Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Del Skrevet 24. oktober 2008 noen som har tips til hvordan jeg som jente skal tilnærme meg gutter jeg vil bli bedre kjent med ute på byn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Del Skrevet 25. oktober 2008 sånn gjorde jeg det i går: dansa og flørta på dansegolvet, etterhvert bare med en...og så ble han med meg hjem i natt og vi hadde en ONS og jeg føler meg passe dust en megapen mann...hvorfor ikke prøve å bli kjent med han i stedet?!! noen må redde meg fra meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktvand Skrevet 25. oktober 2008 #3 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hiver meg på her. Lett nok å komme i kontakt me gutter på dansegolv( da de sikkert har plassert seg på dansegolvet med plan for å finne dame for kvelden). Jeg er heller ikke av typen som får meg til å gå bort og ramse opp en sjekkereplikk til hunken ved baren. Så hvordan tilnærmer jeg meg mannen med stor M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjekkedama Skrevet 26. oktober 2008 #4 Del Skrevet 26. oktober 2008 Min metode er å glo han i hjel Dvs skape øyenkontakt fra andre enden av lokalet, smile litt osv. Driver på sånn en stund (og bemerker meg om han ser tilbake og virker hypp eller driter i det), og når han skal i baren og kjøpe øl så stiller jeg meg opp rett ved siden av ham for å bestille og snur meg mot ham og sier "hei". Resten går av seg selv hvis det er interesse der - noen ganger er det også han som tar kontakt først etter all stirringen. Viktig å gjøre seg litt tilgjengelig, stå alene i nærheten av ham et øyeblikk og ikke henge med vennene dine hele tiden. En kompis av meg sverger til samme opplegget, men han forlater lokalet og tar seg en tur rundt kvartalet før han tar kontakt. Han mener at når hun ser ham gå så vi hun angre på at hun ikke tok kontakt, og være mer åpen for det når han kommer tilbake igjen! Jeg har også gått direkte bort til en fyr uten så mye forspill eller det "tilfeldige" møtet i baren, men det er forbeholdt de kveldene selvtilliten (og gjerne også promillen) er på topp. Det er ikke så viktig hva man sier, bare begynn med noe som kan skape en samtale. En av mine favoritter er "jeg skal starte et band og lurer på om du vil bli med". Jepp, ganske teit, men det utvikler seg alltid til en morsom samtale! Om han sitter på et bord med mange kamerater så kan du slå deg ned og si "kan dere hjelpe meg? jeg trenger en manns synspunkt på en sak". Så kommer du med et spørsmål de vil engasjere seg i, og så er kontakten opprettet. Her er det heller ikke så viktig hva du lirer av deg i begynnelsen. For å få ham for deg selv så er røykeloven genial (takk høybråten), men det forutsetter jo at dere begge røyker da! Men i min erfaring så blir de med utenfor en tur selv om de ikke røyker engang dersom de er interesserte. Det hjelper også å ha på seg et litt spesielt klesplagg, jeg får ekstremt mye oppmerksomhet når jeg går ut i f eks skinnbukse eller hatt eller en skikkelig sprø detalj (uten at den blir fullstendig latterlig selvsagt). Det må være så bemerkelsesverdig at folk ikke kan dy seg for å komme med en kommentar når de er fulle, og vips så har man kontakt. Stiller du den skinnbekledde rumpa di ved siden av han du har glodd på hele kvelden, så har du gitt ham en åpningsreplikk ("fet bukse"). De siste tipsene er forøvrig som tatt rett ut fra The Game (sjekkebok for mannfolk), så jeg er visst en riktig sjekkeartist Oi, ble litt langt dette og jeg har fremdeles en million tips. Husk at sjekking er bare gøy og moro, du har ingenting å tape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Del Skrevet 29. oktober 2008 Min metode er å glo han i hjel Dvs skape øyenkontakt fra andre enden av lokalet, smile litt osv. Driver på sånn en stund (og bemerker meg om han ser tilbake og virker hypp eller driter i det), og når han skal i baren og kjøpe øl så stiller jeg meg opp rett ved siden av ham for å bestille og snur meg mot ham og sier "hei". Resten går av seg selv hvis det er interesse der Jeg kunne godt vært interessert i deg, men hadde du gjort det der hadde jeg blitt forferdelig satt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 29. oktober 2008 #6 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kunne godt vært interessert i deg, men hadde du gjort det der hadde jeg blitt forferdelig satt ut! Hvorfor det? Jeg synes det høres ut som en glimrende metode. Hadde funket på meg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkna20 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Del Skrevet 29. oktober 2008 Okei, gode skjekketriks for skjekking på byen. Må testes! Jeg har da klart og funnet meg en som ikke drikker. Vi jobber sammen, så prater litt da. Men gi noen gode skjekketriks for de edrue :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor det? Jeg synes det høres ut som en glimrende metode. Hadde funket på meg i hvert fall. Stirre meg i senk hele kvelden og så sprette opp rett forran meg og si hei? Det har jeg opplevd flere ganger og jeg synes det har vært veldig, veldig nærgående, nesten ubehagelig. Hvordan fortsetter man den samtalen da... Nei, jeg foretrekker de litt mer forsiktige. Okei, gode skjekketriks for skjekking på byen. Må testes! Jeg har da klart og funnet meg en som ikke drikker. Vi jobber sammen, så prater litt da. Men gi noen gode skjekketriks for de edrue :rødme: Prøv og før en helt vanlig samtale med han, og bruk heller kroppsspråket til å flørte, men veldig subtilt selvsagt. Bruk hendene dine til å lede blikket hans mot dine erogene soner, f.eks stryk deg lett over brystet under halsen, legg hånden på halsen, på lår, mage, osv. Gjør du det riktig kan du få ham til å tenke i dine baner uten å ha sagt et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjekkedama Skrevet 29. oktober 2008 #9 Del Skrevet 29. oktober 2008 Stirre meg i senk hele kvelden og så sprette opp rett forran meg og si hei? Det har jeg opplevd flere ganger og jeg synes det har vært veldig, veldig nærgående, nesten ubehagelig. Hvordan fortsetter man den samtalen da... Nei, jeg foretrekker de litt mer forsiktige. Man gjør det jo litt subtilt da, satt det litt på spissen når jeg brukte ordet glo Handler ikke om å stirre i senk, handler om å skape litt kontakt. Få han til å legge merke til deg, se om han sender stjålne blikk tilbake. Når man så møtes "tilfeldig" i baren føles det naturlig for han å si hei. Egentlig har jeg bare lagt opp til at han skal sjekke meg opp, ikke alle menn tør å legge an på en fremmed hvis de ikke har merket noe åpenhet eller interesse hos henne først. Man står ikke og glor på en person som tydeligvis ikke er interessert og snur seg vekk, for så å overfalle ham Gjelder å ha litt antenner da, men øyenkontakt er en veldig bra måte å vise interesse på synes jeg. Hvordan samtalen går videre? Gjelder bare å ha litt fantasi det. Ofte vil han spør om han kan kjøpe en øl til deg, eller rekke ut hånda for å hilse og si navnet sitt og begynne på den "hva studerer du, hvor jobber du, er det interessant"-samtalen. Er det en pinlig stillhet etter "hei", så kan du spøkefullt dra en typisk sjekkelinje som "kommer du her ofte?". Mulighetene er uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 29. oktober 2008 #10 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det der med stirringa kan funke fint det, men åpningen burde ikke være hei. Kan prøve noe sånt som: "Du, jeg så deg tidligere her, og du så meg. Tenkte du det samme som meg? Paprika ER bedre enn tomater?" Det var bare noe jeg tok akkurat nå, men poenget forblir: Si noe helt uventet, noe med litt humor som tar personen litt på senga, og ta det derfra. F.eks får du til svar: "Eh.. jeg liker tomater bedre faktisk" Kan du svare: "Vel det var litt skuffende, men vi kan jobbe med det siden" Dere ser vel den røde tråden, og får du ikke så mye som et smil, eller noen tegn til interesse hos personen, vel så kan du ennå gå med hodet hevet høyt, og avslutte med verdighet Edit: Kanskje det viktigste med all sjekking er jo kroppspråk og holdning. Går du bort med et tankesett "Åh, håper h*n liker meg" Er det ofte dødføtt. Du vet hvem du selv er, du vet at du er en meget interessant person, faktisk, du er et catch! Er h*n litt avvisende er det jo denne personen som er usikker, faktisk talt er h*n bare heldig at h*n får snakke med deg. Vær selvsikker, snakk med overbevisende tonefall, ikke tenk "hva vil h*n/alle andre tro" og slike ting. Den eneste personen du skal bry deg om er deg selv. Respekter deg selv og andre vil gjøre det samme Endret 29. oktober 2008 av mann23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktvand Skrevet 29. oktober 2008 #11 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lurer på hvordan han hadde reagert hvis jeg hadde ikledd meg cowboyhatt og skinnbukse og nistirra på han hele kvelden for så å "angripe" rett før stengetid med kommentaren "Tenkte du det samme som meg? Paprika ER bedre enn tomater?". Tror han hadde blitt redd jeg. Men skjønner poenget da:) Øyenkontakt og en uventet morsom setning som kan starte en samtale. Da har jeg en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 29. oktober 2008 #12 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lurer på hvordan han hadde reagert hvis jeg hadde ikledd meg cowboyhatt og skinnbukse og nistirra på han hele kvelden for så å "angripe" rett før stengetid med kommentaren "Tenkte du det samme som meg? Paprika ER bedre enn tomater?". Tror han hadde blitt redd jeg. Men skjønner poenget da:) Øyenkontakt og en uventet morsom setning som kan starte en samtale. Da har jeg en plan! Hehe Hadde vært redd uansett jeg om en dame med cowboyhatt snakka med meg, men det er bare meg da. Jeg syns at en ikke skal drøye det for lenge etter man har hatt øyenkontakt til man snakker til vedkommende. Og man må heller ikke overdrive øyenkontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #13 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvordan funker det å gå rett på sak, feks gå bort til en ukjent gutt og si at han var utrolig fin. blir det for direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjekkedama Skrevet 30. oktober 2008 #14 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha! Man trenger jo ikke være helt skrulling da, selv har jeg en innebygget aversjon mot mennesker som tilsynelatende går inn for å være sære og eksentriske. Poenget er vel at man kan være litt uortodoks. Cowboyhatt er også å dra den litt langt, det holder med en band-t-skjorte eller et par knallrøde sko. Skal bare gi fyren en åpningsreplikk, ikke bakoversveis. Angående å gå rett på sak så kan jo dette slå begge veier. Sier du til en pen dame at hun er fin så har hun hørt det en million ganger før. Tipper mannfolk ikke hører det like ofte, så han blir nok uansett smigret. Men det kan kanskje bli litt voldsomt, sette han ut litt? Føler det holder å bare ta kontakt, da har man på en måte sagt "jeg synes du ser bra ut og vil bli bedre kjent". Og så kan man jo snike inn noen komplimenter senere i samtalen, når det blir mer naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #15 Del Skrevet 9. november 2008 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 10. november 2008 #16 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) "Du, jeg så deg tidligere her, og du så meg. Tenkte du det samme som meg? Paprika ER bedre enn tomater?" Det var bare noe jeg tok akkurat nå, men poenget forblir: Si noe helt uventet, noe med litt humor som tar personen litt på senga, og ta det derfra. F.eks får du til svar: "Eh.. jeg liker tomater bedre faktisk" Kan du svare: "Vel det var litt skuffende, men vi kan jobbe med det siden" Dere ser vel den røde tråden, og får du ikke så mye som et smil, eller noen tegn til interesse hos personen, vel så kan du ennå gå med hodet hevet høyt, og avslutte med verdighet GOD, that's lame!! Gå ut av det med verdighet? Du går inn i det ved å strippe deg fullstendig for verdighet. Det finnes ingen verdighet igjen å ta av når du skal gå ut. Dessuten, når noe er så kalkulert som det der, er det ikke uventet, og det virker ikke uventet. Sorry, men den teknikken der ble jeg lei av da jeg var 16. Edit: Dessuten kan ikke paprika måle seg med tomater Endret 10. november 2008 av stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #17 Del Skrevet 16. november 2008 noen som har tips til hvordan jeg som jente skal tilnærme meg gutter jeg vil bli bedre kjent med ute på byn? synes det er helt umulig å bli bedre kjent med menn jeg møter på byen og har helt gitt det opp. Danser og flørter med dem der og da, og har ALDRI noen tanker om å følge opp. Dersom de spør, og virker noenlunde ok, gir jeg dem et visittkort, el en lapp med telefonnr. De fleste ringer ikke, og jeg kan ikke huske å noen gang ha vært lei meg for det. Jeg har faktisk definert at alkohol og seriøs sjekking aldri må blandes. Hvis jeg er interessert, finner jeg heller ut hvor han er å treffe i edru tilstand og tar det derfra. men spørsmålet var kanskje hvordan du får kontakt for å starte dansingen og flørtingen. Aner ikke; noen ganger skjer det bare. når man er i godt humør, smilende, fornøyd med seg selv, og åpen for nye folk. Ikke sånn "nå må jeg bli kjent med noen"-åpen, men mer sånn "han der trenger at noen drar han med på dansegulvet"-åpen. og så gjør man det, men lar det bli med den ene dansen, før man danser videre med kompisen hans eller noen andre som kunne trenge en oppmuntring (for all del ikke dritings fok, men sånne som ser sjenerte ut). helst ikke sånn veldig slow-dansing, men mer sånn tilfeldig dansing. Så kan man danse litt i flokk, og litt med hver enkelt av dem slik at alle føler seg litt spesiell (må være mann for å tro at du er spesiell når dama danser like mye med deg som med en 3-4 andre, men det er deres problem. jeg er bare glad for å glede noen) Etter to-tre-fire sånne; dukker det gjerne opp en kjekkas, gjerne en du har sett deg ut på forhånd. Det bør det gjerne gjøre, fordi det ofte er en av de du danset med tidligere som mener dere er mer eller mindre forlovet (selv om du ikke har vekslet et ord med ham, og du har danset nøyaktig like mye med kompisene), og da hjelper det å ha etablert kontakt med noen du faktisk kan tenke deg å forlate utestedet sammen med. Har sjekket opp flere kjekkaser på den måten. Det er tydeligvis interessant for menn med damer som danser med mange andre menn, samtidig. Kan det ha noe med konkurranseinstinkt å gjøre eller er det det at de ser at du er en vennlig person - aner ikke, men interessant er det. Det har skjedd at noen at de andre har kommet bort å gratulert den siste kjekkasen. forstå det den som kan. Advarsel: noen av de første du danset med kan ha blitt så dritings etter hvert at de får det for seg at du burde være dama hans, så du ikke bør gå alene hjem dersom de viser tegn til å følge etter, men ta en taxi eller gå hjem sammen med noen du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 16. november 2008 #18 Del Skrevet 16. november 2008 Her var det jo mange gode tips! Tror det aller meste kan funke jeg om fyren (eller dama) er interessert i deg. Min favoritt (brukt bare en gang dog.. ) var for noen år siden når jeg var på byen, sto ved et "piano" og ble helt betatt av hun som sto på andre siden. Vi sendte hverandre blikk og små hint hele tiden. Etterhvert tok jeg mot til meg og gikk over til henne og sa før hun rakk å si noe " Hei, beklager men i kveld er jeg bare ute for å få med meg noen hjem for et knull i natt og du er alt for fin til det"...så gikk jeg. Litt senere på kvelden stoppet hun meg idet jeg passerte henne, dro meg ned på stolen ved siden av seg og sa "Hvorfor skal vi kaste bort tiden med å være her, kan vi ikke bare dra hjem til meg?" Var sammen i 5 år etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå