Gjest Gjest_passion_* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan klarer dere å fremstå som noe annet enn en tulling når dere møter en/ei dere er forelsket i? Tror jeg dreit meg ut. Fniser, stammer og sier halve steninger uten innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2008 #2 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har aldri klart å få frem ETT eneste fornuftig ord til menn jeg virkelig er forelsket i, så jeg har tatt til takke med en som er "grei nok". Egentlig helt tragisk, det der. Men altså; snakker en med gamle mennesker, og spør de hva de angrer på i livet sitt, er det mange som svarer at de angrer på det de aldri fikk gjort. Eller sagt. Så rådet til deg må bli å kaste deg ut i det, drit deg ut med et svært glis om munnen! Kanskje føler din utkårede akkurat det samme, og blir lettet og glad over at du står der og kløner? Hvem vet? Noe som er helt sikkert, er at du ALDRI får vite om du aldri spør. Kjør på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 28. oktober 2008 #3 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, the story of my life... Morsomt det der :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_passion_* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Del Skrevet 28. oktober 2008 betyr det at de fleste ikke får den de er forelsket i? Så må man heller ende opp med 2. valget? Det er ikke slik jeg drømte kjærligheten skulle bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 Godt å høre det er flere av oss. Men det pleier da å ordne seg allikevel. Når begge er forelsket blir det vel generelt ofte ikke så veldig fornuftige samtaler uansett, hehe. Siden begge to er litt rare i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 28. oktober 2008 #6 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er også sånn Hvis det dukker opp en fyr jeg er interessert i slutter jeg og prate og blir helt stille. Eventuelt presterer jeg å si dustete ting og det ender med at han ser rart på meg. Kjempeteit, buhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #7 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det bli noen utrolige pinlige samtaler og pinlige stillheter når man skal snakke med noen man er forelsket i ja:) Det som er så utrolig fint er at det er alltid disse pinlighetene vi ler av sammen når forholdet har vart en stund... Sånn har det hvertfall vært for meg. Jeg syns vi jenter skal slutte å ta oss selv så høytidlig og heller ha det litt gøy! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 28. oktober 2008 #8 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rare greier det der.... Trodde det kanskje skulle bli litt enklere når man ble eldre (og mer moden/fornuftig..). Men neida! Verre nå enn da jeg var 14 (føles i alle fall sånn, kanskje fordi jeg har litt større forventninger til meg selv?). Blir gjerne det motsatte av det man ønsker: 1. Ønsker å være morsom, interessant og spennende - virker fort arrogant, overlegen og innesluttet (fordi jeg blir helt satt ut i nærheten av fyren). 2. Ønsker å si noe fornuftig, interessant etc - blir det motsatte, sier noe dumt og tåpelig, gjerne noe som "ikke henger på greip". 3. Ønsker å se han i øynene, vise at man er interessert, flørte litt - ender med å skule i øyekroken og stirre i gulvet. Er det rart jeg er singel? Men andre klarer det jo, så er kanskje håp for meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_passion_* Skrevet 28. oktober 2008 #9 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rare greier det der.... Trodde det kanskje skulle bli litt enklere når man ble eldre (og mer moden/fornuftig..). Men neida! Verre nå enn da jeg var 14 (føles i alle fall sånn, kanskje fordi jeg har litt større forventninger til meg selv?). Blir gjerne det motsatte av det man ønsker: 1. Ønsker å være morsom, interessant og spennende - virker fort arrogant, overlegen og innesluttet (fordi jeg blir helt satt ut i nærheten av fyren). 2. Ønsker å si noe fornuftig, interessant etc - blir det motsatte, sier noe dumt og tåpelig, gjerne noe som "ikke henger på greip". 3. Ønsker å se han i øynene, vise at man er interessert, flørte litt - ender med å skule i øyekroken og stirre i gulvet. Er det rart jeg er singel? Men andre klarer det jo, så er kanskje håp for meg også... akkurat slik er jeg og! Det er ganske komisk egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #10 Del Skrevet 9. november 2008 Føyer meg inn i rekken, fytti grisen så tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei Skrevet 9. november 2008 #11 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #12 Del Skrevet 10. november 2008 Me too... må bare legge til at jeg pleier å fornærme den jeg er forelsket i... forsvarsmekanisme kanskje! ha-ha.. tragisk er det uansett! :gjeiper: Godt å vite at jeg ikke er den eneste der ute som ikke får ut noe fornuftig når det virkelig gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 12. november 2008 #13 Del Skrevet 12. november 2008 Blir gjerne det motsatte av det man ønsker: 1. Ønsker å være morsom, interessant og spennende - virker fort arrogant, overlegen og innesluttet (fordi jeg blir helt satt ut i nærheten av fyren). 2. Ønsker å si noe fornuftig, interessant etc - blir det motsatte, sier noe dumt og tåpelig, gjerne noe som "ikke henger på greip". 3. Ønsker å se han i øynene, vise at man er interessert, flørte litt - ender med å skule i øyekroken og stirre i gulvet. Samma her.. Syns det er flaut med tanke på at når jeg snakker med de jeg er forelsket i på msn feks så prater jeg i vei, og fremstår som en helt annen person.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #14 Del Skrevet 13. november 2008 Me too... må bare legge til at jeg pleier å fornærme den jeg er forelsket i... forsvarsmekanisme kanskje! ha-ha.. tragisk er det uansett! :gjeiper: Godt å vite at jeg ikke er den eneste der ute som ikke får ut noe fornuftig når det virkelig gjelder! Jeg blir så stressa når jeg møter på noen jeg liker at jeg oppfører meg surt jeg, og så forsvinner de bare. Dumt at jeg skal være sånn, for har aldri fått være intim og nær noen jeg virkelig var forelska i Kommer ikke til å skje heller, det blir vel å nøye seg med noen man kommer overens med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 13. november 2008 #15 Del Skrevet 13. november 2008 Har bestemt meg nå! SKAL klare å ta kontakt med fyren, se han i øynene og spørre om han har lyst til å finne på noe en dag (kafèbesøk/matbit/kino etc..). Er lutlei av å gå rundt og ikke vite, tenke masse tanker og bli smågal. Da er det bedre å få et negativt svar, da vet man i alle fall hvor man har vedkommende.. Jeg SKAL klare det.. Må bare ikke tenke på det, da får jeg hetta. Må bare gjøre det! *samler all mot og styrke som er å oppdrive...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 13. november 2008 #16 Del Skrevet 13. november 2008 Har bestemt meg nå! SKAL klare å ta kontakt med fyren, se han i øynene og spørre om han har lyst til å finne på noe en dag (kafèbesøk/matbit/kino etc..). Er lutlei av å gå rundt og ikke vite, tenke masse tanker og bli smågal. Da er det bedre å få et negativt svar, da vet man i alle fall hvor man har vedkommende.. Jeg SKAL klare det.. Må bare ikke tenke på det, da får jeg hetta. Må bare gjøre det! *samler all mot og styrke som er å oppdrive...* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #17 Del Skrevet 13. november 2008 Haha . Godt det er flere av oss raringer. Jeg greier aldri å si noe fornuftig til den jeg er forelsket i. Greier knapt å føre en samtale i det hele tatt faktisk. :S Blir helt tom i hodet, og kjempesjenert. Skulle tro jeg var en uerfaren fjortiss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå