Gjest tullegeita Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Lille jenta mi kom bort til meg i går og sa: du æ den besse i vedden, eg ekle deg, du æ mele fin en pinnsetten du, kan e ha is? Oversatt: Du er den beste i verden, eg elske deg, du er meir fin enn prinsessen du, kan eg få is? Å hun fikk jo så klart ein liten is, for kim blir ikkje glad for sånne fine ord, sagt på ein barnlig sjarmerende måte Måtte berre dele desse søte orda med nokon Elsker jenta mi
Puma Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Så søtt. Det jeg husker best fra da sønnen min var liten, var den gangen jeg spurte hvordan det hadde vært på tur i barnehagen idag. Jeg hadde sikkert spurt om ting de har gjort i barnehagen flere ganger. Guttungen så på meg med stooooore øyne og spurte: "Mamma, e du gud?"
Tusenfryd Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Forleden var det vel litt sånn småprat med arvingen også sa jeg til min snart-treåring at du forstår så mye du. Ja, fikk jeg til svar. "mamma er glad for at du forstår mer og mer for hver dag som går". "Det er jeg også" kom det fra min lille engel - som ikke er så liten lenger.
Gjest Gjest_inka_* Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Når jeg hentet lillemann i barnehagen sa han: mamma, du er den peneste mammaen i hele barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå