Gå til innhold

Single har det altfor lett

waco

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg? Hva har skjedd med deg?

Jeg er selv singel, men kjenner meg ikke igjen i det du sier i det hele tatt. Hvordan kan du si at alle single har det så lett, og at alle single er selvopptatte, egoistiske og mangler sosiale antenner?

Mennesker er forskjellige, og det er ikke om en person er singel eller ei som avgjør om man eier sosial intelligens eller om man er egoistisk. Såpass må du jo forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med sjokkerende og banebrytende forskning, Waco! Og skulle ikke dette basere seg på vitenskapelig forskning, så har du i det minste en observasjonsevne og en påfølgende evne til logisk resonnement som selv en gresk oldtidsfilosof ville misunnet deg!

Å leve i parforhold burde være påbudt ved lov! Innføring av tvangsekteskap ved fyllte 18 år burde jo være en god løsning på dette problemet. På den måten slipper vi disse egoistiske og asosiale festløvene som raver fritt rundt på gaten uten den minste bekymring her i verden. Et samfunn uten single er tross alt et samfunn med ansvarsfulle og aktverdige mennesker.

Som singel tar jeg selvsagt dette til etterretning. For å redde verden fra fullstendig moralsk kollaps, så tar jeg meg derfor en tur ut på byen og gifter meg sporenstreks med den første og beste jeg finner. Ønsk meg lykke til.

Takk igjen, Waco. Du gjør verden til et bedre sted.

Meget bra innlegg lommerusk.....

Støtter deg fult og helt og tror jeg gjør det samme nå med en gang.

Lykke til du også på din kant, så håper jeg vi finner hver vår før kvelden er over, slik at verden blir ett bedre sted å være;O);O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vet du hva, Waco? Jeg skulle ønske du kom i samme situasjon som jeg uforskyldt kom oppi for en del år siden. Min mann døde plutselig under arbeid i Saudiarabia, kom hjem i en kiste. Jeg var 36 år den gangen, mine 5 barn var 7, 11, 13, 14 og 15 år. Jeg var blitt singel, vi er vel enige om det når man ikke har partner, eller? Tror du mitt liv bestod av vill festing, flying på byen etc. ? Bare tenke på meg selv? Og så god råd man har som enslig mor!

Du snakker forferdelig mye tull!

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese hele tråden, men jeg tenker som så: det finnes single og det finnes folk i parforhold. Innen disse to kategoriene er det en vrimmel av varianter på hvordan folk "har det" og lever sine liv. Det er ikke enten eller, men både og + alle varianter som tenkes kan...

Det er pluss og minus med det meste her i verden. Det gjelder å finne en gylden middelvei slik at man kan ha et levelig og gjerne godt liv, mens man er her. Ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha, magenskabort. For min egen del må jeg nok vente til en annen helg siden jeg har litt for mye annet å gjøre. Jeg kunne nok ønske at myten om at vi single hadde så mye fritid var sann, men det er den dessverre ikke.

Men det til side -- jeg ønsker deg selvsagt lykke til i ditt noble foretak.

:lete::lur::sengekos::yvonne::bryllup::kgbaby::babyjente::babygutt::tristbla:

Hei igjen lommerusk;O)

Jeg skal også vente til en annen helg. Skal nemlig reise avgårde og fjerne magen min i begynnelsen av 2009, så skal vente til jeg kommer hjem fra denne turen med å finne min prins.

Men enn så lenge skal jeg bruka øyene;O);O)

Vi single å fritid???? Ja jeg skulle også ønske at jeg hadde mer fritid;O)

Men som singel trenger alle en hjelpende hånd av deg, så så veldig mye fritid har i hvertfall ikke jeg, og det hørtes ikke ut som du heller hadde det....

Vi får håpe på bedre tider;O)

Kjempe fin helg til deg;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...