Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

:ler: Takk for fine og detaljerte svar! :blomst:

Dama i brudesalongen sa jeg ikke trengte underskjørt til Kjolen, fordi den er "stor" i utgangspunktet, og fort blir litt for ruvende med underskjørt.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Takk for fine og detaljerte svar! :blomst:

Dama i brudesalongen sa jeg ikke trengte underskjørt til Kjolen, fordi den er "stor" i utgangspunktet, og fort blir litt for ruvende med underskjørt.. :vetikke:

Bare hyggelig :)

Min var også ganske stor og ruvende, men kjolen ble mye penere med underskjørt :jepp: Ringene i underskjørtet kan man regulere, så hvor stor men skal være i diameter kan man regulere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Skriver her også jeg... Må jo skryte av det flott brudeparet litt ;)

Utolig fine bilder alle sammen :) Dere ser stunning ut : :rødme:

Om jeg skal komme med noen favoritter må det være:

11103-28 - Vakkert på svaberget

11103-35 - Hadde en artig vri, fint når sløret blåser i vinden :)

11103-38 - Her smilte dere flott begge to!

11103-50 - Var sinnsykt flott bilde av deg :hakeslepp:

11103-56 - Fint bilde av mannen din.

11103-57 - Også et fint bilde av mannen din.

11103-69 - Utolig flott bilde av dere begge ;)

11103-72 - Bildet i bilen var innmari kult :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MaiL :)

Er ikke lett å velge...har lyst på i sorthvitt jeg..

Og jeg sendte til deg også Tusle? Eller bare tankte jeg å gjøre det :klø:

Igår fikk vi skrudd sammen alle stuemøblene og det blir så fint :dåne: Gleder meg villt til å bo der!!! Også skal den snille mammaen min sy opp gardinene jeg har kjøpt..selvfølgelig for lange..

Snart helg alle sammen!!! Herlig herlig herlig!!! Noen som har noen spennende planer?? (Ikke du da Miso, jeg vet jo at du skal gifte deg :fnise: :rødme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg alle sammen!!! Herlig herlig herlig!!! Noen som har noen spennende planer?? (Ikke du da Miso, jeg vet jo at du skal gifte deg :fnise: :rødme: )

Jeg skal på Katzenjammerkonsert!!!! :hoppe:

God helg EkornFru!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at ting faller på plass :jepp: Bare å flytte inn snart da ;)

Jeg skal slappe av i kveld, se guttungen spille håndball i morgen og julebord med jobben i morgen kveld :)

Ha en fin helg!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Kjempefine var dere :klemmer:

Det er så vanskelig å velge, sliter med det samme - for flere bilder er så fine at en kunne tenkt seg å forstørre de, men kan liksom ikke tapetsere veggene med seg selv heller :sjenert::roll::fnise:

Hva sier magefølelsen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle sammen!!! :klemmer:

Lille Ekorn har nå flyttet, men i den nye leiligheten har vi ikke internett ennå...må bare koble meg til usikre nett når de er tilgjengelige..så det blir liksom litt lite KG om dagen..STORT savn..

Skal få oppdatert meg i bøkene deres når vi er ordenlig på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.. :lur: Tusen takk kjære nabo med usikret nett :lur:

Endelig litt KG tid!! Lenge siden sist..og nettet er så treeeeeegt...Synes naboen kunne spandert på seg en litt raskere linje!! :kjefte:

Vel; nå begynner vi å komme ordentlig på plass, og jeg er sååå fornøyd!! Kunne bodd i stua mi!! Love it!! Også har jeg begynt med mitt nye liv..hehe..eller iallefall så gikk jeg tur 4 ganger denne uka!! Og alle var på ca 1,5 timer. deilig!!

I morgen skal jeg til legen igjen..spent.. Vil ha lavere blodtrykk! Også må jeg komme meg til nav, og forhåpentligvis få innvilget omskolering. Det hadde vært topp!

Trøtt jeg...også må jeg opp kl 05.30 og dra på jobb...tror jeg må legge meg snart..

Håper naboen er på nett i morgen kveld også, da skal jeg sniklåne nettet hans mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bolig igjen jeg :)

Vi kan legge sammen blodtrykkene våre og dele på to? Kanskje begge får passe blodtrykk da? Jeg vil nemlig ha høyere....

Hvordan gikk det hos Nav forresten? Blir det omskolering?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Så flott at du trives i den nye leiligheten :Nikke:

:ler: naboen bør skaffe seg raskere linje, pronto! sånn at du får vært oftere på KG :fnise:

Så flink du er til å gå tur :jepp: Keep up the good work :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille forsømte dagboka mi... Sånn er det med dårlig internett-linje hjemme.. Og vi får ikke nett før i februar.. Herregud hvordan skal jeg holde ut!! Heldigvis har kjære en sånn smart 3G dings sånn at jeg kan få vært litt på nett..innimellom..

Gratulerer med ny bolig igjen jeg :)

Vi kan legge sammen blodtrykkene våre og dele på to? Kanskje begge får passe blodtrykk da? Jeg vil nemlig ha høyere....

Hvordan gikk det hos Nav forresten? Blir det omskolering?

:klemmer:

Tusen takk MrsSj :klemmer:

Hadde jo vært helt topp om vi kunne fordelt blodtrykket vårt..mitt er nemlig så altfor høyt..155/110... Ikke bra.. Fikk beskjed om atr om jeg hadde vært gravid nå, så ville jeg med stor sannsynlighet fått svangerskapsforgiftning..Ikke så gøy å få høre i og med at vi prøver. men det er ingen spire her ennå, så jeg jobber videre med å få ned blodtrykket. har fått medisiner nå, så håper det hjelper.

Nav er teite, og jeg må vente siden jeg har flyttet og saken er ennå ikke overført...GRrrrrr

Gratulerer med ny bosted og :strix: for at du endelig har flyttet nedover :strix: hørte jeg noen som hvisker bilder?? :sjenert:

:nigo:

hvordan lagde du ny dagbok?? :sjenert:

Ja, nå er jeg ikke langt unna deg snuppa! Kanskje vi kan møtes snart så skal du får se de ordentlige bildene :Nikke:

Sender deg link til bildene på PM :)

Ser du har fått deg ny dagbok :juhu: (vet den ikke funker, men må bare bruke den!!)

:vinke:

Så flott at du trives i den nye leiligheten :Nikke:

:ler: naboen bør skaffe seg raskere linje, pronto! sånn at du får vært oftere på KG :fnise:

Så flink du er til å gå tur :jepp: Keep up the good work :)

:hug:

Hei hei :klemmer:

Helt enig, naboen må jo få seg bedre nettilkobling!! :fnise:

ja, jeg går masse tur!! Og idag skal jeg kanskje på aerobic :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...