akina82 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Vet ikke helt om dette er rette plassen å ta dette opp, men begynner å bli temmelig lei av folk som overhører meg.... For ca 8 år siden fikk jeg vite at den faren jeg i hele mitt liv hadde sett på som min far, kanskje ikke var faren min allikevel. Etter litt frem og tilbake og press fra den jeg da trodde var min biologiske far tok jeg en farskapstest. Den visste "selvsagt" at jeg hadde en annen far.... Jeg vet navnet på min biologiske far, han har underskrevet på farskapet, etter disse prøvene. Har hatt kontakt med han på sms og tlf samtaler, men aldri truffet han "face to face" Han bor ikke langt unna meg, men jeg vet ikke hvem han er annent enn navnet... Det er hans nåværende kone som stopper kontakten oss imellom, hun ønsker ikke at han skal ha kontakt med et uekte barn, som han i tillegg har fått ved at min mor var utro med min "daværende" far Synes hele situasjonen er litt vanskelig, ønsker å vite mitt opphav, og har veldig lyst til å bli kjent med min far... Det skal sies at min "første" far har jeg så å si ikke kontakt med. kun sporadisk og overfladisk. Ble kanskje et rotete innlegg dette, men er det noen andre som har opplevd noe liknende, eller som har noen gode råd å komme med, så sier jeg bare TAKK:)
Gjest mymlen Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg aldri vært i din situasjon, men hvis du har et ønske om å bli kjent med, eller i hvertfall treffe den biologiske faren din, så burde du følge magefølelsen og gjøre det. Vet ikke alderen hans, men jeg mener nå det er bedre å møte han og angre, enn å la være å møte han og angre etter han er død og du ikke lenger har muligheten til det! I forhold til hans kone, kan dere jo møtes på kafe, eller et annet sted, evt gå en tur for da har hvertfall jeg erfart at det er lett å prate samtidig som man ikke blir sittende ansikt til ansikt for det kan gjøre ting litt mer anstrengt. Samtidig som dere gjør dette ute så slipper du/dere jo å måtte forholde dere til henne, siden hun er så imot dette. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå