neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også alene i kveld, men nyter det :-) Fikk bare så utrolig lyst på godteri når jeg leste gjennom tråden her, men bor i 6. etg uten heis så jeg tror ikke jeg gidder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok, men har allerede vært opp og ned trappene tre ganger i dag og det har en veldig preventiv effekt på godtelysten :) Får heller kikke på 'Vild med dans' finalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OKEI! Kommer ut av singel skapet jeg.... Får jeg joine?

Er så fedd up av idiotiske mannfolk, men også av å være singel... Hvor er det de ålreite mannfolka gjemmer seg hen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skjønner den Lovebug.. ;) Jeg har heldigvis bare én etasje opp, men ingen bil for tia så gidder ikke dra på butikken. Lat? Jeg? Neei...

Jeg har verdens beste mann forresten, men han er 60 mil unna meg så sitter nå her aleine... :sukk:

Siden vi plutselig skulle snakke om mannfolk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKEI! Kommer ut av singel skapet jeg.... Får jeg joine?

Er så fedd up av idiotiske mannfolk, men også av å være singel... Hvor er det de ålreite mannfolka gjemmer seg hen mon tro?

Det ålreitet mannfolket jeg tenker på er i Guatemala :snurt:

Hva med å ønske deg et lite aggregat til jul?

hehe enten det eller utstyr som kan plugges rett i veggen..men da kortslutter jeg vel hele greia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe enten det eller utstyr som kan plugges rett i veggen..men da kortslutter jeg vel hele greia..

hjelpemeg! det høres jo dritskummelt ut å være direkte koblet til strømnettet! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...