Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

JAAAAA, kjempemorro!!!!

(unnskyld at jeg svarer for deg Lille Ekorn... :sjenert: )

Ikke noe problem Twisted :) Og ja, mario Cart er bare supermoro!!! Blir som barn igjen når man spille sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAA, kjempemorro!!!!

(unnskyld at jeg svarer for deg Lille Ekorn... :sjenert: )

Ikke noe problem Twisted :) Og ja, mario Cart er bare supermoro!!! Blir som barn igjen når man spille sånn!!!

Oookei, klart svar der altså!! Da skal jeg kjøpe det neste gang!!

Vi kjøpte Indiana Jones Lego-spillet, det var kjempegøy, særlig siden det er meningen å spille to stk! Vi spilte i hvert fall 5 timer forrige helg, og etterpå fant vi ut at minnekortet jeg hadde kjøpt av en skurk på ebay ikke funket... :sinna: Skulle spare noen kroner da liksom... Det gikk ikke helt sånn... Så vi må begynne på nytt en annen gang... :sur: Hva slags minnekort har dere "proffene"?? Et eget som hører til Wii eller?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookei, klart svar der altså!! Da skal jeg kjøpe det neste gang!!

Vi kjøpte Indiana Jones Lego-spillet, det var kjempegøy, særlig siden det er meningen å spille to stk! Vi spilte i hvert fall 5 timer forrige helg, og etterpå fant vi ut at minnekortet jeg hadde kjøpt av en skurk på ebay ikke funket... :sinna: Skulle spare noen kroner da liksom... Det gikk ikke helt sånn... Så vi må begynne på nytt en annen gang... :sur: Hva slags minnekort har dere "proffene"?? Et eget som hører til Wii eller?? :klø:

You do that :)

:klø: Angående minnekort så har jeg ingen aning...Er kjære som er den tekniske her. Jeg bare spiller jeg :fnise:

Vi har fått oss Wii Fit også, så nå har jeg drevet med litt yoga, hoppet på ski og stått slalom..hehe...artig!!

:hug:

Nuss på nasen til deg Miso : :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::strix: Idag er det bare 10 uker til vi skal til Paris :strix::hoppe:

Jeg gjeder meg så sinnsykt!!! Ha en skikkelig kjærestehelg :rødme:

Ellers om dagen så er jeg lei av å fryse!!!! Synes alt under -10 grader er for kaldt :fryser: Gleder meg til vår og sommer jeg!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei schnuppa :klemmer:

ja, er helt enig med deg!!! Nå vil jeg også ha vår og sommer, varme og masse masse :sol: :sol:

er lei av å fryse, lei av å ligge med to dyner pluss varmeflasker om natta.. :fryser:

Nå er det ikke lenge til dere reiser til romantiske Paris :strix: :strix: det blir nok deilig det!! har lyst til å reise selv, men får prioritere å pusse opp gjesterommet/kontoret tror jeg! Greit å ha det gjort!!

*nussertilbaketilsøtesteekornetsomfinnes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig alt under +10 er for kaldt jeg.. :sjenert: Gleder meg til sol og sommer!

Heldiggriser som skal til Paris forresten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Det blir nok koselig og romantisk med en tur til Paris :strix:

Hva skal dere for noe spennende i helgen da?

:kose: og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupp :klemmer:

sniker med innom med en kjempe :klem: å ønsker deg en strålende helg :)

håper alt står bra til med deg og at helgen blir suveren :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo snupper :klemmer:

...livet mitt består kun av jobb, spise, sove om dagen føler jeg..rekker jo ingenting!! Men men; satser på at det blir bedre etterhvert :Nikke:

Ellers så klaffet det ikke med prøvingen denne mnd heller :kjefte: dumme dumme tante rød melder idag såvidt sin ankomst...og bli da ca 3 dager forsinket...noe som gjorde at jeg testet idag og ble driiiitskuffet!!! Kjedelig...:sukk: Da er vi straks inne i PP6.. Er vel syklusen som ikke er helt på plass ennå, etter 10 år med først p-piller og deretter p-ring.. ggrrrr, *angrer på at jeg ikke sluttet på p-ringen tidligere* ..de eneste resultatene etter å sluttet på p-ring er tynne slimhinner, masse kviser og et par kilo mer å bære på :sinna:

Nei, LilleEkorn er litt deppa idag...ser jo gravide og barnevogner overalt!! Og den ene etter den andre venninna blir gravid..ønsker meg så veldig stor mage jeg også nå... :sukk: Idag har jeg kjøpt mer folat og omega 3 ,og så skal jeg begynne med grapefruktjuice..skader jo ikke å prøve.

Nei, heldigvis er det Frustrerte Fruer idag, dagens høydepunkt..så skal jeg sove og forhåpentligvis drømme søtt.. Natt til idag drøme jeg nemlig bare om 2 blå streker på clearblue..den drømmen ble raskt knust..herreguuud jeg er jo bare helt syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:klemmer:

Det er helt sikkert vanskelig, og jeg har virkelig vondt av deg som blir så lei deg :troest: men prøv å ikke tenke så mye på det vennen...Jeg kjenner flere som har prøvt i over 1 år før de har blitt gravide, test og testa, målt på temperaturer osv - og de sier det klaffet når de sluttet å stresse med det :)

Nyt alenetiden du har sammen med mannen, plutselig en dag har dere ikke så mye av det lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :goodbye:

Måtte inn her å snike litt, og legger igjen et lite spor ;)

Så kjedelig at tanta kom til deg også... pokker ta den driten! :frustrert:

Det blir vår tur også, om ikke så lenge håper jeg. Skal krysse fingrene for deg jeg.

Og du er forresten ikke alene om å drømme om to streker! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :goodbye:

Måtte inn her å snike litt, og legger igjen et lite spor ;)

Så kjedelig at tanta kom til deg også... pokker ta den driten! :frustrert:

Det blir vår tur også, om ikke så lenge håper jeg. Skal krysse fingrene for deg jeg.

Og du er forresten ikke alene om å drømme om to streker! :sjenert:

Så koselig med nytt fjes-besøk i boka mi :klemmer: til deg Ananan :klemmer:

Må støtte hverandre og legge masse besvergelser på tanta!! :frustrert:

Og; godt å høre at det ikke bare er jeg som har småsyke drømmer... Må jo bare le av meg selv innimellom.. :fnise:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, kjedelig å lese om at det ikke gikk denne gangen heller :( Men jeg ønsker dere fremdeles lykke til videre med prøvingen, og husk å ha det gøy når dere først prøver :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...