Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Jeg vil også begynne å prøve snart... :sjenert:

Skjønner jeg godt..Jeg er så babysyk om dagen at jeg snur meg etter hver eneste store baby-mage og barnevogner.. En kollega hadde med seg lille datteren sin her om dagen, og jeg fikk jo omtrent tårer i øynene bare av å se den lille.. *sukk*

Skal dere prøve etter bryllupet eller Cypress??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jeg godt..Jeg er så babysyk om dagen at jeg snur meg etter hver eneste store baby-mage og barnevogner.. En kollega hadde med seg lille datteren sin her om dagen, og jeg fikk jo omtrent tårer i øynene bare av å se den lille.. *sukk*

Skal dere prøve etter bryllupet eller Cypress??

Ja, det er planen ja! :jepp: Gleder meg!! Har så gammel mann jeg vet du (eller det vet du kanskje ikke??) , så her er det ingenting å vente på!! :fnise:

"Heldigvis" syns jeg fortsatt "andres unger" kan være skikkelig irriterende innimellom, så jeg føler ikke savnet like sterkt alltid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. men gleder meg såpass at jeg syns det er kjempekoselig å lese IKM-listene på prøveforumet - særlig på slutten av gode måneder. :) Gøy å glede seg litt på andres vegne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle er heldige som driver og prøver jeg... Leeeenge til det blir denslags her i gården, så jeg får følge med på dere etterhvert som ungene detter inn! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er planen ja! :jepp: Gleder meg!! Har så gammel mann jeg vet du (eller det vet du kanskje ikke??) , så her er det ingenting å vente på!! :fnise:

"Heldigvis" syns jeg fortsatt "andres unger" kan være skikkelig irriterende innimellom, så jeg føler ikke savnet like sterkt alltid... :sjenert:

PS. men gleder meg såpass at jeg syns det er kjempekoselig å lese IKM-listene på prøveforumet - særlig på slutten av gode måneder. :) Gøy å glede seg litt på andres vegne!!

Koselig!!! Hvor gammel er cypress-mannen da?

Ja, jeg har også blitt hektet på de IKM-listene, og nå har jeg blitt med på november-lista..hehe

Synes alle er heldige som driver og prøver jeg... Leeeenge til det blir denslags her i gården, så jeg får følge med på dere etterhvert som ungene detter inn! :lur:

hehe..får se hvor raskt de detter inn her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig!!! Hvor gammel er cypress-mannen da?

Ja, jeg har også blitt hektet på de IKM-listene, og nå har jeg blitt med på november-lista..hehe

hehe..får se hvor raskt de detter inn her :fnise:

Han er 40 - og har ingen barn fra før. Så jeg skjønner jo godt at han syns det er dumt å vente veldig mye lenger! Han blir jo allerede en relativt gammel pappa. Han hadde lenge en annen samboer, som han ikke hadde lyst til å få barn med. Heldigvis fant han ut at det bare var tull å være sammen med henne, slik at han var singel da han møtte meg!! :fnise: At man ikke kan se for seg å noengang få barn med den man er sammen med er vel ofte et tegn på at forholdet mangler noe...

ååååå, jeg har forspist meg på smågodt mens vi har sett på skal vi danse... :popcorn::sjenert:

Kjenner jeg er litt misunnelig faktisk!! Jeg skal gå innom kiosken på vei hjem fra jobb og handle!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Det står om smågodt i alle dagbøkene i dag jo..! :sikle:

:fnise: Ja det gjør det faktisk!! Dette lover ikke bra for Project Hottie Bride!! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok LilleEkorn og gratulerer som prøver :) Så utrolig spennende..... Når er IKM da? Blir litt lite KG tid om dagen siden jeg har eksamen om tre uker, men dette må jeg jo følge med på :)

Så bilde av dere i avisen denne uken forresten, kjempeflott bilde :)

Smågodt ja, har vært "hjelp" på minstesøsterens halloweenparty jeg, var nok av smågodt der også, så da ble det fart på mageboeren :fnise: men nå tror jeg han har lagt seg for kvelden.... og det bør kanskje jeg også? Mannen har dessuten sovnet på sofaen... så nå er det bare katten og meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok LilleEkorn og gratulerer som prøver :) Så utrolig spennende..... Når er IKM da? Blir litt lite KG tid om dagen siden jeg har eksamen om tre uker, men dette må jeg jo følge med på :)

Så bilde av dere i avisen denne uken forresten, kjempeflott bilde :)

Smågodt ja, har vært "hjelp" på minstesøsterens halloweenparty jeg, var nok av smågodt der også, så da ble det fart på mageboeren :fnise: men nå tror jeg han har lagt seg for kvelden.... og det bør kanskje jeg også? Mannen har dessuten sovnet på sofaen... så nå er det bare katten og meg igjen.

Hallo MrsSj!! Koselig at du tar turen innom :klemmer: Vi er kjempefornøyd med bildene fra fotografen..så det blir vanskelig å velge takkekort, og forsrørrelser... Koselig at du likte bildet!!

prøving ja, dette er spennende!! Har akkurat rukket å få litt orden på syklusen min...den var jo ikke akkurat i rute siden jeg har brukt p-piller og senere p-ring i alt for mange år sammenhengede.. Men nå virker det som det har stabilisert seg litt! Har IKM ca 30.11 om syklusen er den sammen som nå sist..

..jeg vil også ha en mageboer :)

Gratulerer med ny dagbok :klemmer: (litt seint ute) :fnise:

Så spennende å følge med på hvordan prøveprosjektet går da :jepp:

Takk takk :) Og velkommen du også! :klemmer:

Hei ekornfru :klem:

hvordan går det med deg?? :klemmer: har du en fin mandag?? :klemmer:

Hei Miso-snuppa!!

Vel, denne mandagen var ikke noe moro! Har vært hos legen og blitt sykmeldt igjen..50%.. Sliter med høyt blodtrykk, og når jeg sa at vi driver å prøver om dagen, så var det rett på med sykemelding igjen.

Eller har jeg hatt en superkoselig helg!! med shopping med lillesøster, bursdag for pappa og møbeltitting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se om det kommer en Nøtteliten snart! :fnise:

Skal holde dere oppdatert :fnise:

..LilleEkorn kjeder seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle!! Velkommen hit :):klemmer: Ja, håper det blir en spennede tid fremover, og at alt klaffer. Er litt utålmodig av meg så vil gjerne at ting skal skje raskt!!

Alt bra med deg da Tusle?

Kommer til å følge mye med i boka di nå framover :)

Jeg tok til meg det fotograftipset, likte veldig godt bildene hun hadde på hjemmesiden sin.

Var det henne dere brukte? Det husker jeg ikke i farten.

Alt bra med meg, bare mye på tapetet om dagen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer til å følge mye med i boka di nå framover :)

Jeg tok til meg det fotograftipset, likte veldig godt bildene hun hadde på hjemmesiden sin.

Var det henne dere brukte? Det husker jeg ikke i farten.

Alt bra med meg, bare mye på tapetet om dagen :)

:klemmer:

Koselig Tusle!!

Vi brukte ikke henne da vi giftet oss, men jeg har samarbeidet mye med henne tidligere på andre fotoshoots, hvor jeg har stått for hår og makeup. Jeg digger hvordan hun jobber!! Hun er åpen for det meste, og har masse gode ideer!

:klemmer: til deg, du må ikke stresse for mye da! tro meg, derfor er jeg nemlig sykmeldt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :klø: finner ikke mail adressen din, du kan ikke sende meg den på nytt?? så kan jeg sende deg bildene??

sorry, er ett rotehue!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Titter innom en tur i den nye boka di jeg ;) Så koselig med ny leilighet, det er alltid gøy å innrede :hoppe:

En nøtteliten hadde jo vært gøy om dere hadde fått til snart, det er så koselig med små barn :)

Håper formen din er bedre og at blodtrykket stabiliserer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...