Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff da.. :troest: Jaja, da slipper dere å risikere å få barn som er født helt på slutten av året! Bedre å bli født litt utpå nyåret! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei... :kjefte:

Nå ble jeg lei meg... :trist:

Men det er jo bare å fortsette å prøve!! :jepp:

:hug:

Ble lei meg igår jeg også, men men.. Får jo ikke gjort noe annet enn å prøve videre :)

Jeg sender litt gode vibber bortover jeg :Nikke:

Tusen takk kjære Dinedama :klemmer: Jeg kjente vibbene kom igår, for dagen ble utrolig mye bedre utover!!

Uff da.. :troest: Jaja, da slipper dere å risikere å få barn som er født helt på slutten av året! Bedre å bli født litt utpå nyåret! :jepp:

Vel, slipper kanskje ikke det nei.. Klaffer det i april så blir termin 22.12. men det kan jo bli tidenes julegave :Nikke: Når man har prøvd en stund, så spiller det ingen rolle når ønskebarnet kommer.. Helt optimalt er det jo ikke,men det får ikke hjelpe om det skulle være da det klaffer for oss :)

Så var det mandag og jobb igjen...kjedelig.. Driver å titter litt etter ferie vi.. Blir ikke USA denne sommeren..Drøyer det litt. Men tittet litt på Portugal igår, noen som kjenner noe til det? Algarvekysten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klemmer:

så trist å høra at tanta kom :kjefte: har den ikke skjønt at den ikke er velkommen!! :sur: sender masse masse gode vibber og tanker om at neste gang blir det fullklaff!! :jepp:

Nå er det ikke lenge til fredag, gleder meg veldig veldig :hoppe: blir så koselig :klem:

Bra dere hadde en fin helg, synd tanta ødela!! :troest:

:hug: til verdens søteste ekornfrøken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der så det ut som et ordentlig paradis! :dåne:

Skjønner forresten godt den med at det ikke spiller noen rolle når ønskebarnet blir født, prøvde bare å se noe "positivt" i situasjonen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så teit av tante rød å dukke opp nå :kjefte:

Madeira så jo helt fantastisk ut, har dere bestemt at det er dit dere drar?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Vi har vært i Portugal ved Algarvekysten; nærmere bestemt en tiny fiskerlandsby som heter Ohlos De Agua - helt skjønt :dåne: DEN fantastiske stranda, milevis bortover og ikke for langt til Albufeira og party party :ler:

Tror jeg har lagt ut bilder på Facebook :klø: Ikke mange men..ligger under Portugal 2006 :jepp:

Anbefaler absolutt Portugal, hyggelige mennesker, supergod mat og flott klima!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nydelig der :dåne:

Åååå jeg blir helt sydensyk jeg :bond:

Ikke sant!!! er sååå sydensyk selv...virker jo som år og dag siden vi var på maldivene.. Kunne dratt tilbake dit når som helst altså!!

Hei vennen :klemmer:

så trist å høra at tanta kom :kjefte: har den ikke skjønt at den ikke er velkommen!! sender masse masse gode vibber og tanker om at neste gang blir det fullklaff!!

Nå er det ikke lenge til fredag, gleder meg veldig veldig :hoppe: blir så koselig

Bra dere hadde en fin helg, synd tanta ødela!!

:hug: til verdens søteste ekornfrøken!!

Ååå, gode Misoen min!!

Jeg gleder meg så masse masse til fredag!! Nå er det ikke mange dagene igjen!!

Det skal bli så utrolig koselig!

Oi, der så det ut som et ordentlig paradis! :dåne:

Skjønner forresten godt den med at det ikke spiller noen rolle når ønskebarnet blir født, prøvde bare å se noe "positivt" i situasjonen... ;)

Ja, det liknet virkelig på paradis!! Også er det ikke svindyrt heller!! rundt 7500 pr pers for en uke. Er ikke ille det midt i fellesferien synes jeg..

Takk for alle positive tanker og ord, det hjelper veldig :klemmer:

Æsj, så teit av tante rød å dukke opp nå :kjefte:

Madeira så jo helt fantastisk ut, har dere bestemt at det er dit dere drar?

vet ikke ennå, kjære er litt usikker..Skjønner ikke hvorfor det!! Vi får vel bruke litt tid på det i helga :)

Vi har vært i Portugal ved Algarvekysten; nærmere bestemt en tiny fiskerlandsby som heter Ohlos De Agua - helt skjønt :dåne: DEN fantastiske stranda, milevis bortover og ikke for langt til Albufeira og party party :ler:

Tror jeg har lagt ut bilder på Facebook :klø: Ikke mange men..ligger under Portugal 2006 :jepp:

Anbefaler absolutt Portugal, hyggelige mennesker, supergod mat og flott klima!

Å så bra!! Kjenner ikke noen som har vært der, så godt å høre noen erfaringer :) Vi har ikke bestemt oss for Madeira, så kan godt hende det blir fastlandet. Har tittet litt på utkantene av Albufeira, vil ikke bo midt i party party land, og det er jo utrolig fint der!!

Hvordan går det med deg da Mim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klemmer: til verdens søteste lille ekorn :hug:

ikke mange dagene igjen nå :hoppe: gleder meg!!! :hoppe: ha en strålende tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdags :klem:

Åååå, sender deg en onsdagsklem jeg da :klemmer:

Innom med en :klemmer: til verdens søteste lille ekorn :hug:

ikke mange dagene igjen nå :hoppe: gleder meg!!! :hoppe: ha en strålende tirsdag :klem:

Masse :klemmer: til goooo`jenta!!!

Onsdag, torsdag også.....FREDAG!!! Skal bli så artig!!

Nå er jeg ikke helt med på hva som skal skje på fredag? :klø:

hehe..nysgjerrig nå kjære dinedama?? :fnise: Neida, jeg og Miso har avtalt å møtes :)

Herregud for en utrolig bra tvkveld!!! Jeg elsker tirsdager!!!!

Hotel Cæsar, fikk ikke sett det da, fordi da fikk jeg massasje av min svigerinne som er osteopat..det var såå deilig!!

Da damene dro, artig!

Også fikk jeg med meg en halvtime av Charterfeber...oppgitt over de folka altså!!

Deretter Frustrerte fruer, mens jeg tok opp Paradise...litt flaut å si det, men jeg er hekta!

Også så jeg ikke Himmelblå på søndag, så det måtte jeg få med meg...

Også var jeg ikke trøtt etter det...så nå har jeg sett på paradise som jeg tok opp...

Herreguuuud, jeg er så TV-slave på tirsdager....

Nå må jeg sove

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det snaaaaart fredag :hoppe: :hoppe: gleder meg masse, bare to små dager igjen å så endelig :danser: :danser:

ha en strålende onsdag vennen min :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig dag :hoppe: Solen titter frem og jeg er faktisk ikke trøtt idag :hoppe:

Så utrolig herlig :duskedame: Jeg heier på solen ! :sol::sol::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...