Gjest Betty89 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, lurer litt på hvordan forholdet deres ble etter at dere fikk barn med samboeren/ektefellen deres? Hvordan ble sexlivet? Oppstod det masse krangling? Hvor lenge anbefaler dere å vente med barn? Bare lurer for jeg har en venninne som skal få barn med en som er 19 år
Gjest *Mim* Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Det er klart det er en utfordring for forholdet å få barn sammen, det er jo en helt ny livssituasjon. Viktig at begge er innstilt på å tilpasse seg det nye livet. Tror ikke vi kranglet mer etter at vi fikk barn, men problemfritt var det heller ikke. Sexlivet har ikke endret seg, synes jeg. Jeg har ingen fasit på når folk bør få barn, men for min egen del synes jeg nok 20-åra er bedre enn 30-åra.
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det er jo veldig individuelt som alt annet Men ofte blir forholdet satt på prøve når man får barn, så det er lurt å kjenne hverandre godt. Alder har ikke så mye å si, så lenge man er voksen i hodet. Selv om jeg tror det er vanskeligere å være tenåringsmor. Selv synes jeg 20-åra er den beste alderen å få barn. Jeg var 22. Forholdet vårt har selvfølgelig endret seg, men stort sett til det bedre. Vi har fått et sterkere samhold pga ungen vår. Men sexlivet er ikke det samme som før, for min del. Vi har ofte sex, men jeg synes ikke det er så godt som det var før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå