Tusle Skrevet 9. juni 2009 #481 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er like håpløs jeg (om ikke mer ) sitter å venter på lønna så jeg kan shoppe. Fullstendig rusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #482 Del Skrevet 10. juni 2009 Såpass må man da kunne unne seg i en travel hverdag! Håper ikke du sliter deg helt ut, du har jo ei hektisk uke foran deg... det synes jeg også!! Neida, sliter meg ikke ut! Nå sitter jeg og prøver å manne meg opp til å gå ut og jogge.... Kjenner meg litt igjen tror det finnes utrolig mange av oss Jeg er like håpløs jeg (om ikke mer ) sitter å venter på lønna så jeg kan shoppe. Fullstendig rusk Godt å høre Tusle!! ...feriepengene mine "brenner" på kontoen... ...................... nei, skal jeg klare å komme meg ut og jogge litt?? Burde det!! Må klarne tankene litt, tror jeg nemlig har funnet en jobb jeg skal søke på og da må jeg virkelig jobbe med søknaden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2009 #483 Del Skrevet 10. juni 2009 Oooo hvilken jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 10. juni 2009 Oooo hvilken jobb? Hmmm, har ikke lyst til å spre det så mye ennå, så jeg sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 10. juni 2009 for en herlig kveld!!!! * jeg klarte å komme meg ut og jogge 30 minutter. Altså; ikke så lenge, men bedre enn ikke noe! * laaaaang deilig dusj med peeling og hårkur!! nice * lakket neglene mine, laget fransk manicyr på hendene og korallfargede på tærne * filt og smurt føttene, så nå er de klare for sandaler og åpen tå-sko!! * limt inn bilder i albumet til bruden min!! Så fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. juni 2009 #486 Del Skrevet 10. juni 2009 Heo go`jenta hm..leste jeg søke på jobb???? så flink du har vært å fått gjort masse det er godt med sånne dager hvor man virkelig føler at man har fått gjort en del hih, nå har vi fransk manikyr på henda begge to ..selv om jeg må gjøre mitt på nytt for det ble så skeivt men det syns ikke på avstand håper du har hatt en fin dag vennen, legger igjen en natta til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 11. juni 2009 Heo go`jenta hm..leste jeg søke på jobb???? så flink du har vært å fått gjort masse det er godt med sånne dager hvor man virkelig føler at man har fått gjort en del hih, nå har vi fransk manikyr på henda begge to ..selv om jeg må gjøre mitt på nytt for det ble så skeivt men det syns ikke på avstand håper du har hatt en fin dag vennen, legger igjen en natta til deg til deg!! Mosekose:klem: faktisk!! Sender deg en sms om jobben jeg hehe..min franske manicyr er ikke helt perfekt den heller Men det synes jo ikke på avstand! Ønsker deg en kjempefin dag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2009 #488 Del Skrevet 11. juni 2009 Fransk her også Men min begynner å falle av... tok den til forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juni 2009 #489 Del Skrevet 11. juni 2009 vi liker fransk manikyr noen ganger er det så lite som skal til før man føler seg mer vel!! i helgen skal jeg pleie føttene jeg også, litt selvpleie tenkte jeg venter spent på sms ang jobb men jeg luuuuurer på om jeg har en liten mistanke på hvilken jobb det er ha en strålende dag søtnosen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2009 #490 Del Skrevet 11. juni 2009 Så fin kjole du skal ha Satser på at den kler deg godt Synes du var kjempeflink i går, litt jogging er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juni 2009 #491 Del Skrevet 11. juni 2009 30 minutter, kort?! Jeg syns det er lenge jeg, jeg holder i kanskje 5 Spennende med jobbsøking, jeg ble nysgjerrig nå Syns fransk manikyr er lekkert, men jeg klarer ikke stoppe å bite negler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 12. juni 2009 Idag har jeg begynt med Vitex!!!! Spent altså!!! EL neste uke, så må bare pøse på med neste uke Også har jeg fått hentelapp på kjolen min!!! Krysser fingrene her for at den passer....og at jeg ikke har for mye lovehandles så den sitter pent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. juni 2009 #493 Del Skrevet 12. juni 2009 Satser på full klaff neste uke med masse Og satser på at kjolen er nydelig på deg Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. juni 2009 #494 Del Skrevet 13. juni 2009 Satser på at det er Vitex som skal til... Lurer jammen meg på om jeg ikke skal kjøpe det jeg også, er jo verdt forsøket hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. juni 2009 #495 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) hei søta mi innom med en til deg!!! ha en fin dag og en finfin morgendag satser på at vitexen sitter som den skal !! nydelig blir du i kjolen det vet jeg!! Endret 16. juni 2009 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #496 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei hei! Det var en gang et lite ekorn som hadde så altfor mye å gjøre. Den lille ekorn-hytta så ut som en orken hadde vært der, og det lille ekornet hoppet bare lydløst over alt rotet. Snart klarer ikke ekornet å hoppe så høyt, så nå må det lille ekornet bare ta seg selv i nakken og hoppe i det. Det lille ekornet storkoste seg i bryllup i helgen, og syntes det var veldig stas å være forlover. Det var et skikkelig koselig bryllup! det lille ekornet koste seg med både vin, champagne og god mat og ikke minst jordbær!! Det lille ekornet var også storfornøyd med kjolen, som passet etter en uke med intens trening og sunn ekornmat. Det lille ekornet har også kost seg masse med ekornmannen i det siste, for å prøve å få en liten nøtteliten etterhvert. Det hadde vært så koselig i den lille nøttefamilien. Men det lille ekornet begynner å bli ganske så oppgitt over alt det aldri ser ut til å bli noen liten nøtteliten her, men hun gir ikke opp, selvom det er mange tunge stunder i ventetiden. Nå må det lille ekornet ta en liten oppdateringsrunde i de andre kg-livene hun følger med på her inne. det lille ekornet ønsker alle en strålende dag! Endret 22. juni 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. juni 2009 #497 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg liker det lille ekornet jeg Og krysser alle fingre og tær for en nøtteliten med ønsker om en fin dag i ekornskogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. juni 2009 #498 Del Skrevet 22. juni 2009 Absolutt favoritt ekornet mitt skjønner hva du mener med tunge stunder!! lille mirakelet mitt lar også vente på seg, unødvendig lenge etter min mening..!! men de kommer nok til oss skal du se er vanskelig å ikke gi opp, men når du en dag sitter der med høygravid mage eller lille babyen deres i armene så vil vi nok si at det var verdt det!! men jeg vet hvor vanskelig det er!! krysser alt jeg har for dere denne perioden, nå er det på tide at vitexen smeller til!! masse til verdens nydeligste og skjønneste ekorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg liker det lille ekornet jeg Og krysser alle fingre og tær for en nøtteliten med ønsker om en fin dag i ekornskogen Åååå, tusen takk kjære Dinedama!! Godt å ha dere her inne!!! Absolutt favoritt ekornet mitt skjønner hva du mener med tunge stunder!! lille mirakelet mitt lar også vente på seg, unødvendig lenge etter min mening..!! men de kommer nok til oss skal du se er vanskelig å ikke gi opp, men når du en dag sitter der med høygravid mage eller lille babyen deres i armene så vil vi nok si at det var verdt det!! men jeg vet hvor vanskelig det er!! krysser alt jeg har for dere denne perioden, nå er det på tide at vitexen smeller til!! masse til verdens nydeligste og skjønneste ekorn *nuss på nasen* til gode misoen!!! Vi får støtte hverandre og backe hverandre opp når det går i motbakke!! En dag må det være vår tur også tenker jeg Masse til deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. juni 2009 #500 Del Skrevet 23. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå