Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke singel men i avstandsforhold, så jeg sitter alene hjemme jeg også. Det plager meg egentlig ikke... :) Blir vel KG og tv i hele kveld.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg er ikke singel men i avstandsforhold, så jeg sitter alene hjemme jeg også. Det plager meg egentlig ikke... :) Blir vel KG og tv i hele kveld.. ;)

Forskjellen er vel at du vet at du kommer til å møte kjæresten din, mens dette er livet mitt nå og kanskje for alltid... En sånn kveld er greit, eller 10 eller kanskje 100, men når det blir 1000 så blir man virkelig lei :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at du vet at du kommer til å møte kjæresten din, mens dette er livet mitt nå og kanskje for alltid... En sånn kveld er greit, eller 10 eller kanskje 100, men når det blir 1000 så blir man virkelig lei :sur:

Vel.. Joda jeg skjønner den. Det har gått opptil 8 uker mellom jeg har sett han, og _alle_ mine venner er samboere så alt jeg gjør med de er par, par, par.. og meg.

Føles merkelig nok ensomt selv om jeg har han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel....da er vi hvertfall tre som sitter hjemme mutters alene i kveld.

Tror muligens jeg skal ta meg en tur å kino.

Hadde vi bodd i nærheten av hverandre så kunne vi snudd byen på hodet, men jeg regner med vi bor i hver vår ende av landet.

Lagde meg middag i dag...hold dere fast: jeg spiste kalde kyllingvinger rett fra posen...

Det begynner virkelig å ta på å være alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Godt å høre at vi er flere som føler oss ensomme. Middagen min var ikke helt det store den heller, spiste noe pasta greier. Tror jeg må gå å kjøpe meg noe godteri snart, og kanskje leie en film fra TV... Merkelig at det skal være så vanskelig å få med venner på ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venneløs eremitt

Kjenner til den!

Har vært singel hele livet og stort sett fornøyd, så er ikke akkurat mangelen på en mann som er problemet. Problemet er at jeg har blitt mer og mer asosial, venneflokken har krympa, jeg har blitt lat, lei av alkohol og gått fra å være den spontane som alltid sa ja til hun som aldri er med på noe. Følgelig får jeg færre og færre invitasjoner til å bli med på ting, og nå sitter jeg inne hver eneste fredagskveld alene..

Og de få gangene jeg faktisk vil ut, så er det typisk nok ingen venner å få tak i.

Det som er enda mer ironisk - eller eventuelt latterlig tragisk - er at jeg i dag fikk en melding fra en venninne jeg ikke har sett på lenge og en mld fra en fyr jeg er interessert i om jeg ville bli med ut.. og så har jeg faktisk veldig lyst for en gangs skyld, men er både blakk OG syk! To unnskyldninger som jeg har brukt mange ganger før, bare fordi jeg har vært lat. Haha.. er vel karma det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør egentlig ikke klage. Har en gjeng med venner som ville jeg skulle joine i dag, men de er i en annen by fire mil unna. Bilen min står på verksted så jeg er så lat at jeg ikke gidder å ta toget ned..

Jeg skal lage meg lasagne i kveld. Det blir vel middag for de neste fire dagene, men godt er det uansett.. Og har kjøpt meg ostepop. Har hatt lyst på det hele uka. ;)

Der har vi en fordel med å være alene. Ingen får se meg med ostepop-gule fingre eller lukte den fæle ånden man får av det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, denne tråden passer meg bra i dag... Nysingel og veldig ensom! :sjenert: Godt å se det er flere av oss der ute (jepp, misforstå meg rett). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Av mangel på annen sosial kontakt er det i hvertfall fint å kunne sitte her og utveksle litt erfaringer. Jeg klarer ikke å være i leiligheten uten at laptopen er på og online. Hjelper en del på ensomheten det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest venneløs eremitt

Haha, ja. Er mange fordeler med å være alene. Jeg elsker det, er vel nettopp derfor jeg har havna i denne valsen..!

Litt alenetid er digg, men når det blir for mye så tar det på.. Særlig i helgene. Man må jo ha et sosialt liv å ta pause fra for at det skal bli deilig med en pause..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hvis nettet detter ut eller kg kræsjer er det krise i heimen her...

Ja, det er sant. Det tør jeg ikke å tenke på en gang... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss
Jeg liker også å være alene, men sånn helt innerst inne skulle jeg selvfølgelig heller hatt kjæresten her.. :sukk:

Fordelen med å ha en kjæreste er jo at man kan sitte og holde på med hver sine ting dersom man ønsker det, så kan man bare gå å få en klem når man trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mangel på annen sosial kontakt er det i hvertfall fint å kunne sitte her og utveksle litt erfaringer. Jeg klarer ikke å være i leiligheten uten at laptopen er på og online. Hjelper en del på ensomheten det.

Ja, men jeg gir msn og forum osv litt av skylden for at jeg er ensom!

Samtidig som det bøter på ensomheten å ha litt sosial kontakt over nettet, så tror jeg at jeg hadde lettet på ræva og kommet meg ut oftere hvis jeg ikke hadde hatt internett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem er fint. :hjerte:

Men jeg kan ikke begynne å tenke på han når jeg skal være alene hele kvelden. Blir bare lei meg i tillegg til lat da... :tunge1:

Hva er det å se på tv i kveld a tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venneløs
Klem er fint. :hjerte:

Men jeg kan ikke begynne å tenke på han når jeg skal være alene hele kvelden. Blir bare lei meg i tillegg til lat da... :tunge1:

Hva er det å se på tv i kveld a tro...

Gullrekka såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...