Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei :vinke:

Titter innom en tur i den nye boka di jeg ;) Så koselig med ny leilighet, det er alltid gøy å innrede :hoppe:

En nøtteliten hadde jo vært gøy om dere hadde fått til snart, det er så koselig med små barn :)

Håper formen din er bedre og at blodtrykket stabiliserer seg!

Hallo MaiL!! :vinke: og velkommen inn i nye boka mi :) Koselig med så mye besøk i boka!!

Ja, det er helt topp å innrede ny leilighet!! Er bare litt vanskelig å velge og finne de riktige tingene når vi ikke bor der ennå..Flytter jo neste uke så da blir det litt enklere :jepp:

Ja, og i den nye leiligheten er det barnerom..hehe..Eller; det var kontoret til de forrige eierne, men for meg er det helt klart et nydelig lite barnerom!! Så faktisk på stellebord igår...*sukk* fant verdens fineste på bohus igår..Ser for meg at jeg kommer til å shoppe villt i takt med at magen vokser etterhvert!! :fnise: Men; enn så lenge er det ikke skjedd noe..krysser fingrene for at det snart er en liten spire de inne!!

Takk for gode ønsker om at blodtrykket går ned..Er jo ikke bra å bli gravid med for høyt blodtrykk heller.. Jeg må lære meg å stresse ned, og har til og med lært meg å hekle!! Så nå sitter jeg og hekler på kveldene og ser på tv. jeg har også lagt om kosten helt, og kuttet ut sukker, koffein og brød/poteter. Dette bør hjelpe, pluss at jeg går turer :) Så nå er det nye og bedre livet mitt igang!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: såklart kontoret til den forrige eieren er et barnerom :jepp: Det er så utrolig koselig å handle inn ting til babyer, være seg stellebord, leker eller klær :strix: Er selv gudmor til en skjønn liten :babyjente: så har kjøpt inn endel sånt selv i det siste ;)

Så flink du er til å legge om livsstilen mtp blodtrykket :Nikke: Kan tenke meg at det kan være vanskelig til tider når man må kutte ut ting som er godt, men bare huske på å være fokusert og tenke på sin egen og den eventuelle nøttelitens helse :hoppe:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MaiL og Cypress :klemmer:

Jeg har skikkelig søthuger ikveld, men delte opp masse frukt istad og har gnagd som en gal, så dette skal gå greit!! Gruer meg mer til neste mens...for jeg blir sååå sinnsykt sjokolademonster!!!

Må bare få sagt det her!!!!! Noen fler som har fulgt med på Grease?? Jeg fikk helt sjokk da Bjørnar ble Danny...det er jo helt feil!!!! Det var jo bankers med Kai Thomas og Sofie!!! Hva skjer liksom!!!!!

Men men..jeg skal uansett se den i spektrum 29.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

hvordan er formen din idag? såå utrolig flink du er som hekler :jepp: det må jeg si, er veldig imponert!! syns det er ser såå vanskelig ut :klø: kanskje jeg kan bestille heklet babyteppe av deg når det kommer en minimiso :lur: (å nei, det er ingen minimiso på vei enda :fnise: )

Håper blodtrykket ditt går nedover og at du får slappet av :)

Nå er det ikke lenge til du flytter nærmere :strix: :strix:

:bolledeig: - miso som gleder seg :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

hvordan er formen din idag? såå utrolig flink du er som hekler :jepp: det må jeg si, er veldig imponert!! syns det er ser såå vanskelig ut :klø: kanskje jeg kan bestille heklet babyteppe av deg når det kommer en minimiso :lur: (å nei, det er ingen minimiso på vei enda :fnise: )

Håper blodtrykket ditt går nedover og at du får slappet av :)

Nå er det ikke lenge til du flytter nærmere :strix: :strix:

:bolledeig: - miso som gleder seg :sjenert:

:klemmer:

Hallo Miso :klemmer:

Idag er formen ganske bra, har sovet lenge og slappet av :) Deilig, trengte det idag :jepp:

hehe, jeg kunne ikke sett for meg at jeg skulle bli så husmor at jeg hekler :fnise: Men det er faktisk moro!! Og klart jeg kan hekle babyteppe til en minimiso en gang, men tror jeg må ha litt mer trening før jeg går igang med en sånt prosjekt :fnise: så imellomtiden må dere bare fortsette å øve :fnise:

Nei, nå flytter vi snart og det blir så herlig :strix: og da skal du og jeg møtes, for det har jeg bestemt :jepp:

Idag skal vi skrive kontrakt med hun som har kjøpt leiligheten vår, skal bli så godt å få det ferdig!!! Så ska vi dra og se på tapet til en vegg i nye stua vår. Synes det er så utrolig kult med en vegg med tapet, ikke sant?? Men min kjære er ingen mrhandyman, så her må vi nok lese oss til hvordan dete skal gjøres..Har aldri tapetsert noe som helst jeg..Men har forstått at den bør være av den sorten som ikke skal fuktes og brettes og greier, men heller bare smøre limet på veggen og klaske opp tapeten etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå bra formen er bedre, godt å høre at du har fått sovet litt!! man trenger det innimellom :jepp:

Selvfølgelig skal vi møtes :strix: det gleder jeg meg veldig til :jepp: det blir såå koselig :strix:

hehe, blir ikke noe minimiso her enda, ikke på de neste ni dagene ihvertfall :fnise: så du har litt tid på deg til å øve :lur::fnise: du kan jo begynne å selge hekla ting! :jepp: bi inntekt ;)

Åh... så moro å pusse opp :hoppe: kos dere masse, det er såå moro :strix: å ha en vegg med tapet er utrolig kult, bryter liksom litt med de andre veggene :) syns det er stilig å ha to forskjellige farger i ett rom jeg.. de må selfølgelig passe sammen, men ha en vegg som er mørk og tre som er lyse!! det kan være utrolig stilig :jepp: elsker å pusse opp!!

hehe, ingen mrhandyman her heller.. men maxbo har "klart du kan" :lur: den er fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...da var helgen over..Den går så altfor fort..Og nå sitter jeg på jobb igjen.. BLæ :spy:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyspunkter denne uken:

Mandag: jobber kort dag, kollega har bursdag og vi skal spise kake :) Møblene vi har bestilt skal komme og jeg skal hjem til mamma idag og bli til i morgen

Tirsdag: våkne hjemme hos mamma og spise frokost sammen. Dra til byen og shoppe litt og bestille bilder fra bryllupet

Onsdag: ??

Torsdag: ??

Fredag: ??..jo.da er det jo helg igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..:fnise: bare hyggelig at du legger inn litt mer på lista mi Miso!!! At du gifter deg er desidert ukas høydepunkt!!!!!

...og nå er jeg kommet hjem etter å ha vært hos foreldrene mine et par dager! Veldig koselig, og veldig herlig å komme hjem til min elskede ektemann også!!!! :strix:

Igår var vi også i nye leiligheten og skrudde møbler!!! :hoppe: Og det blir såå fint!! :hoppe: Gleder meg til alt er klart!! Synes først sofaen så litt for stor ur, men tror det blir bra når vi får alt på plass :jepp: Neste uke skal jeg og pappa tapetsere en vegg i stua!! Må bare finne en fin tapet.. Noen som har noen butikker å anbefale?? Har liksom ikke handlet så mye tapet i mitt liv :fnise:

Og: om noen har lyst til å se på bildene vi tok hos fotografen i bryllupet vårt , så gi meg bekjed så skal jeg sende dere tilgang til bildene!! :)

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..:fnise: bare hyggelig at du legger inn litt mer på lista mi Miso!!! At du gifter deg er desidert ukas høydepunkt!!!!!

...og nå er jeg kommet hjem etter å ha vært hos foreldrene mine et par dager! Veldig koselig, og veldig herlig å komme hjem til min elskede ektemann også!!!! :strix:

Igår var vi også i nye leiligheten og skrudde møbler!!! :hoppe: Og det blir såå fint!! :hoppe: Gleder meg til alt er klart!! Synes først sofaen så litt for stor ur, men tror det blir bra når vi får alt på plass :jepp: Neste uke skal jeg og pappa tapetsere en vegg i stua!! Må bare finne en fin tapet.. Noen som har noen butikker å anbefale?? Har liksom ikke handlet så mye tapet i mitt liv :fnise:

Og: om noen har lyst til å se på bildene vi tok hos fotografen i bryllupet vårt , så gi meg bekjed så skal jeg sende dere tilgang til bildene!! :)

Så gøy :hoppe: Blir sikkert kjempefint når dere er ferdige med leiligheten :jepp:

Hmm.. :klø: tapetbutikker?!? Vet ikke om noen jeg... Jo kanskje interiørland? Tror de har tapet der ihvertfall ;)

Jeg vil gjerne se bilder :jepp: Om jeg får... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og: om noen har lyst til å se på bildene vi tok hos fotografen i bryllupet vårt , så gi meg bekjed så skal jeg sende dere tilgang til bildene!! :)

Ja takk!!!!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på en ting angående bryllup, og da tenkte jeg du EkornBerta var bra å spørre, siden du tross alt har erfaring på det området.. :lur:

Hvordan klarer man å bevege seg rundt en hel dag i en svær brudekjole? :klø: Og blir den ikke fryktelig skitten av å bli slept rundt omkring? Og hvordan får man gått på do? :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lurt litt på en ting angående bryllup, og da tenkte jeg du EkornBerta var bra å spørre, siden du tross alt har erfaring på det området.. :lur:

Hvordan klarer man å bevege seg rundt en hel dag i en svær brudekjole? :klø: Og blir den ikke fryktelig skitten av å bli slept rundt omkring? Og hvordan får man gått på do? :sjenert:

:fnise:

EkornBerta vet svar!!! Har ganske så god erfaring der ja, for kjolen min var ganske så svær! :jepp:

Det som er viktig er å ha underskjørt med ringer, iallefall 2. Min kjole hadde 8 lag, også hadde jeg underskjørt med 2 ringer og et ekstra lag med tyll. Supert underskjørt!! (er forresten til salgs :) ) Du blir fort vant til å ha med deg den svære kjolen..Sløret derimot kastet jeg når vi satte oss til bords, hadde 3 meter langt slør..og det var litt stress å hele tiden måtte passe på hvor det var.

JA, kjolen blir møkkete..kommer jo an på været, lokalet og hvor langt slep. Men min er ganske så grå i blondene.. Men den ble ikke skitten før jeg begynte å danse faktisk :) OG; dere må ha slep med hempe til hånda, ellers blir dere dritt lei det slepet.. Ei venninne av meg hadde ikke det, og hun var ganske så lei av å stadig bli tråkket på..

Toalettbesøk ja...ikke så lett.. Man må ha med seg forloveren sin. Sånn gjorde vi det :fnise: : Hun stod på siden av doen, og holdt hele kjolen på den siden med underskjørt og alt. Da hadde jeg hendene fri på den andre siden så jeg fikk gjort det jeg skulle, for å si det sånn :fnise:

Bare å spørre om alt mulig rart, jeg elsker fortsatt bryllup!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...